#2

4 0 0
                                    

Sabah olmuştu. Kahvaltı yapmak için hazırlandım. Ryan amcaya nasıl söyleyecektim bilmiyordum. Derin bir nefes aldım ve aşağı inmeye başladım.

Masa hazırdı. Ryan amca gülümseyerek bana bakıyordu. Yavaşça masaya doğru yürüdüm ve oturdum. Archer ile göz göze geldik. Tamamen sessizlik içindeydik. Ancak Ryan amca bu sessizliği böldü.

"Leah, geliyorsun değil mi?"

" Oh, şey... Aslında ben fikrimi değiştirdim..."

"Ah...Demek öyle...Sorun değil..."

Suratı düşmüştü. Acaba gitsemiydim diye düşündüm, ama olmaz. Yemeğimi yemeye devam ettim.

Kahvaltımızı yaptıktan sonra Archer ile odama çıktık. Eski eşyalarımıza bakıyorduk.

"Leah."

"Hm?"

"Play Station oynayalım mı?" 

"Olur ama ben oynamayı bilmiyorum ki"

"Öğretirim."

Başımı salladım. Odadan çıktı ve bir kutu ile geri döndü. İçinden konsolları ve diğer malzemeleri çıkardı. Gerekli ayarlamaları yaptı ve elime konsollardan birini uzattı.

"Evet, şimdi nasıl oynanacağını öğretme vakti."

O bana oyunu anlattıktan sonra hemen oynamaya başladık. Ama oyunda çok iyi olduğu için yenildim. Tam ona pes ettiğimi söyleyecekken Ryan amca bize seslendi.

"Çocuklar! Tatlı aldım gelin yiyelim."

Hemen aşağı indik. En sevdiğim tatlıdan almıştı.

"Teşekkürler Ryan amca!"

Hemen tatlıdan bir parça alıp oturdum. Arther bu tatlıyı sevmediği için Ryan amca ona başka bir tatlı almıştı.

Tatlı yedikten sonra biraz sohbet edip televizyon izlemiştik. Hava kararmaya başlayınca yukarı çıkmak için izin aldık ve Arther ile yukarı çıktık.

"Arther ben odama çıkıyorum biraz oturup yatarım sana iyi geceler."

"Sana da iyi geceler Leah."

Yavaşça odama doğru yürümeye başladım. Karnım biraz ağrıyordu. Sanırım tatlıdan biraz fazla yemiş olmalıydım. Sabah olunca geçer dedim ve telefonumu elime aldım.

-Zehirli İntikam-Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin