16

2 0 0
                                    

*                  *                  *

-Дилбар,мени мовийранг кýйлагимни тайёрлаб ķýйганингни айтгандинг.Ķани?-Аббос эрта тонгда кийиниш хонасидан ýзига керакли кийимини топа олмай ётоķхонага ýтди
-Жаханнамда!-деди Дилбар Аббосга ýķрайиб ķараш хадя ķилгач ёстиķларини уриб-уриб жойлар экан
-Мен сендан тýгри сýрадим.
-Мен хам тýгри жавоб бердим.
-Дил,ýша кýйлагим ķани?
-Анави хотинчангизга дийдиё ķилинг.Ахир туни билан уни олдидан бери келмадингиз-ку.
-Лекин кийимларим сен ва менинг кийиниш хонамизда!
-Отиб юбордим кýйлагингизни ķийма-ķийма ķилиб
-Нима?
-Ха,айвондан ķиймалаб пастга отиб юбордим.
-Сен ķиз аниķ мени адо ķиласан.Майли, битта кýйлак хеч нима эмас,аммо ортиķ бунаķа ķилма гулюзлигим.Хýпми?!
-Ķиламан.Истаганимни ķиламан.
-Сени истагинг менман!Тушундингми мени?
-Унда ýша истагимни Мунавварага тухфа ķилдим. Бепулга!Олсин, кýзимдан йýķотсин.
-Кесатма
-Менга хýжайинчилик ķилманг.Ýзи нега анавини олдидан чиķиб хонамга кирдингиз?Бет,афт,юз,чехра деган нарса борми сизда.Йýķ, ķаердан бýлсин. Ахир сиз ЮЗСИЗСИЗ!
-Жим бýл.Охирида ýзинг хафа бýласан.
-ЖИМ БÝЛМАЙМАН!ЧИĶИБ КЕТ ХОНАМДАН,ЧИĶ!
-МЕНГА ОВОЗИНГНИ КÝТАРМА.МЕН СЕНИ ЭРИНГМАН.ХОНА МЕНИКИ ХАМ.
-ХОНАНГ БОШИНГДАН ĶОЛСИН
-Мени сабримни синама Дилбар
-Сабринг билан сахроларга badarģa бýлгур.Ушанинг билан ķушмазор бýл
-Тýхта,ķаерга кетяпсан?!Дил, мен сенга гапирдим
-Хонангни елкамни чуķури кýрсин-хоналаридан отилиб чиķиб кетган Дилбар Аббосга жавоб бериб кетишни хам унутмади-Кетаман.Сен бевафо билан бир том остида яшагим келмаяпти!
-Кетиш тугул у сýзни хаёлинга хам келтирма.Ķайт ортинга.Ķайт.Яхшиси ýзинг аķлли ķиз бýлиб тýхта.Шунда жазойинг енгиллашар балки.Тýхта дедим сен ķизга. Тýхта Дилбар.Тутиб олсам хар бир ķадаминга пушаймон ķилдираман!
-АААААААААА!ĶÝЙВОР МЕНИ-3-ķаватнинг охиридаги хонадан пастгача Аббосни норози ķилиб тушган ķиз эшикка етмай ортидан ýзи тенги тез-тез тушган йигитга чангаллангани учун охирги чора сифатида баķириб юборди,-МАНЯКМИСАН, ĶÝЙ-кейин эса,кейин Аббоснинг ýзида синаган усули билан "тинчланиб"ķолди.
-Иккиюзламачи-Аббос нафас ростлаш учун хам тýхтаб,хам ķýллари бироз бýшаганидан фойдаланиб унинг багридан чиķķан Дилбар йигитнинг юзига ķандай тарсаки туширганини билмай ķолди
-Сен...-Аббоснинг кýзлари бир муддат ģazabdan siqildi,кейин кýзларида зохир бýлган ифодани англаб бýлмади.Йигит тýсатдан ķизни елкаси оша кýтариб хоналари томон юрди-Сен ķиз энди мени кетган асабларим учун жавоб берасан.
-Истамайман,-хоналарига киргач оёги ерни хис ķилган ķиз ётоķķа тиззаларини ķýчиб ýтириб олди-мен хаётимнинг бу алфозда давом этишини истамайман. Мен кундошликда батахķиķ юришни истамайман. Мен сизни бýлишишни истамайман. Мен доимо рашк оловида ёнишни истамайман.
-Мени истайди деб ýйлаяпсанми?-Аббос ķизга ķараб бу гапини билмай айтиб юборди choģi, тýгирлади-Мен хам фаровон, файзли, болалар кулгуси билан гурунглаган уйда суйганим билан яшашни истайман.
-Суйганим дейди.-Дилбар ķахр билан Аббосга ķаради-Сиз Мунавварани суясизми?
-Ýзинг нима деб ýйлайсан? Мен суймаганимга уйланмасам керак хар холда!
-Мени ķýйиб юборинг унда. Суйганингиз билан ýша ýзингиз айтган уйда яшайверинг-Дилбар ёстиķни ķýчиб юзини бошķа томонга бурди
-Буни иложи йýķ. Ахир кимдир мени асабимни ейиши керак-ку!
-Хахахахаха! Жуда кулгили. Ичагим 12 бýлакка бýлиниб тушиб ķолади хозир. Тинч ķýйинг мени, хаётимни тубдан олов ичига отганингиз камми? Сизни кýришни истамайман. Кетинг, чиķиб кетинг. Йýķ, яхшиси мен кетаман.
-Малагим, менинг нордонгина, аммо ёķимли апельсинкам-йигит ķизни юзини кýрмаса хам кýксилари силкинаётганида унинг йиглаётганини фахмлади.
-Ķочинг, тегманг менга-Дилбар юзини кафтлари орасига олган йигитни силтаб ташлашга харакат ķилди, кошки эплаган бýлса
-Кетма...Кетмайсан хам... Ķýйиб юбормайман сени...Мени менсизликка ташлаб кетишга хаķķинг йýķ. Сен меникисан! Сен менинг суйган рафиķамсан. Менинг Дилбаримсан, менга тегишли апельсинимсан!-деди пичирлаганча ķизнинг нам кýзларига навбати билан лабини босиб
-Унда нега Мунавварага уйландингиз? Нега мени пичоķсиз сýйдингиз?
-Хеч ким тушунмаса хам сен мени тушунишинг керак. Тушун! Сен мени англа! Сен мени ёнимда тур! Сен менга ишон! Сен менинг халолимсан, бир ёстиķķа бош ķýйганим, жонимсан, нафасимсан. Сен, айнан сен мени тушунишинг керак.
-Ишон...ишона олмайман-ķиз йигитнинг ķýлларини юзидан олиб кýрпага бурканиб олди
-Сен дам олишинг керак-йигит ķизга ķараб ичидан эзилиб кетди. Ýрнидан турди ва буйруķ охангда гапирди-Бугунгидек уйдан ķочиш бýлмасин. Хаёлинга хам келтирма.
-Даф бýл. Мени ýзимни севувчи, ýзимга вафодор бýлган ýзим билан холи ķолдир.
-Сен..-Аббоснинг ķýллари мушт бýлди. Ķовоķлари учиб, кýзлари жахлдан ķисилди. Юзи эса ģazablanib кетаётгани учун ķизара бошлади-Узинга тилаб олдинг. Энди ýзинга келгунча ховлидан чиķиш у ёķда турсин, хонадан хам чиķмайсан. Хозирча индамадим, аммо боягидек телбалигингни яна такрорласанг...хотиним деб ýтирмайман. Кейин сени "акажонинг" хам ķýлимдан ķýтķара олмайди.
-Йýķ-Дилбар эшикни ташķаридан ķýлфлаб чиķиб кетган Аббосни тýхтатишга кеч ķолганди. Ýзи эшик ёнида ýтириб ķолди-Йýķ! Бунга хаķķингиз йýķ. Жахолат оламидагиларга ýхшаб мени ķамашга хаķķингиз йýķ. Мен сизни мулкингиз эмасман. Очинг эшикни, оч. Оч дедим сенга! Оч-оч, ОЧ. Аббос тýхтанг, очинг эшикни, Аббоссссссссс. ААААААААААААА.

TalpinishWhere stories live. Discover now