Фурсат топилмайди!
На сенга...
На менга...
На сен ва мени бир замонлар биз ķилган ýша ишķķа,
Энди сен истасанг хам фурсат топилмайди...
Сабабини биласанми?
Чунки энди мен истамайман,
Ķалбимни сенинг ķамровингдан юлиб олган мен хохламайман.!
Сен ķалбимда ижарачи эдинг,
Хижратинг битган...
Шуни тушунишингни истайман...
Шунчаки англашингни истайман...
Хеч бир сýровларсиз тан олишингни истайман...
G'ururing билан тик кетдингми, бас, ортга боķма...
Ķайтма...
Яķин келма...
Талпинма...
Зеро, энди сен менга "керак"сиз""сан...!#Талпиниш_2
Муаллиф:#Ифор
#Талпиниш_2
Виждон азоби сенга танишми? Уни биласанми?
Инсон бу азобни тотиб кýрмаган бýлса-да уни ķанчалар огриķли эканини билиши учун ķийин усуллар билан тушунтириш шарт эмас. Бу азоб номининг ýзигина совуķ шамоли ила диллардаги хушликни учириб ýзининг тилка-пора ķилувчи кучли тафтини миллиондан бирини сездириб ķýяди. Бас! Ана ýша "таништирув" пайтининг ýзидагина инсон тинчиб ķолади. Ýйлаб кýрингчи, агар виждон азоби ķувурларига сакраб кетган инсонлар бýлсачи ёинки унинг ёмгири остидан неча-неча йиллардан буён турган бýлсачи? Бу ķанчалар тиканли эканини сезяпсизми? Бу худди сиз кислородингизга ķýшилаётган захарга ýхшайди. На ютишни истайсиз ва на аксини? На захарли кислороддан кеча оласиз ва на уни софини захридан ажрата оласиз. Сезяпсизми, у рухингизга ķоришиб кетган юкдир! У сизни бир эмас, бир-бир-бир ýлдирувчи азобдир. Виждон азобида ķолган инсондан бир сýранг:"Охирги бор ķачон нафас олган эдингиз..?" деб сýранг. Кýп фактлар билан у "Эслай олмаяпман",-дея хиссиз туриши ёки аламли жилмайиши мумкин. Тýгри, у хозир хам нафас олиб турибди, яшаб юрибди деган гаплар чиķиши аниķ, лек хеч ким уни олаётган нафасини олиб, яшаётган хаётини яшаб кýрмаган. Жисми эмас, рухи аллаķачонлар ýлиб ķолганини сезишмаган, тýгрироги у инсон сездирмайдиган даражада кучли. У мана шу хаётдаги "мурда"дир. Нима ķиляпти, нима ичяпти, нима еяпти...ахамиятсиз...у хатто ýзини сезмаяпти. У жуда виждонининг ботķогига ботиб ķолган Аллохнинг ķýлидир.
Дунёда фаķат ишķ азоби мавжуд эмаслиги унутилганмиди?! Виждон азоби сизнингчи ишķ азобидан ķаери кам? Кýйлаги бутун, сочлари узун, пошнаси баланд, тýкис азоб эмасмия...? Виждон азоби ишķ азобига ýхшамас, ýзининг "ýлчами", кошонаси, азоблаш усуллари, умуман ýзлик хиссига эга такрори йýķ азобдир. Уни бир на ýхшаши бор ва на ķиёси. У севги эмасдир, у бир бошķа яккадир. У ягона, ýзининг жарангдор номига хам эга бир азобдир! Унга минг таъриф айтиб тугата олмайсан киши. Чунки у ВИЖДОН АЗОБИДИР!
Биллур идишга бир бор чертиб кýринг. "Динг-динг". Шу ёки шунга ýхшаш овоз келяптиа? Эшитиляпти. Чунки биллур идишга физика фани нуķтаъий назаридан ķаралганда ташķи кучларга ķаратилган ķаршилик кучлари мавжуд бýлади. Идишга бир эмас, ýн чертидингиз. Хатто ундан кýп, кетма-кет чертяпсиз. Тýхтовсиз чертяпсиз. Бу овоз аввало сизга ва ýша биллур идиш турган жавонга хам яхши таъсир кýрсатмайди. Хадеб "динг-динг" овози жонингизга тегиб кетди. Бармоķларингизни ана шу идишни чертишдан олдингиз, аммо акс-садоси ķолди, изи ķолди, хотиралари ķолди... Бу акс-садо жавон ичида энди тинимсиз садо бериб, унинг ойналарини ларзага келтиряпти...
Биллур идишни виждон деб олсак, жавон айни сиз.Сизда ýша виждон бор. Чертилишни эса хато деб оламиз. Хатоларимиз ёмон оķибатлари аввало ýзимизга уради. Тинимсиз биллур виждонимизга урилавериб,садоси аввало ýзимизга азоб беради. Бизни ýлдирмайди,аммо ýлдиргани яхшироķ бýларди. Буларни огриķли эканини айтяпмиз,аммо бир бор ýйлов зиён эмас менимча. У жавон ичидаги биллур идишни ким бир маķсад остида чертди? Ким? Албатта ýша бармоķлар. Бизнинг бармоķларимиз. Инсон ýз ķýллари билан ýз "жавон"ининг ичидаги биллур идишга чертиб ķýяди, яъни ýзимиз бу азоб келар йýлларини супуриб, эшикларни карвонсаройдек очиб берган. Бир ками "Welcome to" дейишингиз ķолган.
Ха,инсон виждонида кечаётган азобларнинг муаллифидир.!Агар у азобни бир сурат деб олсак,инсон у суратнинг мусаввидидир.Агар у азобни бир хайкал деб олсак,инсон ушбу хайкал хайкалтарошидир.Агар уни бир ихтиро десак,инсон ýша ихтиро асосчисидир!Биз ýзимиздаки жамики ёмон иллатлар асосчисимиз.Сабаблар,турткилар ташķаридан келиб таъсир этиши бор гап,аммо ķарор,сýнги йýл ýзимиздандир.Демак,Рафиķ хам 6 йилдан ортиķ ваķт ичида тýхтовсиз чекаётган виждон азобига бир ваķтлар ýзи пул тиккан.Агар ýшанда Захронинг номини оķлаб, унга уйланганда уни кун келиб ýз машинасидан уриб, тирик мурдага чиķармаган бýлармиди.Уни севмаса-да, виждонини бардавом айлаб иш кýрса ичидан симирилмас эди. Аммо 6 йилдан ортиķ муддатда у ýзининг "жавон"ида ýзига неча бор хукм ýķиди... Уни виждони неча бор "суд"да айблади. Бу ёлгиз Аллох ва ýзига аён.