* * *
-АААААААААААААА! СЕН МЕНИ КИМ ДЕБ ÝЙЛАЯПСАН? БИТТА ШАРТНИ ПЕШ ĶИЛИБ КÝНГЛИНГ НИМАЛАРНИ ТУСАЯПТИ-А? МАНЬЯК-òtirgan joylarida mashinani yurgazishga улгурмаган Раиф ёнидаги ķизнинг ķичķирганча сумкасидан аллаķандай суюķлик воситаси олиб, кýзларига сепиб юборгунча холатни ķýлига олиб турганди, лекин ким билсин Suģdiyonaning бу ишини?! Раифнинг кýзлари ачишишдан юмилиб кетган ваķтдан фойдаланган Ёна эшик ķулфларини очиб, ташķарига энг катта хохиш билан отилди ва йигитни сýнги сýз ýрнида сýкиб кетишни хам кандаламади-Мени кýзларимга тортмоķчи бýлган парданга ýралиб ýл. МОШЕННИК!
-Мен шартимни бажартираман дедимми, демак аниķ бажарасан ķизалоķ-дастрýмолчасига суюķликни оз бýлса хам кýчирган Раиф кýзларини очгач лабининг четида кулиб ķýйди...
Ёна таксига ýтирганда хам, таксидан тушганда хам, уйининг дарвозаси олдига келганида хам, остонадан ýтганда хам хали исмини билмайдиган, лек илк учрашув учун етарлича таассуротлар ķолдирган йигитни "маķтайверди" кичик акасига рýбаро бýлгунча
-Хайрли кеч ака. Ķовогингиздан тушаётган ķорни бироз эритинг. Бу совуķлик атрофга тарķаганидан, биринчи ýзим совуķ еяпман. Агар билсангиз бу хаётда "бахор" хам бор-Ёна неча ойлардан буён юзида ķишни саķлаб юрган акасига "бахори"ни, яъни Сальма опасини эслатди
-Имтихонни яхши топшириб келганинг кýринишингдан сезиляпти-деди Лазиз жиддий-Энди эса айт, Салимни ķайси дугонангники ташлаб кетдинг? Ойимга "неварангизни дугонамникига мехмон ķилиб юбордим" дебсан
-Салима опаникига...-Ёна шу исмга акасининг беркитилган, бироķ кýзларидан яширила олмаган реакциясини кýриб, тилини тишлаб ķолди. Ёки хозир ķонли уруш бýлади, ёки Лазиз ýз ичида бу урушни олиб боради
-Мен òģlimni сенга ишонгандим. Сен....-йигит сýкиниб юбормаслик учун ýзини максимал даражада тийди
-"Мелоч" нарсага хайхотдек муаммо ясаманг. Борингда, Салимни олиб келинг-ķиз шундай деди-ю, акаси олдида ķуённи расмини чизди. Агар турса Лазиз унга ýзи олиб бориб Салимни олиб келишини буюради. Бу иш Ёнанинг режаларига тескари кетди дегани. Ахир Ёна бир тарафда Салимага ķанча ёлгонни тýķиб-эшиб Салимни уни ķýлига ķýйиб келди. Унга осонми хар турфа рольга кириш?! Буларни ýз манфаати устига эмас, аķлини танигандан бери акаси ёķтирган, севган малак билан бахтга эришишларини хохлагани учун, жони жигарига кýйяпти.
Лазиз ýзи бир замонлар онасини совчига айлантириб кýп юборган уй ёнида турган келиб, телефондаги контактидан деярли 7 йилдан бери фойдаланмаган, аммо ýчира хам олмаган "Салимам"ни топди. Чуķур "ух" тортди. Бýйин томирлари ýйнади. Ķарашларида алам зохирланди. Ķýллари асабийликдан ķалтиради. Ķошлари тогдек бýлиб уюлди. Ютинишдан тýхтади. Ичида ģuj-ģuj хисларнинг ķайнайверганидан кейин яшил тугмани босди.
-Эшитаман-танилмади йигит гýшак ортидан жавобда, аслида бу раķам Салиманинг ķалбида йиллар таъсири ýтмас унутилмас хотираларга наķķош ýйган наķшлардек жоннинг ķони ёки ķоннинг жони эвазига ýйилган.
-Салимни, òglimni эшигинг тагига чиķариб юбор-ýзини таништирди ва бошлиķликни йýķлаб, буйруķ берди Лазиз ķизга
-Яхши, чиķариб юбораман-Салима жимланди, ķиз кутяпти, магар бу сафар хам Лазиз ķадам ташламаса Салима энди отаси бериб юбораётган йигитга ķарши чиķмайди, шундоķ хам ķонуний никох режаси тýлдирилган!
-Сени бошķа Салим атрофида ýралашганингни кýрмай...-Лазиз уйдан югуриб чиķаётган ýглининг ортига боķķач, жамолини кýп кýрган гавхардан ortiqcha ģazabiga zeb berdi-Ёнага хам ýзингни мехрибон опа рольига ķýйма. Синглим ва ýглим тарбиясида naģmani suvdek ichirasan.
-Benaģmalar bilan baxtingiz butun bòlsin-хонасида харир пардалар ортидан боķаётган ķиз ķýнгироķķа барибир бýлажак якунни эртароķ келтирди ва бугуннинг энг мухим ķарорини кýп эмас, йигитнинг икки огиз гапини дея ķабул ķилди.