•Bölüm 2•

43 8 12
                                    

Tekrardan selam arkadaşlar şuan 2. Bölümü okuyacaksınız. Umarım beğenirsiniz.İYİ OKUMALAR
☁️

ANAAAAAA. Unuttum. Neyi mi? Okula gitmeyi ve neyseki daha 1 saat varmış. Size hayatımı anlatırken okula gitmeyi unuttum. sjsjsjsjsjsj. Sıcacık yatağımdan mecburen kalktım ve elimi yüzümü yıkamak için lavaboya gittim. Suyun soğuk olmasını umursamadan yüzümü yıkadım. Öğrenci evimde tek yaşadığım için kahvaltı hazır değildi. Şuan aile evinde olsam kalktığımda mutfaktan nefis yemek kokuları gelirdi ama tek olduğum için sadece oda parfümünün kokusu vardı evde. Mutfağa gittim içimden hiç kahvaltı yapmak gelmiyordu. O yüzden sadece kahve içmekle yetindim. Suyu kaynaması için kahve makinesine suyu koydum. Bende Su kaynarken gidip üzerimi değiştirdim.


Çantamı hazırladım

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Çantamı hazırladım. Tam o sırada mutfaktan bir ses geldi. Su kaynamıştı. Gidip kahvemi yapmıştım. Kahveyi karton piknik bardaklarına koyup evden çıktım. Hava soğuk değildi ama sıcak ta değildi biraz rüzgar essede üşümeme neden olmuyordu. Otobüs durağına kadar yürüdüm. Durağa gelmemden 2 dakika sonra otobüsüm gelmişti. Hızlıca bindiğimde çantamda kartımı aradım ama evde masanın üstünde unuttuğumu hatırladım. Lanet olsun şimdi ne yapacaktım. Otobüsün içine çok sesli olmayacak şekilde bağırarak sordum. Kimse cevap vermediğinde tam otobüsten inecektim ki arkadan kumral bir çocuk

 Kimse cevap vermediğinde tam otobüsten inecektim ki arkadan kumral bir çocuk

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

"Ben verebilirim" dediğinde çok mutlu olmuştum. Kartı bastığında çantamdan yeterli parayı uzattım fakat istemedi biraz daha ısrar edince nazikçe teşekkür edip boş bir koltuğa oturdum. Kulaklığımı takıp müzik dinlemeye başladım. Otobüs 1,2 durak geçtikten sonra yanıma orta yaşlarda bir adam oturdu. Adamla hiç muhatap olmadan tekrardan yolu izliyordum. Birden bacağımda bir el hissetmemle hızlıca elin sahibine döndüğüm anda hızlıca bir tokat attım. Adamın yüzü düştüğü yerde kaldı bir süre. Gülerek bana döndüğünde bağırmaya,iteklemeye uzun tırnaklarımı adamın koluna yüzüne batırmaya başladım. Adam bir anda yüzüne hızlı bir yumruk yemişti. Yumruğu kimin attığına bakmak için yüzümü kaldırmamla o çocuğu görmüştüm. Benim için kartını basan kumral çocuğu. Adamı yere yatırmış yumruk atıyor, vuruyor, dövüyordu. Şoför otobüsü durdurdu ve hemen kumral çocuğu durdurmaya geldi.
Otobüstekiler çığlık çığlığayken adam kanlar içinde yerde yatıyordu. Bense oturduğum koltuğun önünde yere çökmüştüm. Kulaklarımı kapatmış sadece adama bakıyordum. Kendimi dış dünyaya kapatmıştım resmen. Kumral çocuk yerden kalkıp bir koltuğa oturmuş nefesini düzeltmeye başlamıştı. Önlerde oturan bir teyze ambulansı aramıştı. Şoför ambulans gelene kadar herkesi otobüsten indiriyordu. Ben hala olduğum yerdeyim. Kumral çocuk kolumdan tutup beni yerden kaldırmış otobüsten indirmişti. Hemen bir banka oturmuştuk. Çok korkmuştum. Ayrıca çokta titriyordum. Kumral çocuk bir dal sigara yakmış içine çekip üflemişti. Sigarasını bir kez daha içine çekip üfledikten sonra bana dönüp "Çok korktun mu? İyi misin?" Dedi. "Efendim" diyerek anlamamış gözlerle ona baktım. Çocuk tekrar sordu. Bense iyi olmadığımı ona söylediğimde bana sıkıca sarıldı. Ben ilkten şaşırdım ardından bende sarıldım. Uzun süre sıkıca sarıldıktan sonra ayrıldık. Ona teşekkür ettim. Okula gidemeyecek kadar kötü bir haldeydim. Ama gitmem gerekiyordu. Oturduğum yerden kalkarken kumral çocuk bileğimi tuttu nazikçe. Nereye gittiğimi sorduğunda ona okula gitmem gerektiğini söyledim. Ama o bu halde gitmemem gerektiğini söyledi. O da biliyordu kötü bir halde olduğumu. Ben de onu haklı bularak banka tekrar oturdum. Ona "Adın ne kumral çocuk?" Diye sordum. " Benim adım Kerem." Dedi ." Peki senin turunç kız?" Dediğinde turunç kız demesi hoşuma gitmişti. " Ben Gökçe." Dedim elimi uzatarak. Kerem elimi hafifçe tuttu ve sıktı.(Tokalaştı) "Peki hangi okulda ve kaçıncı sınıfı okuyorsun Gökçe?" Dediğinde ismimi ağzında duymam garip hissettirmişti. " Ben hukuk fakültesi 3. Sınıf okuyorum. Ya sen?" Dedim. "Bende hukuk fakültesinde okuyorum aynı okuldayız ama 4. Sınıfta okuyorum. dediğinde okulda hiç gördüm mü diye düşünürken 3. Sınıfların yani bizim katımızda duvara yaşlanmış birisini beklerken görmüştüm. Çok iyi hatırlıyordum. Ona dönüp " Ben seni hatırlıyorum." Dedim. Şaşkınlıkla bana bakarken " Yani hatırlıyorum derken 3. Sınıfların katında birini beklerken görmüştüm." Dedim. Anladığını belli etti başını sallayarak. " Aslında o gün birini beklemiyordum birini gözlüyordum." Dedi.

                                ☁️
Bir bölümün daha sonuna geldik.
Acaba bir sonraki bölümde ne olacak.
Kerem kimi gözlüyordu sizce. Bunun
cevabı için tek yapacağınız şey
aşağıya kaydırmak.
HADİ KENDİNİZE İYİ BAKIN BEN KAÇTIM

GÖKÇE'NİN FIRTINALARI Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin