•Bölüm 4•

19 5 12
                                    

Selammm ben geldim. Hikayeme başlamadan önce öğretmenler gününüz kutlu olsun tüm öğretmenlerimize en içten şekilde kutluyorum. Neyseeee hadi başlayın. Bideee ne güzel yerde çekmişim dimi hiihi. İYİ OKUMALAR
☁️

Kerem büyükçe yutkundu. Nolmuştu? Neden Kerem'i sormuşlar dı? Dediğim anda aklıma bir şey "DANK" etti. Hayır Kerem otobüste o adama yumruklar atıp ameliyatlık yapmıştı. Şimdi ne olacaktı. Kerem'i adam yaralama suçundan hapsemi atacaklardı? Ömrü hapistemi geçecek? Ben düşüncelerimde boğulurken Kerem konuşmaya başladı "Evet Kerem Türk benim komiserim. Neden sordunuz?" Dedi. Acaba o da korkuyor muydu? Neden korkmasın ki hapse girme olasılığı çok yüksek. "Seni adam yaralama suçundan sorguya çekeceğiz delikanlı. Şimdi bizimle karakola gelmen gerek." Dedi polis dik başlığıyla. Kerem onaylar şekilde başını sallayınca polis Kerem'in koluna girdi. Arabanın yanına geldiğimizde duraksadım. Polislerden birisine "Bende gelebilir miyim?"dedim. Polis maalesef gelemeyeceğimi söylediğinde Kerem'e baktım. Korku dolu bakışlarla bana bakıyordu. Tekrar polise dönüp "Lütfen geleyim. Söz dışarıda sakince işinizi zorlaştırmadan oturacağım. Lütfen geleyim. Lütfen." Sesimdeki masumlukla. Polis tam kafasını olumsuz anlamda sağlayacaktı ki bir bana birde Kerem'e baktı. Bana tekrar dönüp"Eğer sözünde durursan tamam." Dedi. Şükür gidebileceğim. Polis büyük arabalarına beni de aldıktan sonra orta hızda karakola gidiyorduk. Kerem'in gözü dalmış yere bakarken Kerem ona baktığımı anlamış olmalı ki bana dönüp baktı. "Nasılsın?" Dedim. "Nasılım?" Dedi." Kötüsün hemde olmadığın kadar." Dedim ve sohbetimiz orada son buldu. Yolun yarısını etrafa bakarak geçirdik.
☁️
Karakola geldiğimizde polisler Kerem'in 2 kolunada girdi. Hızlıca götürdüler sorgu odasına bense kapının önünde Kerem'i beklemeye başladım. Şuan ki tek dileğim Kerem'in hapse girmemesi.

~KEREM'İN ANLATIMIYLA~
Sorgu odasına girdiğim anda odanın loş ışığı beni karşıladı. Gerçi şuan ışık düşüneceğim son şey bile değil. Polis sandalyeyi işaret ettiği anda oturdum. Polis de oturdu. "Konuş bakalım Kerem Türk neden yaptın. Adama neden vurdun." Dediğinde konuşmak istemedim. Sadece Gökçe'ye dokunan adamı dövmek istiyordum. Açıkçası akıllanmadım. Bir daha olsa bir daha yaparım. Bu kişi Gökçe olsun olmasın hiç kimse bir KADINı rahatsız edemez yada adamı. Asla. Artık konuşmam gerektiğini düşündüm." Yaptım çünkü Gökçe yanı şu bizimle gelen kız. Onu taciz ediyordu. Gökçe rahatsız olduğunu gerek hareketleriyle gerek sözleriyle gösterdi. Ama adam durmuyordu. Gökçe vurmaya başladı. Adam denilen şerefsiz ona dokunmaya devam ediyordu. Bende ne yapsaydım. Durup alkışlasamıydım kadın orda taciz edilirken. Mecburen vurdum çünkü şerefsiz ben yapmasaydım kadına dokunmaya devam edecekti. Ben durdurmaya çalışsamda durmayacağını bildiğim için yaptım. Ayrıca hak etti bir KADINA ASLA DOKUNMAZ." Ben sözümü bitirdiğim anda polis ayağı kalktı bir anlığına korktum ama düşündüğüm şey değildi. Polis alkışlamaya başladı. Yüzüne garip şekilde baktım. "Aferin Kerem. Seninle gurur duyuyorum. Senin yerinde kim olursa olsun bu yaptığını yapmazdı. Emin ol. Ayrıca bir kadına,bir adama,bir hayvana bir insana kimsenin dokunmaması gerektiğini çok iyi şekilde biliyorsun. Aferin. Ben bırak hapse atmayı buraya getirip sorguya çekmeyi bile yapmam." Dediğinde gururlandım. Dediği önemsiz bir şey değildi. Ve bu benim hoşuma gitti. Polis kapıyı açıp beni çıkardığında yüzümüzde gülümseme vardı. Gökçe yüzüme üzgün şekilde bakarak "Ne oldu? Hapse mi gideceksin?" Diye beni soru yağmuruna boğmaya başladı bile. Sahi Gökçe benimle neden bu kadar ilgileniyor. Tamam belki yardım ettim ama bu benimle bu kadar ilgilenmesini sebep olmaz ki. Acaba o da benimi seviyor. Saçmalama Kerem ne alaka, kız daha seni bugün tanıdı. Amaan neyse Gökçe hala yüzüme bakarken "Evet 5 yıl" dediğimde çığlık attı. Ben keyifle gülerken o yüzüme korku dolu bakıyordu. "NEDEN GÜLÜYORSUN KEREM HAPSE GİRMEYİ BU KADAR ÇOK MU İSTİYORSUN?" dediğinde keyfim iyice yerine gelmişti. "Sakin ol Gökçe. Şaka yapıyorum. Sağ olsun polis bey bırak hapse girmeyi sorguya bile çekmedi doğru düzgün." Gökçe çok mutlu olduğunu yaptığı hareketlerinden ve bana sıkıca sarılmasından belli etti bile. "Ee peki şimdi ne yapacağız,evlerimize mi dağılacağız?" Diye sorduğunda başımı hayır anlamında salladım. "Hayır çünkü dağılmıycaz evlere. Ya senin ya da benim evime tanışma amaçlı gideceğiz." Yüzüme bakıp güldü."Hadi gidelim." Dediğinde yürümeye başladı bile.
☁️
Evvet burda kestim çünkü kesmem
kesmem gerektiğini düşündüm
çok üzün değil ama yinede olsun çünkü
BELKİ bir şey olur. HADİ GÖRÜŞÜRÜZ

GÖKÇE'NİN FIRTINALARI Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin