Gdy się obudziłam zobaczyłam zaproszenie do grona znajomych na facebook'u , otworzyłam i omal że zawału nie dostałam! To był ten chłopak na którego dziś wpadłam o mój jejku w pewnej chwili pomyślałam że nawet był przystojny,był wysoki, miał pełne usta i śliczne zielone oczyy ! Gdy chciałam odebrac zaproszenie mama weszła do pokoju.
- Marysiu,zrobiłam kolacje, ja wychodzę do pracy na nocną zmiane , wróce o 8 rano , albo o 10 bo muszę jeszcze iśc na zakupy.Więc dobranoc i nie siedź do późna -powiedziała i wyszła z pokoju
-Dobrze mamuś pa.-Odpowiedziałam
Odebrałam zaproszenie od "Fabiana" jakie słodkie imie takie nie winne i urocze aż mi się gorąco robi pomyślałam i zaśmiałam się.Gdy mama wyszła zeszłam na dół i wzięłam kanapki do swojego pokoju,weszłam i zamknęłam drzwi , postanowiłam napisać do Fabiana i jeszcze raz przeprosić.
*ROZMOWA*
*Ja*
-Cześć, ja przepraszam że dzisiaj na ciebie wpadłam i tak uciekłam..
*Fabian*
-Nic się nie stało,ale trochę się smutno zrobiło że tak ładna dziewczyna jak ty nie dała nawet sobie pomóc.
*Ja*
-Wybacz,jeśli jest jakiś sposób bym mogła ci to wynagrodzić , to mi napisz a ja postaram się zrobić wszystko co mogę.
*Fabian*
-Tak jest taka rzecz , spotkaj się ze mną jutro o 13 w parku, a wybaczę ci wszystko.Hehe
*Ja*
-No dobrze , zgadzam się :3
4 godziny później
Cały czas rozmawiałam z Fabianem,wydawał się taki miły i fajny,ale musiałam już iśc spać bo byłam dość zmęczona.
*Ja*
-Będę już lecieć spać bo jestem taka zmęczona po prostu padam!
*Fabian*
-Dobrze, to dobranoc i miłych snów.DO JUTRA ! ^^
*Ja*
-Dobranoc.
Trochę spierniczyłam ten rozdział ale ujdzie, mam nadzieje że się podoba.