1-Sıradan Bir Gün.

174 16 7
                                    

Jungwon, sınıfin sessiz çocuğuydu. Sosyalleşmez, sorulara cevap vermez, kimseyi umursamazdı. Her gün böyleydi. Ve Sunoo, sınıfın gün ısığı, güneşiydi. Okulda popülerdi. Herkesle uğraşır ve güldürürdü. Jungwon Sunoo'dan nefret ederdi. Çünkü Sunoo cok sesliydi ve yaptığı şakalar Jungwon'a göre hiç ve hiç komik degildi. Sunoo, her zaman ki gibi Jungwon'un yanina gelir-

Sunoo Jungwonun oturduğu masaya hızlıca koşmaya başladı ve omzuna dokundu.

"Yine yalnızsın, yalnızlığını giderebilirmiyim?" Sunoo, dedi ve sırıttı.

Jungwon kulağından kulaklığını çıkardı ve Sunoo'ya doğru başını çevirdi.

"İstemez." Dedi soğukça.

Sunoo, Jungwonun bu soğukluğunu hergün yaşıyordu. Fakat asla bıkmıyordu.

"Neden? Bir günde nazik olsan ne olur? Bari numarani ver telefondan konuşalım." Dedi ve sırıttı.

"Ben naziğim zaten. Ve telefon kullanmıyorum. Sosyalleşmek beni iğrendiriyor."

Sunoo'nun yüzü çökmüştü.

"Telefon kullanmıyorsun?! Bu devirde? Woaaah, beni daha çok şaşırtıyorsun Jungwon." Dedi, kıkırdarken.

Jungwon sessizce Sunoo'ya doğru baktı. Sunoo'nun enerjisi Jungwon'u yenip bitirmişti.

"Hadi ya Jungwon! Biraz enerjik olsana! Niye bana aptal aptal bakıyorsun? Hadi enerciiiii!"

Jungwon Sunoo'nun bu enerjisinden tiksinmişti ve kulaklığını geri takmıştı.

"Jungwoooon! Hadi ama!" dedi ve Jungwon'un masasının önüne geçti ve Jungwon'a surat astı.

Jungwon göz devirdi ve önündeki kitaba odaklandı. Sunoo'yu gram umursamıyordu. Heh, her zamanki hali, ne olsun.

"Öyle olsun, Jungwon Bey. Yalnız kal o zaman." Jungwon'un masasının önünden çekildi ve kendi masasina doğru yürüdü.

...

Ders başlamıştı. Jungwon dersi pürdikkat dinliyordu. Dersler Jungwon için önemliydi. Çok. Sosyalleşmek, Jungwon için saçma ötesi bir kelimeydi. Hayata yararı olmayan bir kelime. Tek kalmak Jungwon için yaratılmıştı resmen.

Jungwon dersi dinlerken bir yandanda not alıyordu, bu sırada Sunoo Jungwon'u izliyordu. Dersten daha ilgisini çekmişti. Sunoo sırıttı ve defterinden bir sayfa kopartıp uçak yaptı. İçine ise 'İNEK' yazmıştı. Öğretmen tahtaya dönük iken uçağı alıp Jungwon'a doğru attı.

Havada süzülen uçak yavaşca Jungwon'un sırasına varmıştı. Jungwon başını eğdi ve uçağa baktı. Kimin attığını biliyordu zaten. Sunoo'ya doğru sinirlice baktı, ama bu sinirliliği Sunoo'yu gülme krizine sokmuştu. Tatlıydı.

Sunoo kahkahaya boğulurken zil çalmıştı. Jungwon kağıttan uçağı alıp Sunoo'nun sırasına doğru yürüdü. Sunoo gülerken Jungwon'un ona doğru geldiğini gördü.

"Komik değilsin. İçinde ne yazdığınıda biliyorum. Uğraşma benle." Ciddiydi, ama Sunoo'nun umurunda değildi.

"Ne? Komik değilmi? O surat ifadesi neydi o zaman? Jungwon Bey?" Dedi seslice kıkırdarken.

"Ne ifadesi? Ne saçmalıyorsun?" Dedi ve kollarını çaprazladı.

Sunoo bir an ciddileşti ve Jungwon'un sinirli yüz ifadesini yaptı. Yaptıktan 2 saniye sonra gülme krizine girdi. Bir yandanda sertçe sıraya vuruyordu. Jungwon bu saçmalığa dayanamadı ve sırasına geri gitti.

Jungwon sırasına oturduğu sırada Sunoo'nun arkadaş grubu sınıfa girmişti. Popüler erkekler. Niki, Jay ve Heeseung. Sunoo'nun sırasına doğru yürüdüler ve Sunoo'ya baktılar.

"Sunoo? Nöbetmi geçiriyorsun brom?" Dedi Heeseung.

"Heeseung bu Sunoo'nun her zamanki hali, alışamadın herhalde." Dedi Jay.
"Ama sanki biraz fazla güldü..."

Sunoo gülmeyi kesti ve arkadaşlarına bakti. Önündeki defterden bir kağıt kopardı ve kalemiyle içine birşeyler yazdı. Ayağa kalkıp Jungwon müzik dinleyip uyurken kağıdı sırasına gizlice koyup arkadaşlarıyla sınıftan çıktı.

...

"JUNGWON!" Öğretmen Jungwon'u derste hala uyurken görünce sinirlenip bağırdı. Jungwon ani bir sesten korkup ayağa kalktı ve bütün sınıf ona gülüyordu. Sunoo'da dahil.

"Jungwon, bir daha dersimde uyunmasını istemiyorum. Anlaşıldımı?" Dedi Öğretmen Jungwon'a sinirli bir şekilde bakarken.

"Tamam, özür dilerim." Dedi Jungwon kısık bir sesle başını eğerek ve yerine oturdu. Masaya baktı ve masada bir not vardı. Yine Sunoo. Derin bir nefes aldı ve notu açtı.

"Jungwon, gözlerin beni benden alıyor."

-_--_--_--_--_--_--_-

Sadece Onun Gözleri °-Sunwon-°Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin