12. Aşk Yeniden.

40 8 1
                                    

Jungwon'un yanakları kıpkırmızıydı. Kendini Sunoo'nun dudaklarına bu kadar kaptıracağı aklına gelmemişti. Ah, napsın? Sunoo'nun dudaklarına muhtaçtı masum Jungwon'cuk.

Sunoo, Jungwon'un elini tutarak Chuu ile oturdukları masaya gidiyorlardı.

"Ne düşünüyosun? Hızlan biraz hadi, Chuu bekliyor bizi." Dedi Sunoo vee Jungwon'u daha fazla çekiştirmeye başladı. Jungwon sinirli bir şekilde iç çekti.

"Sinirli olduğunu biliyorum. Sadece gel ve sana Chuu ile bir şey açıklayalım."

Jungwon, Sunoo'nun ne dediğini anlayamamıştı. Sadece onu sessizce takip etti.

...

"Chuuuu! Biz geldik Jungwoncuğumla!" Dedi Sunoo neşeli bir şekilde, Chuu'nun saçına hafifçe dokunarak. Jungwon, Sunoo'ya baktı ve göz devirdi. Sandalyesine oturup kollarını çaprazladı. Sunoo sandalyesini Jungwon'un sandelyesine yaklaştırdı ve o da oturdu.

Chuu Jungwon'a baktı ve kıkırdadı. Jungwon'un yanaklarındaki kırmızılık çok belli oluyordu. Sunoo ile Jungwon'un aralarında ne geçmiş belliydi. Sunoo konuşmadan önce boğazını temizledi ve Jungwon'a baktı.

"Jungwon sana yalan söyledim desem kızarmısın?" Dedi Sunoo beklenmedik bir soru sorarken. Jungwon kafasını hafifçe eğdi ve Sunoo'ya baktı.

"Derken? Kızacağımı sende biliyorsun." Dedi ve bakışlarını başka bir tarafa çevirdi. Sunoo Chuu'ya baktı ve eliyle ağzını kapatarak güldü.

"Jungwon, Chuu benim ablam."

Jungwon kafasını yavaşca Sunoo'ya çevirdi.

"Ne."

"Evet, doğru duydun. Chuu benim ablam."

Jungwon kafasını masaya koydu ve iç çekti. Yanakları utançtan daha kıpkırmızı olmuştu. Sunoo Chuu ile sessizce gülüşüyorlardı, Jungwon utançtan kendi kendini yerken.

"Bana niye bunu şimdi söylüyorsun aptal Sunoo! Onca zaman ablanımı kıskandım ben?!" Dedi sinirli bir şekilde Jungwon. Elleriyle yüzünü kapattı ve dirseklerini masaya koydu.

"Sunoo bana bu konuda çok yalvardı. Seni sevdiğinide bahsetmeden duramadı evde. Bende kabul etmeden duramadım minnak kardeşime." Diye açıkladı Chuu. Jungwon ellerini yüzünden cekti ve Chuu'ya baktı. Sunoo, Jungwon'un yanaklarına dokundu ve gülümsedi.

"Seni ilk kez bu kadar utangaç görüyorum. Kıskanmak nasıl bir hismiş anladınmı?" Dedi Sunoo gülümseyerek. Jungwon o kadar utanmıştı ki, Chuu ve Sunoo ile o masada bile olmak istemiyordu.

"Artık kalkalımmı? Mekanda sadece biz kaldık. Hem benim eve gitmem lazım. Siz yalnız kalırsınız." Dedi Chuu ve sandalyenin kenarında asılı olan çantasını alıp ayağa kalktı. Sunoo, Jungwon'un yanağını okşayan elini çekti ve Jungwon'un saçlarını dağıtıp ayağa kalktı. Jungwon sinirli bir şekilde Sunoo'ya baktı ve elleriyle dağınık olan saçlarını düzeltip o da ayağa kalktı.

Sunoo Jungwon'un elini tuttu ve mekanın çıkışına yürüdüler. Yürürken Jungwon sessizce duruyordu, Chuu ve Sunoo ise sohbet ediyordu.

Sunoo'nun elindeki sıcaklık ve yumuşaklık Jungwon'u rahatlatıyordu. Düşmanlık duyduğu birine nasıl bu kadar tutulabilirdi ki? Ondan nefret etmesi, aşık olmasına engel değildi. Sunoo'nun gülerken kıslan gözleri ve gülümserken pespembe olan yanakları ona daha da tutulmasını sağlıyordu. Jungwon, Sunoo'ya aşıktı. Ne olursa olsun, aşıktı ve artık bu bir kesindi. Ama hislerini açığa çıkaracak kadar cesareti yoktu. Çekiniyordu.

...

"Ee? Evemi geçiyosun yoksa benim eve mi geliyo-"

"Eve gideceğim."

Sunoo gülümsedi ve Jungwon'un saçlarını okşadı. Jungwon sessiz bir şekilde Sunoo'nun gözlerine baktı. Yutkundu.

"Cidden... Beni seviyormusun?"
Dedi Sunoo'nun gözlerine bakarak. Sunoo geri Jungwon'un gözlerine baktı ve kafasını eğdi. Jungwon'un taktığı gözlükleri çıkardı ve gözlüğü saçına yerleştirdi.

"Ah, Jungwon. Beni anlamamakta ısrarcısın hm?" Dedi ve Jungwon'un yüzüne yaklaştı. Jungwon, Sunoo'nun nefesini yüzünde hissedebiliyordu.

"Sence, seni sevmesem sana nefes alamayacağın kadar öpücük verirmiydim?" Dedi Sunoo gülümseyerek. Jungwon'un yanağına öpücük kondurdu ve öptüğü yeri okşadı.

"Seni çok seviyorum, Jungwon. Sana çok aşığım. Kabul et ya da etme."

Jungwon dudaklarını büktü ve yere baktı. Söylemeliydimi? Sunoo, Jungwon'un gözlüğünü saçından aldı ve kendi gözüne taktı.

"Ben.."

Sunoo, Jungwon'a bakmak için kafasını eğdi.

"Hm? Ne oldu?"

"Ben aslında.. Ben seni sev-"

"Eyyy! Sunoo ve sevgilisi napıyormuş burdaa?" Sunoo arkasına baktı, yüzünde ciddi bir ifade vardı. Jungwon yere bakarken yumruklarını sıktı ve dişlerinide aynı anda sıktı. Wooyoung Sunoo'nun omzuna kol attı ve Jungwon'a baktı.

"Jungwon arkadaşımızın morali bozuk sanki? Ne oldu?" Dedi Wooyoung Sunoo'ya bakarak. Sunoo, Jungwon'a baktı ve omuzlarını silkti.

"Bir şey olmadı. Hem, bozuksa nolmuş? Ben onun moralini düzeltirim. Dimi Jungwon'um, hmmm?" Dedi ve Jungwon'un sağına geçip ona kol attı. Jungwon hala yere bakıyordu. Önüne düşen kahkülleri yüzünün görünmemesine sebep oluyordu.

Jungwon POV

Sikiyim böyle işi ya! Yalnızdık, tam da cesaretimi toplayıp hislerimi Sunoo'ya dökecektim, bu random insan nerden çıktı şimdi?! Söyle tekrar söyleyebiliyorsan salak Jungwon!

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Aug 12 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Sadece Onun Gözleri °-Sunwon-°Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin