Meeting the cast.

48 3 0
                                    

"Everyone you will ever meet knows something you don't"

×××
(Personen uit de header van links naar rechts: Matthew, Emily & Drew)

Matthew:
Een jongen van zeventien jaar die nu twee jaar uit de kast is. Hij is verlegen (en ijdel),en voelt zich daardoor, en door zijn homoseksualiteit, niet op zijn gemak op het strand; de boulevard is echter wel één van zijn lievelingsplekken. Het liefst hangt hij daar rond met Emily. Verder leest hij graag, is hij een excellente 6 VWO'er, en speelt hij gitaar.

Emily:
Een creatief meisje van zeventien dat nergens voor terugdeinst. Het strand ontloopt ze echter wel liever, aangezien ze zich niet op haar gemak voelt bij de jongens daar. Veel mensen zeggen dat ze knap is, maar zelf denkt ze daar anders over. Het liefste is ze creatief bezig. Zo maakt ze bijvoorbeeld soms haar eigen, hippe kleren, en fleurt ze haar kamer op met graffiti en muurschilderingen. Schilderen en skateboarden zijn haar passies. Zij voelt zich ook prima thuis in de hippiewijken die te vinden zijn in de buurt van het strand.

Drew:
Drew is negentien en al zes keer verhuisd. Zijn moeder is drie jaar geleden overleden, en dus heeft hij nu alleen nog een vader en een kleiner zusje, Nathalie. Zij is zeventien. Zijn vader is manager van een grote Amerikaanse bank, en wordt daarom veel overgeplaatst; vandaar de vele verhuizingen. Drew's passie is surfen. Verder is Drew totaal niet verlegen en was hij op al zijn vorige scholen populair. Dit jaar begint hij in 6 VWO.

Parallel lines.Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu