Jestem w psychiatryku już miesiąc, stało się tak dużo, ale jedyne co zapamiętałem to pasy...i izolatka...nabawiłem się pewnego rodzaju...traumy..? Eh, usłyszałem że Vince ma po mnie przyjechać, ale w drzwiach zobaczyłem Willa.
- On nadal nie chce cię widzieć...- zaczął smutno William- Spakowany?
- Tak, Will- W prawdzie byłem już spakowany tydzień temu- Możemy jechać?
- Jasne, Tony.
Kiedy wsiadłem do jego luksusowego auta zasnąłem. Śniło mi się że byłem w kościele, i nie dałem księdzu na tace i ministranci zaczęli mnie gonić. Okazali się robotami, a potem Pepa z mamą Hrumkershtine rozpętały trzecią wojnę światową i wszędzie latały koty ze znakami Trzeciej Rzeszy. A Masha była Emo Dominikiem Santorskim i z niedźwiedziem palili e-pety. Potem poszedłem do dużego domu a tam stał Cypis i śpiewał "Duży garaż" wtedy wybiegłem i zauważyłem że Magda Gessler całuje się z Makłowiczem. Doda całowała się z Iwoną Wieczorek, a Caroline Derpiński obciągała Macie (Mata). Wtedy się obudziłem. JESTEM POJEBEM.
- Wiem Tony- powiedział William.
- Powiedziałem to na głos?- zapytałem skołowany.
- Tak, mówiłeś coś jeszcze w stylu "Mata zostaw Caroline". Chyba Słupsk Ci nie pomógł, zdrzemnij się.
Jednak nie posłuchałem się Willa żeby nie mieć więcej pojebanych snów. Bo Polacy nie gęsi, iż swój język mają, i potrafią w golfa grać, kurwa mać.
~~~~~~~~~~~
Współpracuje z KAZIKtyWRIACIE tak na stałe, niektóre rodziały pisze ona.
Love yaaa 💋💋
CZYTASZ
Bez Uczuć✨tony Monet✨
Ficção Adolescenteinspirowane autorkom rodziny monet rodzina monet z perspektywy wszystkich braci i Hailie