Hatırlar mısınız bilmem ama bir bölüm yazmıştım hgoi x reader kitabında. Arın diyarda bıraktığı ve aldattığı sevgilisine geri dönüyordu.
Bu 10 bölümlük bir kitap. (Tahminen)
O bölüm öncesi ve sonrasını anlatıyor, iyi okumalar <3
Kitap Şarkısı: Attention, Lover (Plot Twist)
Kitabı bu şarkıları dinleyerek yazıyorum
----
"Belki sana öyle gelmiştir canım, Arın hiç bir zaman o kadar kolay etkilenmez." Nerissa okyanusu izleyen genç kadına bakarken hafifçe gülümsedi.
Gidişata engel olamazdı, bu kitapa Arın'ın kardeşi olarak reeankarne olmuş ve bu bedeni iyi amaçlarla kullanacağına söz vermişti. Oysa diyar onun müdahalesine izin vermiyordu.
"Bilmiyorum Nerissa ama hissediyorum. Beni artık sevmiyor."
Acıyla burkuldu Nerissa'nın kalbi. Bu kadına herkes ihanet edecekti. Kendisi de dahil olmak üzere. Ve ne yapabilirdi ki? İkisi de kırılmış birer oyuncaktan farksızdı.
"Böyle söyleme sevgilim," dedi acı dolu göz yaşlarını tutarken "Siz evlisiniz, düzelecektir."
~🌸~
"Arın?" Genç kadın tereddütle kapıyı tıklattı. Önceden olsa umursamaz kapıyı şak diye açıp sevgilisinin kucağına koşardı.
Arın'ın tepkileri gün gün onu ölümüne korkutuyordu. O kadın ortaya çıktığından beri Arın genç kadının kalbini paramparça etmekte hiç bir sakınca görmüyordu.
Elindeki sıcak sütü elinin yanacağını bile bile sıkıca tuttu. Ilık sütten nefret ederdi Arın, içmezdi. Isısını kaybetmemesi için daha şimdiden kızarmış eli ile sıkıca tuttu.
Ses gelmeyen kapıya kaşlarını çatarak baktı. Uyuya mı kalmıştı? İş başında uyuya kalmak Arın için şaşırtıcı değildi. Üstelik uykusu da hafifti. Sessizce kapıyı araladı, neredeyse nefes bile almadı.
Elemental bu gün bu zavallı kadının yanındaydı.
Zamanında Arın'a o kadar dırdır etmişti ki çalışma odasına bir yatak alsın diye, çalışma odasında uyuyunca içi rahat etmiyordu. O yatakta kendi odalarında olduğundan daha çok vakit geçirmişlerdi.
Arın hastalandığında onun başında o yatakta ağlamıştı, uyuya kalan Arın'ın yanına sıvışır kollarının arasına girerdi.
Oysa kalbi burkuldu. Nefes bile almadı. Nerisaa ona büyüsünü gizlemeyi öğreteli epey zaman olmuştu.
Arın'ın kaslı gövdesinin yanına uzanmış kızıl saçlı bir kadın. Onların yatağında. Onun kocasının yanında. Kendini bakmaya zorladı. Bakması ve unutmaması için. Son anına kadar kalbine işgence etmesi için.
Kadının uzun kızıl saçları Arın'ın gümüş saçlarına karışmıştı. Arın onu göğüsüne bastırmıştı. Sanki onu dünyadan sakınırmış gibi.
Titrek bir nefes bıraktı ve sessizce kapıyı kapattı.
Yapması gereken şeyi biliyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Terk Edilmiş İmparatoriçe
FanfictionO kadar uzun süre beklemişti ki sevgilisini, okyanusu kalbine gömmüştü. Oysa Arın onu terk edeli uzun zaman oluyordu