Elbet bir gün Rosalin de düzenli kitap yazacak
Elbet bir gün
🌊🌊🌊
Su Lordu Arın günden güne güçten düşüyordu. Ayakta duramıyor, işini yapamıyordu.
Silik silik hatırladığı o uykulu anlarda babasını görüyordu. Babası annesini kaybettiği zaman ölmüştü. Çünkü Su Krallığının sadakati güçte değil aşktadır.
Sevgilisinin ölümü öldürmüştü Nahu'yu. Merak ediyordu Arın. O da ölür müydü? Sevgilisini son kez görecek kadar şanslı mıydı? Tanrıçalar onu Kraliçesinin kucağında ölmesine izin verecek kadar seviyor muydu?
Kalbi acıdan günden güne paramparça oluyordu. Git bile diyememişti kızıl saçlı kadına. Eğer yeterince iyiyse midesi bulanmadan zar zor ofisine gider, o yatağın üstüne uzanırdı.
Üstünden bir ay geçti. Artık yatağımızda senin o güzel bedeninin izi yok.
Acı içinde sayıklayarak üstündeki yorganların hepsini bir kenara itti. İşe yaradığı yoktu zaten, kalbi acıyla yanıyor olmasına karşın bedeni ondan intikam alırcasına buz gibiydi.
Üstünden bir ay geçti. Artık yatağımızda kokun yok.
Anlık bir arzu, kalbinden geçtiğine inandığı ufak bir yanılsama.
İşte burada ve ölümü bekliyor.
Birisi sanki kalbini eline almış ve tüm gücüyle sıkıyormuş gibi hissediyordu. Oysa ona acı veren bu sahte dokunuş Kraliöesini gördüğü zaman göğüs kafesi ile yarışa girerdi.
Sahi, ağlamaya hakkı var mıydı?
Bu konuma düşeceğini hiç bir zaman düşünmezdi. Babasını yargılarken çok kibirliydi.
Bir Varisi olacaktı.
O zaman ölebilir miydi?
Ya Kraliçesi? O neredeydi? Nasıldı? Ne yapıyordu? Ona çok mu kızgındı? Kızgın olmasın Arın'a. Çünkü o Arın'a kızarsa Arın kahrından ölür.
Leydi Ariana? O kim? Neden onunla beraber? Neden onun hayalini kuruyor?
Bekle... Kraliçesi nerede? Geri dönecektir. Çünkü Arın'ı seviyor. Evet Arın hata yaptı ama affeder. Değil mi?
Neden dönmüyor? Nerede? Kiminle? Nasıl Arın'ını bırakabilir? Adil değil. O gelmiyorsa ben onu bulurum.
Kraliçem artık yok. Beni bıraktı. Gitti. Benim suçum. Ölebilir miyim? Seni son kez görebilir miyim? Sence Tanrıçalar bebi bu kadar seviyor mudur?
"Krallığa saldırıyorlar! Bu Lord Evran!"
Eğer burada ölürsem beni affeder misin?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Terk Edilmiş İmparatoriçe
FanficO kadar uzun süre beklemişti ki sevgilisini, okyanusu kalbine gömmüştü. Oysa Arın onu terk edeli uzun zaman oluyordu