"Ne demek 'yok'? Kraliçe saraydan başka nerede olabilir ki?" İlahi Lord kibirli buz mavisi gözlerini ağır ağır hizmetlilerde gezdirdi.
Nerissa'nın dudakları alaycı bir tavırla kıvrıldı, çakmak çakmak bakan gözlerini tam karşısında oturan Ateş Varisine dikti.
Varis üzerindeki baskının kuvveti ile irkildi ama titrek meydan okuyan gözleri Nerissa'nın üzerinde gezindi.
"Kraliçe burada değil majesteleri. Tüm başkent arandı ama tek bir iz bile bulunamadı." Arın'a mı öyle geliyordu yoksa bugün kendi halkının suratındaki tebessüm bile en az kız kardeşininki kadar soğuk,tehtidkar mıydı?
Kibirli bir tavırla kaşlarını kaldırdı, Nerissa ile göz göze gelmeye cesaret edemeyecek kadar kötü bir his tüm vücudunı sardı.
Kraliçe neredeydi? Tüm bu saçmalıkla ne planlıyordu? Aptalca bir başkaldırış mıydı bu sadece?
Sonuçta Kraliçesi ona her zaman geri dönerdi.
"Aramayı bırakın. Geri dönecek."
Nerissa'nın alaycı gülüşü kulaklarında yankılandı.
~~~
"Geri dönmedi mi?" Su Lordu gözlerini pencereye dikti, akan tatlı yağmur aklarla süslenmiş halkının teninde tatlı tatlı geziniyordu.
"Bir haber yok majesteleri."
"Eninde sonunda dönecektir. Ariana nerde?"
~~~
"Bir değişiklik var mı?"
Muhafız ağır ağır başını eğdi, beyaz pelerini sırtında dalgalandı, gittikçe hızlanan yağmur yüzünden pelerini ıslaktı.
"Maalesef majesteleri."
Su Lordu başıyla onayladı, buz mavisi gözleri çalıştığı kağıtların üzerinde oyalandı.
Sonra gözleri çekilmiş gibi pencereye dikildi.
Dışarda pek kimse yoktu. Olanlarda şakalaşıyor, gülüşüyor ve ıslak damlaların tadını çıkarıyordu.
~~~
"Bir değişiklik var mı?"
Muhafız sessizce başını salladı. Yağmur gittikçe şiddetleniyor, hava soğuyordu. Dışarıya çıkan pek kimse yoktu. Sirenler bile kayalıklardan uzaklaşmış inlerine dönmüştü.
Su Lordu yavaş yavaş çöküyordu.
~~~
"Geri dönmedi mi?" Buz tutmuş elleri cansız bir yapraktan farksız bir şekilde kumaşın üzerindeydi. Hava sonsuz bir boşluk oluşturur gibi aydınlıktı, etrafa sis yayılmıştı.
"Muhafızlar deniyor majesteleri. Elemental'in dört bir köşesini arıyor-"
"Bahane istemiyorum! Nerede bu kadın? Kaç kişisiniz bir kadını bulamıyor musunuz? Çık dışarı, çık!"
~~~
"Duydunuz mu? Artık Kraliçenin ismini sayıklayarak uyanıyor, sayıklayarak yatıyormuş."
"Konuşma hakkı bize düşmez, Lordumuz eninde sonunda doğru olanı yapacaktır."
"Zaten hepsi o kızıl cadı yüzünden pis yılan. Ah Kraliçem... Nerdesiniz?"
Sonucunda olan yine buydu. Aldatan tek kişi Ariana değildi ama suç yüklenen tek kişi o oldu.
Çünkü dünya böyle bir yer.
Hizmetçilerden birisi duraksayıp pencereden dışarı baktı.
Gökyüzünden sanki yeryüzüne düşecekmiş gibiydi. Lordunun göz yaşları Elemental'i sarsıyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Terk Edilmiş İmparatoriçe
FanfictionO kadar uzun süre beklemişti ki sevgilisini, okyanusu kalbine gömmüştü. Oysa Arın onu terk edeli uzun zaman oluyordu