Yeminliler.
Ateş Lordu Evran başa geçtiği zaman Kraliyet ordusu annesine değil, büyükbabasına bağlıydı.
Yeminliler ise kısmen Lilith'in hareminden oluşan, meclisin içinden ve genellikle soylulardan oluşan bir konseydi.
Herkes Ateş Lordu Evran'ın ne denli bir sosyopat olduğunu bilirdi. Ateş Lordu Lilith Evran'ı istediği kalıplarda büyütmüş, olmasını istediği psikopata kolaylıkla dönüştürmüştü.
Ama Elemental üzerinde hiç kimse, Düşmüş Kraliçe ve Ateş Lordunu karşılıklı oturarak çay içerken görmeyi beklemezdi.
Kadının üstünde Ateş Krallığına özgü, dantellerle donatılmış, ateş madeninden çıkarılan Evran'ın gözleri kadar kızıl yakutlarla süslenmişti.
Tıpkı Ariana'nın Kraliçenin giymesi gereken o meleksi kıyafetleri giymesi gibi.
Yakışmıyordu bile. Bir iblise melek kanatları taksanız bile, iblis iblisti.
"Uslu duruyorsun. Senden beklemezdim Kraliçe." Ateş Lordu dudaklarında can bulan keyifli bir gülümseme ile elini kuzgun siyahı saçlarının arasından geçirdi.
Aynı zamanda bir iblis bile görgü kurallarını bir İmparatora layık bir şekilde yerine getirebilirdi.
Kadın sessizce çayını yudumladı ve krallığına özgü gözlerini ona dikti.
"Bir rehine olarak görevimi yerine getiriyorum. Umarım siz de öyle yapıyorsunuzdur Ateş Lordu." Hitap şeklinde saygı vardı, Ateş Lordunun damarına basmıyor yanlarından geçiyordu.
Arın, hayır, Su Lorduna sadaketli olması için bir sebep yoktu. Ama Su Krallığının sadakati halkınadır. Krallığını korumak onun hükmüdür.
Su vasalları isyan çıkarmazdı ama 3 gün sürecek olan kuraklık zamanına 2 hafta gibi bir süre kalmıştı. İsyan çıkaramazdılar ama zorlayabilirlerdi.
Ateş Lordu eğlenmiş bir ses çıkardı. "O kadar emin olma Kraliçe. Senin artık bir halkın yok."
"Senin var mıydı?" Sessizlik.
Kadın 'bende öyle düşünmüştüm' tarzı bir şekilde gülümsedi.
"Terk edilmişken hala bu kadar kibirli olman şaşırtıcı." Haklıydı ama bu kadının altta kalacağı anlamına gelmiyordu.
"En azından ben terk edildim. Ya sen Ateş Lordu? Sen hiç seçilmedin." Adam elini öfkeyle masaya çarptı.
Ateşler kadının sırtında saçlarını yaladı, ateşten bir çember cehennemiyle beraber Lord ve Kraliçenin arasında döndü.
Kafın etkilenmemiş bir tavırla ayağa kalktı. Yanlış tuşlara basmıştı ama nasıl düzelteceğini biliyordu.
Eğer Daren bir kediyse...
Ellerini adamın omuzlarına sardı, yüzünü onun kül ve kömür kokan boynuna gömdü ve gözlerini kapattı.
"Kabul et Ateş Lordu. İkimizde aynı taraftayız." Anlık bir duraksama adamın yüzünden geldi ve geçti ama inkar etmedi.
...Evran bir köpekti.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Terk Edilmiş İmparatoriçe
FanfictionO kadar uzun süre beklemişti ki sevgilisini, okyanusu kalbine gömmüştü. Oysa Arın onu terk edeli uzun zaman oluyordu