Başlamadan önce,
Nerissa kim?
Reborn ¦ HGOİ kitabının ana karakteri. Kendinisi Arın'ın kız kardeşi olarak HGOİ'ye reeankarne oldu ama gidişatı değiştiremediği için bu kitabımızın kadın karakterine yardımcı olamıyor.
~🌸~
"Aklını mı kaybettin Arın? Ne cürretle? Ne hakla? Sadakat hakkında sabah akşam nutuklar atan sen değil miydin? Bu da ne demek oluyor şimdi?" Lord Nahu'nun biricik kızının sesi tüm Sarayda yankılandı. Artık duyulma endişesi taşımıyordu Nerissa.
Öfkeli cam mavisi gözlerini ağabeyine çevirdi. Yanında uzanan kadını Nerissa'dan koruyormuş gibi göğüsüne bastırmıştı. 'Orospu evladı' diye düşündü Nerissa. Sonra hemen tövbe çekti. Nahu'ya orospu denmezdi.
"Öyle olmuşsa ne olmuş Nerissa? Öğrenmediği sürece sorun yok. Ayrıca bu başından beri politik bir evlilikti. O kadına hiç bir sadakat borcum yok. İsterse gidip herkesin koynuna girebilir."
Nerissa alaycı gülüşünü saklamadı bile. "Sina'nın koynuna girsin, Daren'le yatsın. Ah ya da dur, bunlar basit şeyler değil mi? Ya o da Evran'la beraber olursa? Gerçi o senin gibi değil. İlahi Lordmuş, peh." Alay ederek kıkırdadı genç ve güzel kadın. Hiç acımıyordu. Favori karakteri üzülmüştü sonuçta.
Arın'a karısının kaçtığını söylemedi. Kadının nerede olduğunu bilmesine rağmen.
~🌸~
"Arın'ın kadınının kendi ayaklarıyla bana geleceğini düşünmemiştim. Ah ne oldu? Üzüldün mü Prenses?" İblisvari bir kahkaha odada yankılandı. Lord Evran bir günde incelmiş, sanki çökmüş gibi duran güzel kadının çenesini tutarak göz göze gelmelerini sağladı.
"Demek sende öğrendin." Kırmızı ve siyahın birbirine karıştığı irisleri küçüldü. Zeki bir adamdı ama öfkesi yoluna taş koyuyordu.
"Ne istiyorsun Prenses?" Alaylı gülümsemesi bir kez daha Lord Evran'ın dudaklarında gezindi. Teselli verir gibi kadının yüzünü okşadı.
"İntikam olduğunu düşünüyorsan yanılıyorsun," Kraliçenin başında tacı yoktu. Kralını kaybetmişti.
"Ama kendi intikamını alabilirsin. Kaçacağım. Su Topraklarına değil. Ateş Topraklarına değil. Yeminlilerin yanına. Beni koruyacaksın. Beni Arın'dan saklayacaksın. Öyle olmasa bile Arın için bir bedel olduğumu söyleceksin." Güçsüz birer emir. Lord Evran gördüğü bu tuhaf saygı ve rica imaresi gösteren bu yüz ifadesinden memnuniyet duyarak dudaklarını ıslattı.
"Geri vermem ama Prenses. Ariana Arın'ınsa sende benimsin."
Bu çarpık zihniyet kadının iç güdülerini harekete geçirdi ama yüz ifadesini korudu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Terk Edilmiş İmparatoriçe
FanfictionO kadar uzun süre beklemişti ki sevgilisini, okyanusu kalbine gömmüştü. Oysa Arın onu terk edeli uzun zaman oluyordu