Deli Lord öldü ve geri döndü.
Hala aşıktı ama bu sefer arzuladığı tek şeyi almaya kararlıydı.
"Halkını uyandırdıktan sonra tekrar Krallığını kuracaksın, peki ya daha sonra ne yapacaksın?" İtiraf etmesede Hava Lordu herkes kadar meraklıydı, Kraliçeyi tanırdı ve severdi. Zaten o kadını tanımayan var mıydı ki?
Daren'in küçüklük aşkı, bir zamanlar Sina'nın platoniğiydi. O kadını herkes severdi. Güçlüydü, güzeldi, sadıktı. Bir eş ve bir sevgiliden isteyebileceğin her şeydi.
Aynı zamanda Arın'ın ne kadar tehlikeli olduğunu bilirdi, söz konusu aşk olduğunda Su Krallığı bir kez daha en delisi olurdu. "Açık değil mi? Kraliçemi geri alacağım." Sesi tereddütsüzdü ve Sina bu ses tonundan rahatsız oldu.
"Onu aldattığını biliyorsun değil mi?" Güzel yüzündeki kaş çatışla Hava Lordu arkadaşı için en iyisini istiyordu, seninle arasında çok şey yaşanmıştı.
Beraber büyüdük diyecek kadar çok zaman geöirmiş olmalarının yanı sıra Sina da en az arkadaşı kadar Arın'a kırgındı.
"Yaptığım tek hataydı." En azından hata yaptığını kabul ediyor, diye düşündü Sina. Buna minnet mi yoksa lanet etmelilerdi?
"Onu ikna edebileceğine emin misin?" Arın sessiz kaldı.
Son birkaç haftasının hepsini tüm gücüyle Kraliçesini aramaya vermişti. Yıkılan Su Lordu ilmekte kalmıştı. Kabullenmek ona göre değildi.
İstese de, istemese de onu bulacağım.
Bulacağım ve tekrar beraber olacağız.
Aradaki tüm engelleri kaldıracağım.
Hepsini, herkesi ve her şeyi.
Ve sevgilim, seni bulmaya zaten çok yakınım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Terk Edilmiş İmparatoriçe
Hayran KurguO kadar uzun süre beklemişti ki sevgilisini, okyanusu kalbine gömmüştü. Oysa Arın onu terk edeli uzun zaman oluyordu