7

214 33 14
                                    

"Yapamazsın Nova bu delilik! Neye bulaştığın hakkında hiç bir fikrin yok!" Su Varisi kulaklarını kapatmak için elinden geleni yaptı.

Buraya kadar gelmişken geri dönmeyi reddediyordu. Tüm bu olaylar artık sadece onunla ilgili değildi.

Çamuru önemsemeden karanlık kayalıklardan hızla geçti. Şanslıydı, karanlık onun için korkutucu değildi hatta karanlıkta huzur buluyordu.

Alevlerin ve gölgelerin onu takip ettiğini bilerek hızlandı, gerisinde bıraktığı 2 lordu ve Ayzeri görmezden gelmeye çalıştı.

Kapılar demiştiler o yere. Kemik kulplu olan. Kapı bir metafor muydu emin değildi ama üç başlı köpeğe bir yemin etmişti. Kesik eli sızlarken Daren'in seslerini yuttu ve ulaştı.

"Asıl siz neye bulaştığınızı bilmiyorsunuz," dedi kendi kendine.

Bu diyar onu dışlamış, görmezden gelmiş ve ötekileştirmişti. Adını bile bilmediği bir savaşın kaybedeniydi. Öyleyse 4 Varise karşılık 4 Lord olacaktı bu diyarda. Ne çok, ne fazla.

"Nova yapma!" Alaycı bir şekilde gülümsedi Varis. Büyü her tarafı kapladı. Ateş sustu, Suyun asıl sahibi ortaya çıktı.

Ne görmesi gerektiğini bilmiyordu Daren ama sustu. Bu artık sadece onunla ilgili değildi.

Gümüş saçları uzamıştı, teni her zaman ki kadar beyazdı, eğer onu bu kadar iyi tanımamış olsaydı delirdiğinisöylerdi Daren. Ama hayır, Arın terk edildiği gün delirmişti.

İlk önce saldıran o oldu. Eskisi gibi değil, diye düşündü Daren. Ne eskiden olduğu gibiydi ki zaten?

"Yavaşlamışsın,"dedi kurnaz bir gülümseme ile Ateş Lordu. Halbuki neler olacağı düşüncesi içini kemiriyordu.

"O nerede?" dedi kendinden beklenmeyecek kadar büyük bir düşmanlıkla. Ne yazık ki Ateş Lordu bunun da geleceğini tahmin etmişti. Elbette onu soracaktı.

"Bilmiyorum. Kimse bilmiyor." dedi soğukkanlılıkla yalan söylerken. Anlardı, anlayacaktı ama o gün bu gün değildi.

"O nerede?" Su Varisi bile böylesine büyük bir düşmanlık beklemiyordu. Sanki elinde olsa hepsini tek fırsatta parçalardı. Bu his onu ürkütmüş, geri çekilmek istemesine sebep olmuştu. 'O' da kimdi hem?

"Bilmiyoruz Arın. Ama bildiğim şey buradan gitmeniz. Sina sizi ağırlayacaktır eminim ki." Söylediği yalanlardan birisi daha. Artık tüm bunlar Ateş Lordunun boğazına takılan zincirlerden başka bir şey değildi.

"Gidelim," dedi Su Varisi ama artık o bile emin değil gibi gözüküyordu.

Terk Edilmiş İmparatoriçe Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin