6. fejezet

95 16 1
                                    


6.

Keith igyekezett csillapítani a remegését, de nem járt túl nagy sikerrel. Harold őt nézte, és tudta, hogy feltűnő a félelme. Nem tudott vele mit kezdeni. A férfi közelebb lépett, megsimogatta az arcát.

– Nagyon bántottalak legutóbb?

Keith nem felelt. Minden erejét elvette, nehogy kitépje magát az érintésből, és elmeneküljön. Nem tehette.

– Válaszolsz?

Keith nyelt egyet. Mérlegelt.

– Mit szeretne hallani?

Harold meghökkent. Egy darabig érdeklődve szemlélte őt, Keith pedig kezdett pánikba esni. Lehet, hogy szemtelenségnek hangzott...

– Az igazat. Őszintén. Nagyon bántottalak?

– Megerőszakolt. Szóval igen.

– Háromszor utasítottál el, mire megkértem Pault némi közbenjárásra. Rosszulesett. Haragudtam. – A férfi közelebb hajolt, Keith lehunyta a szemét. – Kössünk egyezséget, Keith – suttogta a fülébe. – Ha el tudod játszani, hogy igazán akarsz engem, akkor nagyon kedves leszek hozzád.

Keith meglepetten húzódott el egy kicsit, csak épphogy, amennyire mert, hogy Harold szemébe nézhessen, láthassa, szórakozik-e vele. Nem úgy tűnt, ezt viszont nem tudta hová tenni.

– Tessék?

– Mutasd, hogy kívánsz, cserébe úgy bánok majd veled, mintha te lennél a legnagyobb kincs a világon.

Keith nem akart nevetni, de a szája így is mosolyra húzódott, mire a férfi arcvonásai megkeményedtek, és Keith tudta, hogy hibát követett el.

– Viccesnek találod?

Úrrá lett rajta a kétségbeesés.

– Nem – rázta meg a fejét sebesen, és kényszerítette magát, hogy közel bújjon a férfihoz. – Aranyosnak – búgta, mielőtt megcsókolta. Legyűrte a viszolygását. Ha van rá esély, hogy ne kelljen ugyanazt átélnie, mint legutóbb, hát mindent meg fog tenni. Remélte, hogy nem csak átverés...

Szeretet. Hirtelen ugrott be neki, hogy Harold erre vágyik. Valószínűleg észre sem vette, mennyire csupaszra vetkőzött előtte az ajánlattal...

Még jobban hozzásimult, ujjai a férfi hajába kúsztak, és végre azt a reakciót kapta, amit várt. Harold átölelte a derekát, szenvedélyesebbé tette a csókot, Keith pedig kikapcsolta az agyát. Azt képzelte, hogy tényleg ezt akarja...

A férfi nyakára hajolt, a fülétől a torkáig végigcsókolta, a hasfalát simogatta, mielőtt az övcsat után nyúlt.

– Sietsz – szólt rá Harold, Keith pedig elmosolyodott.

– Nem bírok magammal – felelte, és tudta, hogy az arca ugyanezt mutatja. A férfi elengedte a kezét, amire az előbb ráfogott, Keith pedig lassan letérdelt elé, kioldotta az övet, kikapcsolta a gombokat, és még utoljára felnézett, mielőtt a lényegre tért. Óvatos ujjak csúsztak a tincsei közé, és tényleg elhitte, hogy Harold be fogja tartani az egyezséget. Jól csinálta...

A lepedő hűvösen simult alá, ahogy a férfi ezúttal nem rálökte az ágyra, hanem gyengéden végigdöntötte rajta. Megcsókolta, aztán lejjebb csúszott, szinte centiről centire haladt az ajkával, Keith mégis meglepetten emelte fel a fejét, amikor a férfi a farkához ért, és az ajkai közé szívta. Sosem kapott még kényeztetést, amikor neki fizettek...

Hagyta magát elmerülni a játékban. Még az ujjak is úgy mozogtak a teste mélyén, hogy a lehető legnagyobb gyönyörhöz juttassák, ő pedig átadta magát. Meglehetősen közel került az orgazmushoz, mire észbe kapott.

TáncWhere stories live. Discover now