9.
– Mit akarsz? – morogta Keith, nem törődve vele, a nyers stílussal felbosszantja-e a férfit. Dühös volt rá, Tim óta folyamatosan, Paul ráadásul ma Lance-t is megbüntette egy apróság miatt, és ő nem volt a közelben, hogy megakadályozhassa.
– Még mindig haragszol?
A férfi békítette, Keith-t pedig majdnem leverte a felismerés a lábáról. Hirtelen megszédült, döbbenten bámult maga elé, és örült neki, hogy háttal áll a férfinak, és nem láthatja a reakcióját.
Paul érez valamit iránta, ezért dühös Lance-re.
Megkísérelte elhessegetni a gondolatot, de az csak egyre erősebb lett. Paul közben ráadásul szorosan hozzá simult, birtokló mozdulattal tette a kezét a csípőjére.
Keith megfordult, és kicsit arrébb tolta a férfit, hogy a szemébe nézhessen.
– Hagyd őt békén! Kérlek!
– Miért hagynám?
Legszívesebben letörölte volna a férfi arcáról a diadalittas mosolyt. Közelebb húzódott, Paul tarkójára csúsztatta a kezét, belemélyesztette a körmeit a bőrbe, kiélvezve, hogy a férfi jólesően felnyög.
– Bármit kérhetsz cserébe.
– Bármit? – Paul kétkedve húzta fel a szemöldökét. – El is hagyod?
Keith azonnal elengedte a férfit.
– Azt nem.
– Akkor ez felelőtlen ígéret volt. Holnap talán szerzek neki valami kellemes munkát.
Keith megrázta a fejét, próbálta legyűrni a rátörő pánikot.
– Ha bántod, végeztünk.
Úgy tűnt, a férfit mulattatja a fenyegetőzése, ez pedig még jobban feldühítette. Nem elég, hogy tesztelte, sakkban tartotta, de még ki is neveti...
– Igen? És mit csinálsz? Lelépsz? Megtalállak.
– Akkor kinyírsz. Nem érdekel – vonta meg a vállát Keith, Paul következő kérdésétől viszont elakadt a lélegzete.
– És ha őt?
Keith mindent egy lapra tett fel. Arrébb lökte a férfit, engedte, hogy kiüljön az arcára a harag.
– Megyek utána. A lényeg, hogy te biztosan nem kapod meg, amire vágysz – felelte kimérten, mire Paul felnevetett, és végigsimított az arcán. Keith lerázta magáról az érintését.
– Szemtelen vagy.
– Megbüntethetsz, egy szavam sem lesz. De ha őt bántod, többé ne számíts rám!
Érezte, hogy túl messzire ment. Paul vonásai megkeményedtek, a férfi erőszakosan ragadta meg a karját, Keith azonban visszafogta a kiáltását. Nem mutathatta a gyengeség legapróbb jelét sem, ha belemegy a játékba...
– A tűzzel játszol.
– A fájdalomhoz hozzászoktam – vágta rá Keith, Paul mosolya azonban még szélesebb lett.
– Azt majd meglátjuk.
Keith percekkel később is teljes testében remegett, miután Paul magára hagyta. Lance aggódva sietett hozzá.
– Mi volt ez?
– Kihívás – nyögte ki Keith, de nem volt hajlandó válaszolni a fiú faggatózására.
Keith húzta kicsire össze magát. Megtapasztalhatta Paul haragját, újra. Minden tagja fájt, még mindig össze volt zuhanva, pedig már legalább fél órát zokogott. A csempének támasztotta a fejét, és nem törődött azzal, hogy didereg. A vizet rég elzárta, de nem akaródzott mozdulnia.
YOU ARE READING
Tánc
Romance18 éven aluliaknak nem ajánlott! Nagyon erős lelkűeknek ajánlom, tele van felkavaró tartalommal! LMBTQ történet. Keith a háta mögött hagyta kényelmes életét, mert besokallt attól, hogy mások irányítják. A pokolba került, a testével keresi a kenyerét...