//prolog// Misja rangi 'S'

422 18 35
                                    

(?)-pytanie czy dobrze napisałam jakieś słowo.

BlaBlaBla-roznowa Kurmy z Naruto w jego umyśle.

Blablabla-wspomienie.

Blablabla- myśli kogoś.

[Blablabla]-ja coś gadam.

//P.O.V-Kakashi//

Wraz z drużyną 7 zostaliśmy wezwani do gabinetu Hokage. Czekałem właśnie z Sasuke na Sakurę. Nie ukrywam są mądrzy lecz w tej drużynie nie licząc mnie to Sasuke jest lepszy od panienki Haruno.

-Kakashi-Sensei! Kakashi-Sensei! Już jestem!

-Dobrze Sakura. No dobrze drużyno 7 czas iść-Sasuke jak i Sakura posłósznie poszli za mną do gabinetu Tsunade-Sama jednej z legendarnych Sannin'ów.

Po jakiś 5 minutach byliśmy już na miejscu. Po zapukani i dostaniu pozwolenia weszliśmy do środka. W środku czekała na nas Hokage wraz z dróżyną 10. Sensei-Asuma Sarutobi i jego drużyna:Ino Yamanaka, Chōji Akimichi oraz Shikamaru Nara.
Widząc ich bardzo się zdziwiłem lecz nie tylko my, po minach Asumy jak i drużyny 10 mogłem przewidzieć że oni też.

-O Kakashi, już jesteście. To dobrze, mogę więc zacząć mówić. Pamętacie 3 lata temu zbiegłego ninję którego oskarżono o zamordowanie trzeciego...?

-Naruto..
-Naruto..

-Tak go... Wyszło na to że to nie on.. Tylko Orichimaru(?) pod przykrywką... Dlatego wysyłam dróżynę 10 i 7 do znalezienia go i sprowadzenia spowrotem. Odrazu mówię może to być misja rangi S.

-Emm... Mam pytanie..

-Jakie Sakura?

-Kto to, Naruto..?

-...
-...

-Naruto to zbiegły ninja Konohy(?) miał 10 lat kiedy go oskarżono teraz może jest w waszym wieku Panienko Haruno.

-A dlaczego oskarżono właśnie jego?

-Widzisz moja droga, Naruto był na poziomie dorosłego Shinobi a może nawet Jonin'a(?) lecz to nie wszystko. Jego pełne imię brzmi: Namikaze-Uzumaki Naruto. Syn Czwartego. 13 lat temu wioska, została zaatakowana przez dziewięcioogoniastego zwanego także Kiyubi No Kitsune. Wtedy zgineło wiele osób ale też wtedy zginą Czwarty i jego żona. Wioskę zaatakowano przez Naruto ponieważ chciano go wtedy zabić... Oczywiście Czwarty nie pozwolił na to i oddał własne życie by jego syn i żona przeżyli lecz jego żona. Kushina Uzumaki też zgineła. Wiele osób po tym incydencie oskarżała go za śmierć ich rodzin i śmierć samego Czwartego. Ale on sam zaczą ćwiczyć nawet Trzeci dał mu wszystkie zwoje kalanu Uzumaki znanej z technik pieczęci i klanu Namikaze. Wiele osób próbowało go zabić albo 'niechcący' zwalano na niego doniczki lub próbowało go otruć. On sam pszysiągł że pomści swoją rodzinę której nie znał.

-Ohhh... Przykra historia Tsunade-Sama..

-Dla nas tak Ino-san lecz dla niego istny koszmar. Sam nawet opanował technikę przywołania Lisów. I także opanował Rasengan i czakre Dziewięcioogoniastego. To była dla niego codzienna rutyna. Dlatego trzeba go znaleść i przeprosić oraz błagać w myślach że nie planuje ataku na Konohę bo wtedy nic z niej nie zostanie. Sam powiedział że się Zemści a osoby co go znały wiedzą że on 'Nie żuca słów na wiatr'

Jakiś czas karzdy milczał. W pewnym momencie Hokage kazała nam ruszać.

//Time skip-Las//Kakashi//

Po jakimś czasie dotarliśmy do lasu gdzie ostatnio widziano Blondyna o Lazurowych oczach. Nagle usłyszeliśmy krzyk...

∆∆∆∆∆∆∆∆∆∆∆∆∆∆∆∆∆∆∆∆∆∆∆∆∆∆∆∆∆

-458 słów

A wiec tam oto nowa książka z Anime Naruto i moja pierwsza z tego anime więc za wszystkie błędy nie bijcie.

Postaram się tu wrzucać często roźdzły nie to co w innych książkach hehe😅

BAYO DIABEŁKI MOJE💜🤍






Oskarżony Bohater/Naruto/SasuNaru/Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz