Narrator PoV:
Następnego ranka, Naruto udał się w stronę wieży Karę gdzie miał poznać swoją nową drużynę i zrobić mały sparing. Gdy był już przed drzwiami zapukał a gdy uzyskał pozwolenie otworzył je i wszedł przez nie i wszedł do środka.
Okazało się że był pierwszy. Więc postanowił że usiądzie na swoim ulubionym miejscu czyli na parapecie od okna. Po niecałych 10 minutach pojawił się Kakashi a zaraz po nim chłopak którego poznał już wcześniej - Uchiha Sasuke. A zaraz za nim do pomieszczenia wparowała różowo włosa dziewczyna. Na szczęście Uzumaki'ego nie zauważyli go.
- Dobrze skoro już wszyscy jesteście, teraz poznacie nowego członka swojej drużyny, wasz Sensei już go poznał wczorajszego dnia. - Odezwała się Hokage poczym spojrzała na Namikaze. - Naruto? Pozwól no tutaj.
Cała reszta spjrzała na chłopaka który w najlepsze sobie leżał ś teraz wstawał powoli kierójąc się w ich stronę. Obrzucił ich krótkim spojrzeniem, po czym spojrzał w stronę Tsunade.
- A więc przechodząc do sedna. Naruto teraz jest w waszej drużynie, oczywiście najpierw się poznacie a po tym, na polu treningowym numer 5 odbędzie się mały sparing. Macie na poznanie się 1h. Rozejść się!
- Hai! - Krzyknli wszyscy.
|•~^~•|
Wszyscy po poznaniu się lepiej udali się na pole treningowe numer 5. Kiedy już tam dotarli była już tam Tsunade. Każdy zają miejsca. Naruto na przeciw Sakurze i Sasuke, a Kakashi i Tsunade-Sama pod drzewem, obserwując ich poczynania.
Najpierw na Naruto rzuciła się Haruno z Kunai'em. Uzumaki bez problemu uniknął i zablokował jej atak. Nie chcąc jej za bardzo uszkodzić poprostu ją unieszkodliwił rzucając na drzewo. Ta od razu straciła przytomność.
Na polu zostali tylko Sasuke i Naruto.
- Pokaż wszystko na co się stać Uchiha! - Krzyknął do niego młody Namikaze.
I tak o to zaczeła się zajebista walka. Sasuke aktywów ał Sharingan'a z trzema Tomoe a za to niebieskooki utworzył swoją specjalną technikę - Rasenshuriken[jak źle to poprawcie]. Którą chłopak nie unikną i został nią trafiony. Ku zaskoczeniu Uzumaki'ego starszy podniósł się z lekkimi obrażeniami. Następną techniką którą czarno włosy wysłał na blondyna tradycyjną technikę Uchiha- -Katon:Gokakyu no Jutsu, którą młodszemu udało się uniknąć ale z małymi popażeniami.
[Wyobraźcie sobie zajebistą walkę w której Naruto i tak wygra-Dop.Autorka]
|•~^~•||•~^~•||•~^~•||•~^~•||•~^~•|
Przepraszam że taki krótki!
Poprawki 1.06.2024r.
CZYTASZ
Oskarżony Bohater/Naruto/SasuNaru/
Teen FictionNaruto w wieku 10 lat zostaje oskarżony o zamordowanie 3 Hokage lecz dlaczego on? Bo Naruto jest na poziomie Shinobi a nawet Jonin'a. lecz też dla tego ponieważ został w nim zapięczętowany dziewięcioogoniasty. tak zwany Kiyubi no kitsune. Hatake Ka...