Első rész

248 7 0
                                    

-Áron nekem tényleg semmi kedvem bulizni! Hosszú volt a nap nagyon!

-Szívem kérlek! Nem örülsz, hogy megnyertem a mai meccset? -utalt a legfrisebb győzelmére.

-Örülök, de te is tudod, hogy nem szeretem az embereket és egy buli tele van velük!

-Még  szerencse, hogy ez egy VIP buli lesz, szóval nem lesznek allja emberek!

-De ígérd meg, hogy nem leszünk sokáig!

-Ígérem! - adott homlokomra puszit. Na igen, így vette kezdetét egy rohadtul bonyolult és fárasztó történet. Talán jobb lett volna, ha soha nem megyünk el ünnepelni!

...

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

( szeretem a kihívó ruhákat, így a bulira is valami extrát vettem fel )

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

( szeretem a kihívó ruhákat, így a bulira is valami extrát vettem fel )

...

-Mit szeretnél inni? -fogta meg derekam és vezetett a pulthoz párom.

-Gint talán de csak magában, 4 centet mondjuk!

-2x 4 cent gint kérek! -adta le szerelmem a rendelést. Sok ember volt egyébként, velünk is jött Áron 4 haverja így 6 fős volt a csapat. 5 boxoló egy helyen könnyen vezet bunyóhoz, amiből soha nem jönnek ki vesztesen. Sok híresség volt, bár a legtöbbet nem ismertem. Biztos valami random TikTok vagy Instagram influenszerek. Nem is érdekelt az egész, csak Áron miatt voltam jelen. Vidáman iszogattunk jó hangulatban mi így 6-an és egészen gyorsan el is jutottam arra a szintre, hogy már volt bennem nem is kevés alkohol. Nevetgéltem Áron ölében ülve és nem gondoltam, hogy ez az este nagyon hamar más irányt fog venni. Épp megcsókoltam barátom, amikor egy kezet éreztem a vállamon, ami biztos nem Ároné volt,  mert ő derekam fogta. Értetlenkedve fordultam meg és egy olyan lány nézett velem farkasszemet, akit még életemben nem láttam.

-Mit nézegeted a palimat? -szegezte nekem a kérdést.

-Figyelj már, a minimum, hogy egy sziát ide böfögsz, ha már pofátlanul megzavarod az  estémet! Már ne haragudj meg, de ki a faszom vagy és kit érdekel a te palid? -egy pillanatra lefagyott aztán folytatta.

-Egész este Brunót nézted és már rohadtul idegesítő vagy!

-Ki a fene az, valami kutya vagy mi? Kislány hol is van a palid pontosan? -szállt be Áron is.

-Hozzád senki sem szólt! -kontrázta le ez az agyhalott véglény.

-Most húzz innen! -keltem fel barátom öléből és álltam a lány arcába, aki egymagas volt velem.

-Szállj le a palimról, mert csúnya vége lesz! -köpött le. Ekkor ért ide valószínűleg kedves párja. Áron a lány cselekedetére elém állt.

-Takarodj el most! -az erek megfeszültek nyakán.

-Hogy beszélsz a barátnőmmel? -szólalt meg Bodri kutya.

-Neveld meg a barátnődet sűrgősen vagy én fogom!

-Ki a fasznak hiszed te magad! -lökte meg a srác páromat. Nem szerencsés dolog  pont őt lökdösni, hisz többszörös világbajnok boxoló és a haverjai akik most ott álltak körülöttünk  szintén nem kispályások.

-A drága barátnőd undorító módon megzavarta az esténket, mert betegesen féltékeny, aztán életemben nem is láttalak téged és leköpött amikor ezt közöltem vele! -álltam párom és a srác közé. Addigra már neki is megjelent pár haverja és 2 csaj is. -A páromat pedig a helyedben nem löködném, mert nagyon hamar csúnya vége lesz és a pofikád nem fogja megúszni! Ez nektek is szólt! -néztem mögötte a srácokra. - És nem azért szólok, mert hú de nagyon érdekelne, ha a mentő vinne el titeket, de innen mindenki a világbajnokságra készül és ha egy boxoló agyon ver valakit, azt nem díjazzák mifelénk, főleg nem ha valaki már 3x kapta meg a címet és egy ilyen piti ember miatt kizárást kapna! Szóval kedveseim, tünés! -zártam le a mondatot és hagytam, hogy párom büszkén átkarolja a derekam.

-Sajnálom a kellemetlenséget! -hagyott minket ott zavartan Bodri és társai.

-Ezt a szerencsétlent! -nevettem.

-Ügyes voltál szerelmem! -csókolt meg párom. Ilyen kellemetlen dolog sem minden nap történik az emberrel és még is ez volt mindennek csak a kezdete.

...

Mindenki velem (Vamar, Manuel, Bruno x Spacc ff )Where stories live. Discover now