( hétköznapi szett)
...
Nem egyszű dolog managernek lenni, főleg nem ha az ember sikeres benne és sok az ügyfél. Sok hírességgel dolgozom és most úgy tűnik bővül a csapatom.
-Szia Alex, mizu? -lépett be az irodámba a sokak által ismert ByeAlex az egyik managgeltem.
-Szia Zsófi, figyelj már, az a helyzet, hogy van egy jó barátom, amolyan saját felfedezett, biztos hallottál már a Manuról!
-Nem igazán, de figyelek!
-Az előző managere eléggé lehúzós volt és egy kisebb vita után szerződést is bontottak. Sokan megkeresték, de gondoltam nálad lenne a legjobb helye.
-Hmm, értem. Hát figyelj ránézhetek aztán majd keresem ha úgy van!
-Okes, köszi! Szóval az új dalra visszatérve..
...
Manuel..hmm nem is rossz, a szöveg tetszik bár eléggé nyávogós kategória amit tol, majd csiszolok rajta.
-Hallo! Nagy Zsófia vagyok! Gödöllei Emánuelt keresem!
-Igen, én vagyok az!
-Alex adta meg a számod, mert szeretnél velem dolgozni!
-Szia, igen! Tudunk esetleg valamikor személyesen is beszélni?
-Gyere be az irodámba!
-1 óra múlva esetleg?
-Az tökéletes!
-Okes, addig is szia!
-Szia!
...
1 óra múlva kopogtak is az ajtómon.
-Gyere! -be is lépett rajta a srác. Meglepően magas volt, bár a ruhái eléggé érdekesek voltak.
-Szia Gödöllei Emánuel! -nyújtotta a kezét, amit meg is ráztam.
-Nagy Zsófi! Gyere ülj le! -mutattam a székekre az asztalom előtt. Átbeszéltük mi hogyan legyen és végül el is készült a szerződés.
-Amúgy lehet egy kérdésem? -nevetett. -Nem neked boxoló a párod?
-De igen, miért?
-Múlkor egy buliban volt vitátok egy haverommal! -nevetett.
-Na basszus!
-Nem para, az a csaj tényleg gáz! -most már én is nevettem.
-Tudod még ha tényleg csináltam volna valamit azt mondom szóljon, de hogy leköp mikor életemben nem is láttalak titeket soha!
-Csodálom, hogy nem mentél neki!
-Annyit nem ér, értelmesebbnek tartom magam nála!
-Messze az vagy! -legyintett
...
( szett a fellépésre)
...
Az első nagy konert amit szerveztem Manunak. Alex versenyen van így egyedül kellett eljönnöm. Élő zene lesz és 2 órás a műsor. Szabadtér de nagyjából 4000 ember van. Profi hang és fény mellette pedig kamerás felvétel is lesz egy új zene klippjéhez. Ennek most nagyot kell szólnia. A drónok sem maradhatnak ki.
-Lassan kezdés! -kopogtam Manu ajtaján aztán beléptem. Egy szőke srác is a szobába volt.
-Szia! Tóth László, de csak Spacc! -nyújtott kezet.
-Nagy Zsófia! -ráztam meg.
-Nem gond, hogy itt vagyok?
-Dehogy! Viszont maradj mellettem a fellépés alatt!
-Persze! -bólogatott.
-Minden rendben? Nem izgulsz? -forultam Manuhoz.
-Egy kicsit!
-Gyere ide! -tártam szét a karom ő pedig már jött is egy ölelésre. Jóval nagyobb volt nálam így elvesztem kezei között. Jó illata volt nagyon is. -Ügyes leszel! Na nyomás, mutasd meg amit tudsz!
-Köszi Zsófi! -adott egy puszit a homlokomra ami meglepett, bár nem olyan régóta dolgozunk együtt, de nagyon jó kapcsolatot ápolunk, bátran mondhatom, hogy a barátom lett.
-Ott leszek a szinpad mellett. Bármi van csak jelezz! -a fiú elment és kettesben maradtam Spaccel.
-Kedvel téged! -nézett rám.
-Jóban vagyunk nagyon!
-Hát szerintem ő jobban bír téged annál!
-Nem hiszem! -legyintettem. -Na gyere nézzük meg mit alkot! -fogtam meg a kezét és húztam magammal. Hatalmas volt a hangulat mire kiértünk. 2 szám már le is ment. Manu kinézett ránk oldalra és eleresztett egy mosolyt. Nem nehéz kiszúrni, hogy azért vonzó a srác, egy ilyen mosolyért sok lány ölne is.
...
-Elérkeztünk az utolsó számhoz srácok! Egyenlőre még kiadatlan szóval most hallhatjátok először! Egy lánynak küldeném, remélem tudja, hogy neki szól! -egy pillanatra mintha rám nézett volna, de valószínűbb, hogy Spaccnek üzent.
( +Tudom, hogy ez az elő számainak ez egyike, de most vegyétek új zenének)
A közönség tombolt. Manuel elköszönt aztán elhagyta a szinpadot. Amikor leért magamhoz öleltem.
-Szép volt Manu! -dícsértem meg.
-Tetszett az utolsó zene?
-Jó volt nagyon, de kinek szólt?
...
YOU ARE READING
Mindenki velem (Vamar, Manuel, Bruno x Spacc ff )
FanfictionVamar, Manuel, Bruno x Spacc ff lesz a lehető leghamarabb igyekszem posztolni! Majd meglátuk mi lesz belőle RENGETEG ELTÉRÉS A VALÓSÁGTÓL!