Negyedik rész

195 7 0
                                    

 Én sem tudom miért tettem, amit tettem. A következő pillanatban már azon a forró ajkon csünngtem, amire az elmúlt időben a legjobban vágytam. Rá vágytam és az érintésére, a testére, a hangjára, a csókjaira...

...

Manuel fenekem alá nyúlva vett fel az ölébe és vitt a nappaliban lévő kanapéhoz. Egy pillanatra sem vált el ajka enyémtől. A testem lángolt érintése nyomán, az alkohol vagy az eltitkolt vágy amit iránta éreztem lehetett az oka magam sem tudom. Élveztem, hogy hozzám ér, élveztem az érintését és csókjait.  Szükségem volt arra, hogy sebeim nyalogassa, amiket Áron hagyott bennem. Elfektetett a fehér kanapén és már nyúlt is nadrágom gombjához, pillanatokkal  később az anyag már a földön is landolt. Forró csókokkal hintette be nyakam miközben felsőm vette le rólam. Már csak a bugyim volt rajtam. Nem sok idő kellett, hogy boxerben támaszkodjon fölöttem, ruhái pedig enyémet kövessék. Jobb keze lassan haladt végig testemen, még végül bugyimban kötött ki. Halk sóhaj szakadt ki belőlem. Ekkor csöngettek. Meg sem akartam hallani, nem akartam, hogy ez a pillanat befejeződjön. Akartam őt, itt és most. Mindenére vágytam.

-Ezt nem hiszem el! -szakadt el testemtől. -Ki a faszom az ilyenkor? -morgolódott. Felvette ruháit és én is így tettem. Kissé csalódottan ültem le a kanapéra. Manu az ajtóhoz ment és már hallattszott is a kiabálás.

-Csá haver! Amiért nem válaszoltál házhoz jöttem érted, a többiek már várnak! Öltözz menjünk bulizni! -hallottam meg egy idegen hangot.

-Tesó most nem éppen alkalmas! -érkezett a válasz.

-Miért? -hallottam a meglepettséget a másik fél hangján. Ekkorra értem oda a bejárathoz. Manu mellett elnézve megláttam a srácot. Pár insta sztoriban láttam már őt. -Hello! -nézett rám.

-Peti ő itt Zsófi, Zsófi ő Peti! -vakarta meg tarkóját Manuel.

-Szia! -köszöntem vissza. Felváltva nézett rám és az általa keresett fiúra.

-Jössz te is velünk! -jelentette ki. -Ebben a ruhában eléggé szexi vagy szóval ez tökéletes lesz, haver te meg szedd össze magad! -adta ki az utasítást.

-Van kedved menni? -kérdezte tőlem a másik.

-Mehetek! -rántottam vállat. Amég neki állt öltözni  én Petivel a nappaliba mentem ő pedig valahonnan elő vett egy üveg gint. 2 poharat hozott és leült mellém a kanapéra.

-Szóval ti ketten? -adta oda az egyik poharat egy kevés alkohollal az alljában.

-Nem, mi csak barátok vagyunk. Nincs semmi komoly! -tagadtam, hisz nem tudom mi van most pontosan kettőnkkel.

-Hmm értem! -ivott bele italába. -Te voltál a csaj azon a bulin nem, ahol Brúnó nője alkotott?

-Igen!

-Barátoddal mizu?

-Pár hete szakítottunk!

-Gondolom a csók miatt.

-Igen, nem hitte el nekem, hogy mi történt.

-Ez valahol érthető, de nyilván gáz ha a te oldaladról nézzük!

-Már mindegy!

-Biztos nem ő volt az utolsó férfi az életedben ez  miatt nem kell aggódni, csinos vagy  és sikeres. Szerintem bőven  akad jelentkező!

-Édes vagy! -öleltem meg amit viszonzott. Bár csak az alkohol mozgatott szerintem.

-Mehetünk? -jelent meg Manu az ajtóban. Amikor látta, hogy Peti megölel csak elmosolyodott.

-Persze! -engedtem el Petit.

...

A szórakozóhelyre érve egy egész csapat fogadott. Spacc mellett ott volt az a Brúnó gyerek és a nője is, mellettük a srác akivel Peti zenél együtt és ahogy látom az ő barátnője, már csak az a csaj hiányzott aki múltkor Petivel volt. Érkezésünkre mindenki egyszerre köszönt, bár egy kis meglepettséget is láttam az arcukon. Spacc jött oda hozzám és ölelt magához.

-Jó újra látni!

-Téged is! -simogattam meg hátát.

-Srácok-lányok ő itt Zsófi! Zsófi ő Brúnó, Petra, Sára és Milán! -mutatott körbe mindenkit Manu. -Spacc-t meg már ismered! -mosolygott.

-Sziasztok! -köszöntem egységesen mindenkinek. Sára, az-az Brúnó barátnőjének a fején láttam egy eléggé kellemetlen gúnyos mosolyt. Micsoda este lesz ez így gondoltam. Élvezni fogom. Szerencsére a hangulat hamar oldódótt és mire észbekaptam már Spaccel táncoltam a tömegben. Rohadt jó mozgása van meg kell hagyni.

-Mizu veled meg Manuval? -mondta a fülembe mögöttem táncolva miközben testünk egymáshoz simult.

-Nem tudom! Nagyon semmi! -válaszoltam amit jónak láttam.

-Akkor szabad ezt? -vezette kezét végig testemen, aztán nyakam megfogta és apró csókot nyomott a fülem mögé.

-Zsófi?...

....

Mindenki velem (Vamar, Manuel, Bruno x Spacc ff )Where stories live. Discover now