..Kívánni sem lehetett volna szebb éjszakát vele..
...
-Tetszik? -mosolygott rám azzal az elképesztően szép mosolyával. Komolyan mondom ez a fiú egyszerűen tökéletes. Sajnos, gondolom én nem voltam eléggé jó, mert nem érdemelhettem ki hosszabb időre a szerelmét. Vagy csak szimplán a sors nem akarta, hogy ez működjön. Ahogy Kanye West mondta "One good girl (alright) is worth a thousand bitches! " na igen.. nem mindenki gondolja így, van akinek 1000 ribanc többet ér, mint 1 nő. Kinek mi! Az este elképesztő hangulatban telt el. Tele volt romantikával és szenvedéllyel a levegő. Mondani sem kell mennyire akartuk egymást és ezáltal milyen tökéletes volt a szex. Igen, lefeküdtünk most először, de közelt sem utoljára. Nem semmi, hogy napok leforgása alatt teljesen más fordulatot vett az életem, mint amilyen előtte volt. Valahol ez azért érdekes. 1 ember képes mindent megváltoztatni. Az este folyamán pedig megkaptam a milliót érő kérdést.
...
-Lennél a barátnőm? -hallottam a vacsorát befejezve.
-Igen! -a fiú felállt elém lépett és ölébe felkapva csókolt meg. Hosszú volt és érzelmekkel fűtött. Ekkor még nem is gondoltuk, hogy milyen gyorsan beindulnak majd az események.
...
-Mi lenne, ha hozzám költöznél? -vetette fel a fiú az ötletet a randi utáni napon, miközben egy dalán dolgozott.
-Biztos vagy benne? -néztem rá komolyan.
-Persze, hiszen együtt vagyunk és amúgy is szinte minden cuccod itt van már! -nevette el a végét.
-Szívesen laknék veled! -vetettem rá magam, rövidesen ezt követően pedig már a lakásom felé is vettük az irányt. Kézenfogva sétáltunk be a házamba, 1 órával később pedig minden fontos cuccom össze pakoltam aztán indulhattunk is haza. Ekkor pillantottam rá a telefonomra az eset után először. Nem semmi volt az, ami a neten fogadott. Minden tele volt velem, Manuval és Áronnal. Tele voltak a platformok cikkekkel és videókkal, amik a verekedés alatt készültek. Valamint napvilágot látott egy kép, amin Manuel ölében ülök a jakuzziban. Egészen biztos, hogy paparazzi készítette. Ment az anyázás amiért a fiúval láttak, közben Manuel is le lett hordva, amiért velem látták, sokak állították, hogy a fiú ezzel össze törte a szívüket és milyen nagy csalódás ez nekik. Mondanom sem kell, vicc kategória. Aki ilyeneket ír, azok fix nem százas kislányok. De engedjük is őket el.
-Figyelj már Szívem! -néztem a fiúra a kocsiban ülve.
-Igen?
-Láttad azt ami a neten megy?
-Persze! És?
-Nem zavar?
-Miért zavarna? Mert vannak emberek akiknek nem tetszik a boldogságom és az, hogy végre valaki olyannal vagyok aki mellett teljesnek érezhetem magam? Szomorú, hogy olyan emberek hívják magukat rajongóknak, akiknek fáj a boldogságom. Valahol ez eléggé szánalmas! -rántotta meg vállát. -Csak te érdekelsz és az, hogy boldog legyél mellettem. Minden más apróság. Ha velem vagy semmi sem számít, csak és kizárólag te!
-Szeretlek! -mondtam neki most először. Egy pillanatra lefagyott, elmosolyodott aztán boldogan a szemembe nézett.
-Én is szeretlek! Mi lenne, ha posztolnálak Instára, hogy hivatalos legyen, ami most még csak pletyka?
-Örülnék neki! -simogattam tarkóját, miközben vezetett.
...
...
(Ezt a képet posztolta Manuel az Instájára)
...
"Mert tele van a szívem, hidd el
Én neked adom, tied, vidd el!"
...
Írta a kép alá a sokat jelentő szavakat és taggelt be alá. Hasonlóan hozzá én is megosztottam a képet az instámon. Rövidesen a poszt után pedig már fel is robbant az internet ismét. Mindenki cikkezett mindenről, de mi csak éltünk a pillanatnak és csendesen, kettesben elvonulva éltük le az ezt követő 1 hetet. Se poszt, se kocert se interjúk. Semmi..csak mi voltunk ketten egymásnak és ez így volt jó. Egészen addig, amég 1 héttel később újabb hír látott napvilágot. Egy interjú amiben az általam legjobban utált személy szólalt meg. A Levente Klubja legújabb adásának vendége Áron volt, itt kezdett csak igazán bonyolodni a történet, mert amit ott hazudott, az egy teljesen más arcot festett a kapcsolatomnak Manuellel...
...
YOU ARE READING
Mindenki velem (Vamar, Manuel, Bruno x Spacc ff )
FanfictionVamar, Manuel, Bruno x Spacc ff lesz a lehető leghamarabb igyekszem posztolni! Majd meglátuk mi lesz belőle RENGETEG ELTÉRÉS A VALÓSÁGTÓL!