O gece
"Rahat mısın Jungkook?"
"Oldukça rahatım. Teşekkür ederim. Beni buraya sen taşımışsın."
"Kıymetimi bil. Essek kadarsın maşallah. Ama kardesiz maalesef. Vicdan var bende taşıdım. Yoksa bana kalsa yere fırlatırdım sürüne sürüne çıkardın odana."
"Of Tae, sen iyice yaramazlastin. Maria çok simartti seni dimi?"
"Jungkook sus."
Jungkook siritti. En sonunda sustu Taehyung'un çıldıracağını anlamıştı.
"Görüyorum ki kızı görünce ağzının suları aktı."
"Saçmalama. Ama yalan değil fıstık gibi."
"Kook gerçekten evlen kurtulayım senden."
"Düğünüm olursa hüngür hüngür ağlayacagından zerre eminim."
"Ne ağlaması? 200 kere göbek atarım."
"Vampirler göbek atarmıymış hiç?"
"Atar tabii."
"Vay.."
Jungkook ve Taehyung sohbetin sonunda uykuya daldılar. Sabah oldu ve Jungkook'un telefonu çaldı.
"Jungkook telefonun çalıyor baksana."
"Tamam bakıyorum."
Bilinmeyen bir numaraydı arayan. Jungkook ilk başta şaşırdı ve Taehyung'a açıp açmayacağını sordu.
Taehyung açmasını istedi ve başıyla onayladı. Jungkook ise açtı."Alo?"
Telefondan bir yanıt gelmedi. Bekledi.. bekledi.. Ama hala daha bir yanıt yoktu.
"Benimle dalga geçiyorsan seninle hiç uğraşamam."
Hemen arkadan Taehyung fısıldayarak Jungkook'a seslendi;
"Kapa telefonu. Belli ki oyun oynuyorlar."
Jungkook Taehyung'un fikrine katıldı ve tam kapatma tuşuna basacaktı ki, telefondan bir ses duyuldu.......
"Aramayı sonlandıracağınıza emin misiniz"
Bir sessizlik oldu. Jungkook kaşlarını kaldırarak Taehyung'a bakıyordu. Taehyung'da bu sesin sahibinin kim olduğunu çözmeye çalıştı ama aklına bir şey gelmedi. Jungkook konuşmaya başladı;
"Sen kimsin? Derdin ne?"
Arkadan bir kahkaha koptu.
"Haha. Benim kim olduğumu siz çok iyi biliyorsunuz. Ahh, hadi ama. Bu kadar da korkak olamazsınız. Gerçi siz her zaman korkağın teki oldunuz."
Taehyung sinirlendi. Hızlıca telefonu Jungkook'un elinden aldı ve bağırmaya başladı.
"Kimsin lan sen! Bize kim olduğunu açıkla SÜRTÜK! KİM OLDUGUNU BİR ÖĞRENEYİM KAFANI KOPARTIP ELİMDE GEZDİRECEĞİM. Duydun mu beni pislik?"
"Sanmıyorum. Şimdilik Hoşçakalın."
Telefon Taehyung'un yüzüne kapandı. Ne olduysa Vietnam'a geldikten sonra olmaya başladı. Jungkook iç çekerek;
"Taehyung, gidelim buradan artık. Fransa'ya geri dönelim."
"Olmaz Jungkook. O sesin sahibinin kim olduğunu öğrenmemiz lazım. Yoksa başımıza hiç iyi olmayan şeyler gelebilir."
"Nasıl öğreneceğiz amina koyayım ya?!"
"Belli ki bu sesin sahibi bizim tanıdığımız biri. Korkak diyor. Şerefsiz."
"Raiden olabilir mi?"
"Siktir. Olabilir de ha.. ama sanmıyorum. Hem o bizim numaramızı nereden bulacak ki? Verecek kimse yok. Hem partide bizimle pek muhattap olmamıştı."
"Bu Orospu çocuğunun sağı solu belli olmuyor Taehyung."
"Aynen. Yarın iyice düşüneceğim, araştıracağım. Numaranın hangi ülkeden olduğunu, adamın söylediği sözlerin bizim ile ne alakası olduğu.. hepsini teker teker öğrenmeye çalışacağım kook."
"Bende sana yardım edebilirim?"
Taehyung sırıtarak; "Ehe tabiiki"
--
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Vampires | Taekook
VampireVampirlerin efendisi olan iki kardeş Kim Taehyung ve Jeon Jungkook'un Maceraları Smut yok, küfür ve argo içerir. "Vampires" kitabı benim yazdığım ilk kitaptır. Ben zevkle yazdım. Sizde umuyorum ki zevkle okursunuz. İyi okumalar..;)