16

5 0 0
                                    

Taehyung ve Jungkook büyük bir beladan kurtulmuşlardı ve çok rahatlamışlardı. Bunun şerefine bir kendi villasında bir parti düzenlemeyi düşündüler.

Bütün vampir arkadaşlarını cağıracaklardı.

Hemen instagramda paylaştılar.

Hemen instagramda paylaştılar

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

yong.lixx ve diğer 7,987,456 kişi beğendi.

thv: Bütün vampir alemine merhaba. Bu gece saat 8 buçukta bütün vampirleri evimize bekleriz. Süper bir parti kurduk. İyi akşamlar.

-------

Yoongi Taehyung'u arar;

"Efendim yoon"

"Bu gece ki partiye jimin ile beraber roket gibi geliyoruz."

"Gelin bakalım."

Taehyung evi süslemeye çalışır jungkook'da ona yardım eder.
Şarapları dökerler ve her yer hazır olur.

Saat tam 8 olur ve herkes gelmeye başlar. İlk önce yoongi ve jimin gelir.

Jungkook, Taehyung, Jimin ve Yoongi selamlaşırlar Jimin Taehyung'a seslenir;

"Dostum, nereye geçelim?"

"İster havuzun başına geçin ister içeriye geçin. Siz bilirsiniz jimin." Der ve jimin kafasını sallar.

Taehyung diğerlerinin gelmesini bekliyordu ayakta. Jungkook ellerini cebine sokmuş bir şekilde yanına geldi ve konuşmaya başladı.

"Taehyung, otur istersen yorulma ayakta."

"Ben yorulmam jungkook. Gelenler benim çok iyi yakınlarım. Onları ayakta karşılamak isterim."

"Sen nasıl istersen" Dedi ve jimin yoonginin yanına yani havuz başına doğru gitti. Onlarla sohbet etmeye başladı jungkook.

Taehyung uzaktan üç tane Porsche'nin eve doğru geldiğini gördü. Dili tutuldu.

"Vay anasını. Galiba kimlerin geldiğini çok iyi biliyorum."

Arabalar evin önünde korna basarak durdu. Arabanın içinden bir sürü kişi inmeye başladı.

1. sinden inen kişiler: hyunjin, felix, minho ve jisung oldu.

Vampires | TaekookHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin