15

3 0 0
                                    

Doktor Jungkook'un iyi olduğu ve sadece biraz kanaması olduğunu söylerler.

Yoongi, Jimin ve Taehyung iyi olduğuna sevinir. Taehyung Jungkook'un odasına girmeye karar verir. Yoongi ve Jimin gelmek istemedi. İki kardeşi yalnız bırakmak istediler...

Taehyung yavaşça kapıyı açtı ve içeri girdi. Jungkook seslendi;

"Taehyung, sen misin?"

Taehyung Jungkook'un yanına gelince jungkook çok şaşırdı.

"Ahh, seni görmek çok güzel kardeşim."

Dedi ve sarildi taehyung'a.

"Benim içinde çok güzel jungkook, ne demiştim sana ben? Bana hiçbir şey olmaz. Dağ gibi vampirim ben."

Jungkook sırıtır; "dimii." Ardından ekledi: "Senin karnın? Vurulmuştun. Bir sıkıntı yok değil mi?"

"Doktorlar dikti Kook. Korkmana gerek yok."

"Tamam Tae."

"Sen iyi misin? Benden bir isteğin var mı?"

"Yok ama sana birşey soracağım."

"Dinliyorum."

"O piçe ne oldu?"

"Raiden'a mı?"

Jungkook göz devirerek; "başka kimden bahsedebilirim ki?"

"Yoongi'den duyduğuma göre.. biz yerde yatarken depoyu kontrol etmiş ve raiden'in kanlar içinde yerde yatarken görmüş. Biri yardım etti mi bilmiyorum ama, Umarim ki ölmüştür jungkook."

"Umarim Taehyung."

"Düşünüyorum ki, artık buradan gitme vakti geldi. Babamızı öldürdüğümüzde peşimizde olan polisler de bizi bulamayacağını bildikleri için siktir olup gittiler zaten. Raiden'da öldü (yani umarim) hiçbir derdimiz kalmadı. Artık Fransa'ya geri dönelim kook. Bir daha buraya gelmek istemiyorum."

"Tamam taehyung. Bu geceden itibaren konağa gidip eşyalarımızı toplayıp gidelim."

"Aynen. Jimin ve Yoongi de bizimle gelecek zaten. Onlar da kendilerine ayrı bir ev tutacaklarmış."

"Anladım. O zaman benim villaya gidiyoruz kardeşim."

Taehyung gülerek; "zaten nereye gidebiliriz ki sjjffjsk sokak köpeği gibi sokakta kalacak halimiz yok"

Uzun bir sohbetin ardından jungkook ve taehyung taburcu oldu ve ikiside konağa gittiler. Yoongi ve jimin çoktan fransa'ya gitmişlerdi. Jungkook ve Taehyung valizlerini aldılar bagaja yüklediler, arabaya bindiler ve Fransa'nin yolunu tuttular.

"Jungkook, şuan büyük bir dejavu yaşadım sanırım. Aklıma babamızı katlettiğimiz gece Fransa'ya kaçışımız aklıma geldi. Ne aksiyonlu bir gündü."

"Bence hatırlatmasan iyi olur tae. İğrenç bir gündü."

Aradan 5 saat sonra fransa'ya vardılar. Jungkook ve Taehyung villaya gitti ve yerleştiler.

"Oha oha Jungkook. Sende bu kadar para var mıydı?"

"Saçmalama istersen. Tabiiki de var. Ağzın açık kaldı dimi."

"Kalmaz mı oğlum. Helal olsun lan böyle villa nereden bulunur."

Jungkook Taehyung'a bütün odaları gezdirdi. Fakat Jungkook bu evde yıllarca Taehyung'u beklediği için, belki barisirlar ve bu evde yasarlar diye taehyung'a bir oda daha yaptırdı. İçerisine en sevdiği sanatçıların posterlerini ve olmazsa olmazı sallanan sandalyesinide eklemeyi ihmal etmedi.

Jungkook son olarak Taehyung'a o odaya gösterdi. Kapıyı açtılar ve Taehyung olduğu yerde dona kaldi.

"Burası ne odası jungkook?"

"Hmm, burası senin odan taehyung."

Taehyung Jungkook'a baktı ve; "s-sen şaka yapıyorsunn"

"Saka yapacak bir halim mi var? Varsa orospu çocuğuyum lan."

Taehyung Jungkook'a sarildi ve;

"İnanmıyorum aslanım sana yaa en sevdiğim sallanan sandalyemi koymuşsun odaya ben sana çok şey borçluyum ya."

"Ayıp ediyorsun Taehyung. Ne borcu? Biz kardeşiz. Ne olursa olsun birbirimizin arkasında olmalıyız. Ki bu odayı yaptırırken geleceğini tahmin etmiştim." Dedi gülümseyerek jungkook.

"O zaman sana iyi geceler kook."

"Sana da tae."

-----


Vampires | TaekookHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin