Taehyung, Jungkook ve Jimin üçlüsü
Taylor Swift konserine gitmek istiyorlardı. Sonunda Güney Kore'de düzenlendi. Yasadiklari olayı ve stresi unutmak için konsere gitmeye karar verdiler.Arabaya atlayıp konserin yolunu tuttular. Geldiklerinde büyük bir kalabalık konser girişini sarmıştı. Uzaktan çok büyük, kırmızı renkte bir cip geliyordu.
"Oha oha" Dedi jungkook.
Taylor Swift arabanın içinden indi, herkese selam verdi. Jimin, Jungkook ve Taehyung'da konserin içine girdiler. Yerlerine oturdular. O kadar kalabalıktı ki..
Jungkook, "Öğrendiğime göre bu konserde 2300'e yakın kişi var."
Jimin "olabilir. Sonuçta Taylor ünlü biri."
Taehyung "Bencede." Dedi ve Üçü de Taylor'in sahneye çıkmasını büyük bir heyecanla beklediler.
Sonun Taylor sahneye çıktı ve şarkı söylemeye başladı. Sesi çok zarif ve inceydi. Bazı kişiler çığlık atıyor, bazıları da fotoğraf çekiyordu.
Jimin, Jungkook ve Taehyung orta kısımlardaki koltuklara oturmuşlardı. Sahne Gayet de görünüyordu bu sayede.
Jimin ön koltuklarda Yoongi ve Raiden'a benzer iki kişinin olduğunu farketti. Onlar mı diye düşündü. Bunu Taehyung ve Jungkook'a söylemeye karar verdi.
"Beyler, sanırım kötü bir haberim var." dedi jimin.
Taehyung ve Jungkook'un bakışları aniden jimin'e yöneldi.
Jungkook: "Ne? Ne kötü haberi Jimin? Baksana Taylor swift'in konserine gelmişiz. Ne kötü haberi olabilir ki?"
Taehyung Jungkook'a bakarak susmasını işaret etti. Ardından Jimin'e bakıp sordu.
"Bir sorun mu var Jimin?"
"Sanırım konserde Raiden ve Yoongi'de var.." dedi jimin somurtmuş bir yüz ifadesi ile.
Jungkook ve Taehyung aynı anda "Ne?!" Dediler.
"Ama gerçekten onlar mı emin değilim. Çok benziyorlar. Şuraya bakın." Deyip onları işaret etti Jimin.
Taehyung "Bence gerçekten onlar raiden ve yoongi. Tanrım! Ne işleri var burada ya." diye söylendi.
"Ne yapacağız Peki?" Diye sordu jungkook.
"Çıkışta onları yakalayıp hesap soralım. Böylece içimiz de rahat eder. He?"
Taehyung ve Jungkook, jimin'in fikri üzerine düşündüler.
"Emin miyiz" diye sordular, jimin de kafasını evet anlamında salladı ve konuştu.
"Artık buna bir son vermeliyiz." , "Yoongi bu yaptığının yanlış birşey olduğunu anlamalı."
-~-~-~
Arkadaşlar kusura bakmayın yeni bölüm atamamıştım birkaç gündür. O yüzden özür dilerimm💖
Sizce diğer bölümde neler olacak?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Vampires | Taekook
VampireVampirlerin efendisi olan iki kardeş Kim Taehyung ve Jeon Jungkook'un Maceraları Smut yok, küfür ve argo içerir. "Vampires" kitabı benim yazdığım ilk kitaptır. Ben zevkle yazdım. Sizde umuyorum ki zevkle okursunuz. İyi okumalar..;)