18 - Yılbaşı Özel ⭐️

9 1 0
                                    

Eveettt bugün 1 Ocak yılbaşı..
2024'ün başlangıcı..

Bütün vampirler kiralık tuttukları bir villa'da yılbaşı partisi vermeyi düşündüler. Partiye neredeyse bütün vampirler geldi. Etrafta bir kaç tane yılbaşı ağacı yılbaşı ağacının yanında bir sürü hediye, ve süslerle doluydu.

Herkes sofraya oturdu. Jungkook'un dikkatini birşey çekmişti.

Yanında oturan kız kulüpte beraber dans ettiği kıza çok benziyordu. O mu diye tekrar baktı, ve gerçekten oydu.

Herkes tabağında ki yemekleri afiyetle yiyordu ve mutlulukla sohbet ediyorlardı.

Herkes tabağında ki yemekleri afiyetle yiyordu ve mutlulukla sohbet ediyorlardı

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

J-hope konuşmaya başladı.

"Yemekler de süpermiş he. İt gibi doydum mk."

Herkes kahkaha attı.

Kiz sürekli Jungkook'a bakıyordu ve Taehyung bunu farketti ardından Jungkook'a göz kırptı, gülümsedi. Jungkook da gülümsüyordu.

Herkes yemeklerini bitirdi ve Yoongi müzik açtı. Herkes dans ediyordu. Jungkook'un canı sıkılıyordu ve dans ettiği kız gelip yanına oturdu.

Konuşmaya başladı.

"Hey selam." Dedi kız.

"Selam." Dedi Jk.

"Sen o kulüpte benimle dans eden çocuk musun?"

"Evet. Ne tesadüf ama değil mi?"

 Ne tesadüf ama değil mi?"

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

"Şaşırdım doğrusu."

Jungkook içini çekerek; "Sen vampir misin?"

"Ha, Evet öyleyim. Olmasam gelmezdim zaten. Arkadaş olalım mı?"

"Olur."

Kız Jungkook'a elini uzattı.

"Mirana." Jungkook da kızın elini tutup "Jungkook." Dedi. İkiside gülümsedi.

Arkalarından Taehyung geldi:

"Oo çifte kumrulara bak sen.."

Jungkook O sırada Taehyung'un çenesine omuz attı.

"Ah! Essek herif. Şaka yapmıştım sadece. Neyse sorun değil."

Jungkook konuştu: "Mal daha yeni tanışıyoruz ve arkadaşız. Mirana Taehyung adına çok özür dilerim."

Taehyung, "Özür dilerim abla."

Mirana "sorun değil" dedi ve Jungkook'a; "Sana numaramı verdiğime göre bende gidebilirim."

Jungkook sebebini sordu mirana da arkadaşlarının çağırdığını söyleyerek oradan ayrıldı.

Jungkook ise Jimin, Taehyung ve Yoongi'nin yanına gitti. Üçüde birden kıkırdamaya başladı. Jimin konuşmaya başladı:

"Jungkook, sizden ne güzel çift olur he."

"Oğlum bir Tae, bir sen. Bir rahat bırakın beni mk. Kıza da rezil ettiniz beni."

Taehyung jungkook'un kolundan tutup kendine çekti ve sarildi ona.

"Merak etme oğlum oda seviyor seni bak nasıl da uzaktan bakıyorlar sana."

Jungkook mirana'ya ve arkadaşlarına baktı ve arkadaşlarının güldüğünü gördü. Mirana da onlara durumu anlatmaya calisiyordu.

Jungkook Jimin'e dönerek: "lütfen yapmayın ben rahatsız oluyorum. Belli ki o da oluyor."

Yoongi araya girdi ve "Seni sinirlendirmek için yapıyorlar jungkook. Ben seni anlıyorum."

Jungkook suratını bozuşturarak kendine şarap koymaya gitti.

Taehyung yoongi'ye: "olm jungkook'u ikinizden çok ben tanırım. O benim kardeşim ve küçüklükten beri ben onu sinir etmeye bayılırım. Jungkook da hiç aldırış etmez böyle şeyleri sadece sinirlenir."

Nihayet parti biter ve herkes vedalaşır. Yilbasini da güzel geçirmiş olurlar.

Yazardan
herkesin ve bütün okurlarımın yılbaşı kutlu olsun🤍

Vampires | TaekookHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin