21

6 1 0
                                    

Jungkook ve Taehyung yine dışarı çıktılar ama birşey unuttular..

Kapıları kilitlemeyi..

Raiden'a karşı her zaman önlem almışlardı. Dışarı çıkarken kapıları kilitliyorlardi her ihtimale karşı. Fakat bu sefer kilitlemeyi unuttullar..

Raiden'ın ise şansına denk gelmişti. Sizce tahmin edin ne oldu?

Raiden Taehyung ve Jungkook'un evini buldu ve onların evine gitti

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Raiden Taehyung ve Jungkook'un evini buldu ve onların evine gitti.

Evi nasıl buldu? Dediğinizi duyar gibiyim. Sizce kimin sayesinde bulmuş olabilir? Kafalarda bir sürü soru işareti var. Hadi gelin sizinle Raiden'in evi kimin sayesinde bulduğunu öğrenelim.

Raiden taehyung ve jungkook'un villasının önünde durdu ve bir telefon görüşmesi yaptı.

"Sana ne kadar teşekkür etsem az yoongi. Senin sayende bu sümsüklerden intikam alabileceğim." Deyip Kahkaha attı ve konuşmaya devam etti.

"Beni o patlamada da kurtardığın için teşekkür ederim. Sen olmasaydın belkide ölecektim."

"Ne demek Raiden lafı bile olmaz. Git ve onlardan intikamını al." Dedi yoongi..

"Yoongi, en kısa zamanda sana paranı vereceğim."

"Tamam Raiden. İstediğin oldu. Şimdi paramı vermelisin."

"Tabiiki. Hoşçakal yoongi."

Raiden Aramayı kapattı ve evin bahçesine giriş yaptı. Söylenmeye başladı.

"Vayy be bu vampir bozuntularının ne güzel havuzları varmış. Eve bak. Ama birazdan bu güzelim cennet gibi ev kül olacak." Deyip Kahkaha attı.

Raiden kapıya doğru yürüdü. Ve kilitli mi diye kontrol etti. Ve açık olduğunu anladı.

"Enayilere bak sen.." diyip içeri girdi. Evin bütün ışıkları kapalıydı biri yok gibi gözüküyordu ama ne olur ne olmaz diye evin heryerini kolaçan etti raiden.

Tahmin ettiği gibi evde kimse yoktu. Taehyung ve Jungkook'un hiçbirseyden haberleri yoktu. Yoongi çok büyük kötülük yapmıştı.

Raiden evin salonuna geldi ve cebinden 3 adet bomba çıkardı. 1. Bombayı evin mutfağına kurdu, 2. Bombayı evin salonuna, 3. Bombayı ise bahçeye kurdu. Bombalar süreliydi ve patlamasına 2 dakika vardı.

Raiden, bombaların hepsini kurdu ve evin dışına kaçtı. Evin yanmasını izlemek için bir gökdelenin tepesine çıktı. Dürbününü çıkardı ve evi izlemeye basladi. Son 10 saniye kalmıştı patlamasına. Taehyung ve Jungkook'tan daha iz yoktu.

Son 4 saniye kaldı. 3.... 2.... 1.... ve BOOM!

Ev yavaş yavaş, cayır cayır yanıyordu.

Ev yavaş yavaş, cayır cayır yanıyordu

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Raiden keyifle izliyordu. Sonunda Taehyung ve Jungkook geldiler.

Jungkook ve Taehyung arabadan indiler ve villa'ya doğru gittiler.

Villaya bir kaç mesafe kala jungkook havaya doğru yükselen bir duman farkeder. Hemen Taehyung'a haber verir.

"Taehyung! Bizim villanın o tarafta büyük bir duman var! Bizden mi geliyor!?"

Taehyung'ta dumanı görür ve konuşmaya başlar.

"Merak etme jungkook. Bizim ev değildir. Mutlaka başka bir evdir. Sakin ol."

"Sen öyle diyorsan.." Dedi jungkook ve yürümeye devam ettiler. Yangının şiddeti artmaya başladı. Raiden Taehyung ve Jungkook'un tepkisini görmek için sabırsızlanıyordu adeta..

Jungkook ve Taehyung villanın önüne geldiler ve karşılaştıkları manzara karşısında donakaldilar.

Taehyung bağırmaya başladı.

"Kahretsin! Ev yanıyor!"

"Taehyung ne yapacağız?!" Diye sordu jungkook. Taehyung bağırarak cevap verdi.

"Çabuk depo'dan yangın tüpünü getir Jungkook!"

Jungkook tüm hızıyla gitti ve yangın tüpünü alıp getirdi. Villa'nin bahçeside yanıyordu ama Taehyung bir şekilde bahçeye girmeye başardı. Yangın tüpünü ilk olarak bahçeye sıkmaya başladı. Jungkook uzaktan sesleniyordu.

"Taehyung, dikkat et! Şiddetleniyor!"

Taehyung yangın tüpünü sıkmaya devam etti. Ama aksine bu yangının daha da şiddetlenmesine yol açıyordu.

Taehyung söndüremeyecğini anlayınca jungkook'a seslendi ve itfaiye çağırmasını söyledi. Taehyung'un bütün yüzü kapkara olmuştu.

Jungkook hemen itfaiyeyi aradı. 2-3 dakika sonra geldiler. Taehyung ve Jungkook'a dışarıda kalmalarını söylediler ve bahçeye geçip yangını söndürmeye koyuldular.

"Taehyung, yüzün çok kötü olmuş. Ah, bu yangını kim çıkardıysa onu mahvedeceğim!"

"Raiden olmasın?"

"O bizim evi nereden bulacak ki?"

"Biri söylemiş olabilir. Tabi başka biri de yapmış olabilir."

"Evimizi Yoongi, Jimin ve diğer vampir dostlarımızdan başka bilen yok. Onlarda söylemez. Güveniyorum onlara." Dedi Jungkook.

Raiden hala gökdelenin tepesindeydi.

"Keşke o ateşin içinde boğabilseydim sizi. Ama bir gün.." diye mirildandi.

Yarım saattir süren bir operasyonla sonunda yangın söndü. Fakat villa yanık içindeydi..

Taehyung ve Jungkook itfaiyecilere teşekkür ettiler ve villanin bahçesine girdiler. Taehyung konuştu.

"Ah güzelim havuz.. Ah villa. Kül içindesiniz. Tanrım.."

Jungkook Taehyung'a yaklaştı ve sarildi.

"Olsun herşey geçicek. Bu da geçicek. Önemli olan benim ve senin sağlığın Taehyung.."

"Jungkook, bu evin yanmasına sebep olan kişiyi bulalım."



Vampires | TaekookHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin