5

11 1 0
                                    

6 yıl sonra

Aradan 6 yıl geçti Taehyung ve Jungkook artık 35 yaşında iki adamdı.

Jungkook malikaneyi artık Taehyung olmadığı için sattı. Nedeni ise o malikane'nin her bir odası Taehyung'u hatirlatiyordu ona..

Jungkook Taehyung'un dönmesini yıllarca bekledi bekledi ama Taehyung asla geri dönmedi. Kısacası Taehyung Jungkook'u unutmuştu, çok üzücü. Jungkook'u canından çok seven Taehyung kardeşini unutmaya başarmıştı. Ama Jungkook onu hiç unutmadı.

Jungkook'un nerede olduğuna gelirsek, kendisine son kalan parası ile bir villa satın aldı.

Peki size bir sorum var Kim Taehyung nerede?

■■

Jungkook sabah bir telefon çalması ile uyandı.

"Siktiğimin telefonu"

Telefonu açtı.

"Ne var Yoongi. Bu uyku konularında hassas olduğum söylememiş miydim?"

"Jungkook sus da beni dinle. Bu gece Jimin süper bir organizasyon düzenledi. Saat akşam tam 21:00'da pasific gece klübünde ol."

"Ooo Yoongi. Bu ortamlara bayılırım. Hele gene insan varsa."

"Jungkook lütfen orada birini ısırma. Organizasyonun içine etme rica ediyorum."

"Tamam yavrum."

"Zaten orada az insan var. Çoğu vampir.

"Ah be."

Yoongi ve Jimin kuzenlerdi ve bu yüzden yakınlardı. Onlarda vampir oldukları için klübe gelecek insan sayısı yok denmeyecek kadar az sayıdaydı.

Yoongi jimini arar

"Efendim Yoongi"

"Kuzen, mekân hazır mı?"

"Hemde nasıl Kuziş"

"Güzell Jungkook'a da haber verdim o da geliyor."

"O gelmezse hiç olur mu Yoongi."

Deyip Kahkaha attı Jimin.

"Aynen öyle. O zaman akşam görüşürüz Kuzen."

Yoongi telefonu kapatır.

Akşam olur. Jungkook hazırlanır ve arabasına biner. Arabasında ki o kırmızı loş ışık Jungkook'u adeta
Seksi gösteriyordu. Tüm insanlar ona hayrandi.

Vampires | TaekookHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin