Outfits👇
İzuku
Katsuki
***
Kahretsin.
Bu çok kötü, bu çok kötü, bu çok kötü! Ne bok yiyeceğim ben?
Hızlıca odama girip kapımı kapattım ve çöktüm olduğum yere. Hissetiğim şeyden emin olmalıyım, belki yanlış hissetmişimdir. Evet bu mümkün, belkide yılda iki kez girdiğim ağır kızışmalardan birine gireceğimdir. Derin nefes alıp ver Katsuki, heycanlanma, nefes al ve ver. Al ver, al, ver, ciğerlerini sök at.
En son sakinleşebildiğimde titreyen elimi karnıma koydum, kendimi toplayıp odaklanabildiğim kadar odaklandım. Fakat varlığını tekrar hissettiğimde bu sefer midem bulanmıştı ve ben kendimi banyoda bulmuştum. Sabah iştahsızlığıma rağmen zorla yediğim bir iki pirincide çıkarmıştım. Bulantım bitince geri geri gelip sırtımı duvara yasladım. Ağlamak istiyordum, canım çıkana kadar hemde. Fakat bunu da yapamazdım çünkü bir saate balo başlayacaktı ve benim Prensin yanında durup emirlerini yerine getirmem gerekiyordu.
Belki bir kaç tatlı yemek isterdi, ya da feromonunu beğendiği bir omega olur, onun adına pembe gül götürürdüm. Ya da direkt partiyi basıp 'benim prensten bi bebeğim var' diyip prensin zorlamadan eş seçimi yapmasını mı sağlamalıydım?O gün Prens hazretleri sabaha kadar ırzıma geçtikten sonra hamile kalmamak için bir demet şifalı otlardan kaynatıp içmiş, yetmemiş otları kuru kuruya yemiştim. Fakat lanet bitki bir işe yaramamıştı. Az önce şifahaneye gidip bitkinin ne olduğunu bile sormuştum. Fakat aldığım cevap 'bu bitki ilişkiden sonra bebek olma ihtimalini arttırmak için içilir.' olmuştu. O gün bu itimali sıfıra indirmek isterken daha da arttırmıştım.
Peki şimdi ne yapacaktım? Böyle önemli bir olaydan önce gidip Prense ben hamileyim dersem hiç etik olmayacak, üstelik imparatoriçe duyarsa, hadi imparatoriçeyi geçtim bütün ülke duyarsa çok kötü olurdu. Bir hainin evladı olduğumdan dolayı çok fazla tepki alabilirdim, ve bunun sonucuna hem bebeğimi hemde işimi kaybeder zindanlarda sürünürdüm. Üstelik bu durumda Prenste çok fazla zarar görürdü.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
From Traitor To Empress // Dekubaku
FanfictionHayatımdan memnun muydum? Bu farklı açılardan bakıldığında farklı cevapları olabilecek bir soruydu. Mesela kalacak iyi bir yer ve sınırsız yemek bakımından iyi olabilirdi. Üstelik maaşıda iyiydi. Bu açıdan memnun olabilirdim. Fakat aileni öldüren ki...