Pow Том
Пройшло вже пів року з того часу як Енн переїхала до батьків. Ми з Пітером живемо разом майже без проблем. Наближаються літні канікули і немає напевно жодної людини у світі яка б жадала їх сильніше за мене.
Спочатку я зрадів що побиття припинилися але потім... Я розумію що в школі найкращим виходом для нас є ігнорування одне одного. Але я хочу торкатися його. Особливо коли він такий весь крутий та неприступний. До слова про це. Свій розпусний спосіб життя Пітер змінив. Але це зовсім не означає що дівчата припинили до нього липнути. Хоч вбий я їх не розумію. Тобто, так, звичайно, він дуже гарний. Але як можна хотіти лягти під нього? Тепер коли я дивлюсь на Піту я бачу в ньому виключно нижнього.
Коли якась дівчина "невимушено" притискається до нього я аж закипаю. Тож, так, зараз нас у шкільному туалеті чекала розмова.
Pow Пітер
Том написав мені щоб я після уроку пішов в туалет на четвертому поверсі. Зараз четвертий урок тож всі поженуть в їдальню і скоріш за все ми будемо самі. Цікаво, що такого не може почекати до кінця занять?
—Віка!
Дівчина вже зо хвилину гладить мою ногу. Що це за приставання таке?
— Щось сталось? — Віка невинно подивилася на мене своїми, не можу заперечувати, симпатичними оченятами.
— Не торкайся мене, окей?
— Окей.
Дівчина прибрала руки. Цікаво що Віка була однією з тих дівчат в школі з якими у мене зовсім нічого не було, хоч дивлячись на неї зараз я не зовсім розумію чому.
Закричав дзвоник. Пора тирчати в туалеті замість обіду. Сподіваюсь це правда щось важливе.
Я піднявся східними сходами а Том західними аби привернути менше уваги і не йти разом. Він притиснув мене до стінки в туалеті.
— Скажи мені, ти шльондра загальнодоступна?
Ого, це звучало так... Грубо, дуже грубо.
Pow Toм
Це занадто, треба заспокоїтись і припиняти кричати.
—Це я шльондра? Не мої інтимки бачила вся школа
Я взірвався. Так, Ніколас в свій час злив фотки які він же робив в ліжку. Це був... Не найкращий період в моєму житті.
—Ах так?
Pow Пітер
Не варто було цього говорити, ой як не варто. В очах у Тома загорівся вогонь. Він стиснув моє горло притискаючи мене все сильніше до стіни
— Хто тоді ти, якщо шльондра може поступати з тобою так?
На придушені він не спинився. Не чекаючи відповідь він нагнув мене раком перед віком.
—Чого мовчиш, а, сучка?
Він сильно вдарив мене по сідницях. Вони миттєво запекли болем. Він спустив мої штани разом з трусами і вдарив ще раз. Я приглушено скрикнув. Дико боляче і принизливо. Він зробив ще декілька ударів перш ніж прийшов в себе.
— Пітер, я....
— Нічого— все що видавив із себе я перед тим як спробувати підвестися. Повернувся до нього і митю зашарівся.
Страх і каяття в очах Тома змінилися на звичний, для нього у ліжку, диявольський вогник, як тільки він побачив мій стояк.
— Хтось здається збудився
— Я просто... Я... —спроби виправдатись звучали не правдоподібно
— Хочеш сказати що я помиляюсь?
—П... Помиляєшся — я збрехав, але хлопець, здається, не збирався зупинятися.
Він знову притис мене до стіни. Цього разу сильніше. Він стис мій сосок який тепер стирчав через облягаючу кофту.
—Брешеш, хвойда
Я тільки закусив губу щоб не стогнати від його дотиків.
— Тоді, тобі не можна торкатись ось цього— він проводить рукою по члену— А ось я, на правах твого власника, трішки розважусь.
Він дістав з рюкзака МОЮ АНАЛЬНУ ПРОБКУ. Цей чорт приніс її з собою до школи. Планував це? Чи вона просто завжди була з ним? Зараз це не важливо.
Том приніс й не менш важливий елемент - змазку. Я замовляв їх разом, їх і ще з десяток різних іграшок. Пробка не була класичною манюнею, ні, у цієї було три кулі, кожна більша за попередню. Ми ще не гралися цією іграшкою тож я не був певен як вона відчуватиметься. Том провів нею по моїй щоці.
— Ти знаєш як мене задобрити.
Я почав вилизувати пробку. Мимоволі пролетіла думка — через 15 хвилин урок. Який кошмар, я вилизую анальну іграшку в туалеті школи. А якщо хтось прийде!?
—Хороший хлопчик. Погавкай. — Том змазував кулі
—Вуф-вуф — слухняно виконав наказ я
Він лиш посміхнувся, зверхньо і владно, таку посмішку він дарував лиш мені. Вона повна зневаги й садистського задоволення але від неї та і всієї ситуації довкола мій стояк тільки більше твердів.
— Раком, сучка
Я покірно виконував команду. Том змастив і повільно ввів в мене першу кульку. Так приємно, хоч їй й трохи тісно. Хотілося..
—Руки! — твердо сказав Том як тільки мої пальці потягнулися до члена, через секунду мене боляче ляснули по сідницям — Не смій порушивати наказ.
Він злегка стиснув мої яйця.
—Ах... Так господарю. — більше я не намагався себе пестити.
Том же продовжував свою справу, він ввів ще одну кулю й заліз мені під кофту, шепочачи на вушко що я грязна блядь.
— Знаєш що? — сказав він трохи голосніше—Якщо сюди хтось зайде я просто дам їм тебе трахнути. Ти ж й без того просто доступна підстилка
Він ввів в мене третю кулю й я аж заскулив. Вона була трохи завеликою і взагалі моя дупця не була готова до таких розмірів
— Ну, сучка? Навіть не протестуєш?
Я не міг нічого говорити, тільки стогнав з висунутим язиком поки моя слина капала на підвіконня. Він відтягнув і трохи провернув мій сосок. Від цього мій організм не стримався і кінчив.
— Яка ж шалава — він повільно витягав з мене останні дві кулі. — кінчив від того що тебе трахнули в сраку в шкільному туалеті, навіть члена не довелося торкатися
—Я...так господарю
Він майже витягнув з мене іграшку як раптом знову уввігнав в мене всю пробку.
— Раз тобі це так подобається ходитимеш решту дня із нею — він вкотре ляснув мене по сідницям, які й без того почервоніли й пекли.
—Том... Я... — "я справді шлюха? "
Том повернувся до свого звичного стану.
—Це занадто, так?
—Ні, забий
Навіщо питати якщо я знаю правду, і знаю що відповість він інакше, просто щоб не робити мені боляче.
—Окей, я піду в клас а ти тут трохи...зберися в кучку.
І він пішов.
Я ж сидів на холодній підлозі шкільної вбиральні. Давно не відчував себе таким брудним і використаним. Для чого Том покликав мене початково? Навряд чи щоб згвалтувати в туалеті. " Скажи мені ти шльондра загальнодоступна? ". Чого б це він... Невже ревнує до Віки?
І це все через невинні загравання? Через них він ледь не порвав мені сраку?!
Гнів, образа й біль охоплювали моє тіло. Це все було до біса несправедливо. Я люблю коли він грубий зі мною в ліжку але називати мене шльондрою поза ним... Він ще й зґвалтував мене, як вперше. Я йшов по коридору, все ще з пробкою всередині, й не міг заспокоїтися. Не помітив навіть що до мене підійшла Віка.
— Ти якийсь не такий, все добре?
Я майже фізично відчув спопеляючий погляд Тома. Пф, раз я шльондра то нехай
—Просто не їв сьогодні— я усміхнувся дівчині.Pow Том
Чого ця дівка біля нього!! Вічно хмурий й грубий Піта їй посміхається? Та якого біса? Треба буде таки провести ту розмову, щоправда спокійніше ніж сьогодні...
Бо те як це закінчилося сьогодні таки занадто, що б не казав Пітер. Просто... Мене поглинула злість а далі я не зміг спинитися, навіть після секундного прозріння. Про що вони говорять? Треба підійти ближче. Ні, занадто підозріло.
Я спостерігав за ними ще зо хвилину, ще трохи і продзвенить дзвінок. Тоді ця каторга перейде в клас. Решту дня вони теж спілкувалися між собою. Все ж Віка була " крутою дівчинкою " в класі, якщо Пітер використовув здебільшого фізичне насилля й залякування заради свого статусу то Віка використовувала граційні маніпуляції і примітивний булінг. Якщо б вони були парою це був би смертельний дует. Хвала Богу цього ніколи не було, хоча я б подивився на їх розрив.
Після уроків я, разом із Енн якій вже всі вуха продзижчав своїми ревнощами, як завжди спустився на перший поверх трохи пізніше за інших і побачив... Неприємну картину.
— Не така ти вже й погана як говорять — голос Пітера було добре чути в порожньому коридорі
—Ох, я ще гірше,— Дівчина притисла його до стіни. Здається мені що це вже було. — давай мутити
—А?
— Цілуватися, зажиматися і далі по списку — дівчина провела рукою по його торсу
— В мене вже є пара
— Не сміши, коли тебе це зупиняло?
І справді — ніколи. Я вибіг через аварійні двері щоб вони мене не помітили і біг аж до самого дому. Відкрив запасними ключами замок й тільки тоді мене наздогнала Енн. Дівчина міцно обійняла мене й ми зайшли всередину. Я знайшов серед запасів Піти віскі і ми обоє погодилися що дозвіл цього зрадника нам не потрібен.Хеллоу, знаю що ви просили мене не щезати але я тойво, трохи зайшла в глухий кут ще після їх першого сексу тож просто б'юся об стіни цього кута решту глав. Соу для мене це трохи важче ніж здається. З любов'ю авторка, яка скоріш за все знову пропаде на пів року
ВИ ЧИТАЄТЕ
Невже ти полюбиш мене таким?
Ficção AdolescenteМене звуть Пітер, для друзів просто Піт. Я такий собі серцеїд. Щоб ви розуміли мені 16 і у мене було 18 дівчат, з них з 16ма я спав. Но в мене є декілька таємниць якими я поділитись не можу ні з ким, і першу я по секрету розповім вам відрразу:...