3 bölüm - Seni mutlu görmek...

413 19 1
                                    

"Sevmek için sebep aramadım hiç. Sesi yetti kalbime".

Ertesi sabah Neslihan uyandığında dün yaşananların bir rüya olduğunu düşünüyordu. Ama hayır, hâlâ kokusunu alabiliyordu, yıllar sonra ona sarılmışlardı, onu özlemişti.

S: Neslihan uyandın mı? Günaydın.

N: Günaydın. Hazırlanacağım, Ece'nin yanına gideceğim, Çağla'yı yalnız bırakmayın, sonra geleceğim.

S: Tamam, Neslihan seni çok seviyorum.

N:...

...................................................................................
Hastanede

N: Ali, Alaz nereye gidiyorsun?

Al: Hiçbir yere Ece'yi görmeye geldik.

N: İyi.

N: Ece canım (onu okşuyor, başından öpüyor).

Al: Kıskanıyorum ben şimdi .

E: Kıskan...

A: Fıstık nasılsın?

E: İyi abi. Babam ve Çağla nerde?

N:... Şey ... Baban biraz işi vardı ama gelecek dedi , Çağla okulda.

İçerideki herkes Ece için çok endişeli olmasına rağmen dördü de birbirleriyle konuşup gülüyorlardı. Daha sonra doktorlardan biri geldi.

D: Merhaba Neslihan hocam, merhaba Ece.

N: Merhaba.

D: Size bir haberim var.

N: Tamam biz dışarıda konuşalım isterseniz.

D: Hayır, söyleyeceklerimi herkes duyabilir. Neslihan hocam, Ece'ye uygun donör bulduk.

E: GERÇEKTEN ...

D: Evet, sadece bir şey var, bu operasyon ancak bir doktor tarafından yapılabilir.

N: Güven mı?

D: Evet .

A: İyi ya , ben konuşurum onunla.

Al: Bende.

N: Hayır ben konuşacağım.
...................................................................................

Güven

Onu gerçekten çok özledim, bunu biliyordum ama dün onu daha da çok fark ettim. Belki bir an önce ayrılmak daha iyiydi, yoksa daha çok acıya neden olurdu. Sonuçta ikimizin de kendi hayatı var.

N: Güven müsait misin?

G: Tabi gel

N: Ben... ben senden bir şey isteyeceğim. Biz Ece'ye uygun donör bulduk.

G: Ne güzel, çok sevindim.

N: Ama ...

G: .....

N: Bu ameliyatı yapabilecek tek kişi var o da sensin...

G: Neslihan...

N: Nolur..

G: Tamam ya , Ali'nin kime benzediğini şimdi anlıyorum.😁

N: ☺️

O anlarda Neslihan o kadar mutlu oldu ki hiç düşünmeden Güven'e sarıldı, o da ona sarıldı. Serhan da oradaydı ve tüm bu manzarayı görünce Neslihan'ı elinden almaya dayanamıyordu, bir şeyler yapmayı düşünüyordu.

N: Pardon ben çok mutluyum o yüzden yani...

G: Seni mutlu görmek çok güzel, çünkü hakediyorsun.

N: 😊 ben gidiyorum, çok teşekkür ederim Güven.

G: Hiç gerek yok. Bugün Umut ameliyat oluyor biliyor musun?

N: Evet evet orda olacağım ben.

G: İyi .

N: Görüşürüz ozaman

G: Görüşürüz.


Bugünkü bölümün belki yazdıklarımın en iyisi olmadığını biliyorum ama bundan sonraki bölüm daha da güzel olacak söz veriyorum...
️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️✨️✨️✨️✨️✨️✨️💖💖💗💗💗💗🌹🌹🌹🌹❤️‍🔥❤️‍🔥❤️‍🔥❤️‍🔥❤️‍🔥🔥🔥🔥🔥


Endless love Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin