8 bölüm - Ben varım artık❤️‍🩹

518 22 0
                                    

Kitap okurken bir cümlede takılı kalırsın ya hani, işte sen o cümlesini...
...................................................................................

Güven hemen Şebnem'in gönderdiği adrese doğru yola çıktı, gelir gelmez Şebnem'in zar zor ayakta duran Neslihan'la birlikte bardan çıktığını gördü.

G: Şebnem...

Ş: Ah Güven iyi ki geldin.

N: Aaa Güven gelmiş, artık biz güvendeyiz. Hahahahhahahahaha...

G: Evet Neslihan evet. 🤦‍♂️

Ş: Şey ben gidiyorum, Neslihan...

G: benimle gelecek, merak etme.

Ş: Tamam ozaman sabah onu almaya geleceğim, böylece birlikte olduğumuzu söyleyebiliriz.

N: Bye bye Şebnem...

G: Gel Neslihan gel.

N: Güven evimize gidebilir miyiz?

G: Evet evimize gideceğiz. Bana tutun yoksa düşeceksin.

N: Yaa hayır, kendi başıma çok iyi yürüyebilirim. Bırak ...

G: Ya Neslihan...

N: Bırak.

G: İyi tamam yürü bakalım.

Güven kolunu bıraktı ancak yürüyemeyeceğini bilerek arkasında durdu. Neslihan ilk adımları atar atmaz bir yere takıldı. Düşmek üzereyken Güven onu arkadan yakalayıp kollarına aldı.

G: Ya sen beni niye dinlemiyorsun? Neredeyse düşüyordun.

N: Düşmedim ama.

Arabanın yanına vardıklarında Güven, Neslihan'ı yere indirdi ve ardından emniyet kemerini taktı. Eve giderken Neslihan uyuyakalırken, Güven başını çevirdiğinde onu uyurken gördü. Eve varınca onu tekrar kollarına aldı ve eve girdiler.
Merdivenlerden yukarı çıktığında Neslihan'ın uyuduğunu gördü. Her sabah ve akşam yemeğinde böyle bir manzarayı görme fırsatına sahip olmak istiyordu. Sonra onu kanepeye yatırıp başına iki yastık koydu, Neslihan'ın iki yastıktan hoşlandığını çok iyi hatırladı.
Yanına oturdu ve ona bakmaya devam etti. Ona yaklaştı, saçını kokladı ve sonra onu okşamaya başladı.

N: Güven (uykulu)

G: Efendim Neslihan.

N: Çok özür dilerim.

G: Neden ?

N: Babamın sana yaptıkları için, benim sana yaptıklarım için. Herşey için.

G: Senin hiç bir suçun yok...

Neslihan bakmaya devam etti ve yavaşça kalktı.

G: Dur şimdi ben sana bir kahve yapayım. Belki kendini gelirsen.

Neslihan orada otururken Güven kahve yapmaya gitti. Masanın üzerinde saç tokasını gördüğünde etrafına bakıyordu.
Eline aldı, yüzüne baktığında bir gülümseme oluşturdu.

G: Senin...

N: Biliyorum...

G: (bardağı ona uzatır) Al .

N: Yaa neden şekersiz ?

G: Hahaha sen demedin mi, ben artık şekersiz içiyorum

N: Evet dedim , dedim de...

G: Bunu sırf ben teklif ettiğim için mi söyledin yoksa?

N: Yani...

G: Bir şey yaptı o?

N: Kim?

G: O işte... of Serhan

N: Aa yok evde yoktu, ama endişelenme konuşacağım ben onunla. Yani o kim ki beni öyle davranacak.

G: 🙂😏

Bir süre sessizce oturduktan sonra Neslihan sormaya dayanamadı.

N: Yaman Ali'ye her şeyi anlattıktan sonra ne yapacaksın? Karına geri dönecek misin?

G: (Gülmesini tutamadı) Hahahahhahah

N: Neden gülüyorsun, anlamıyorum? sana sadece bir soru sordum

G: Tüm bu olaylarda, gerçekten şunu düşünmeye devam ediyorsun...

N: Of Güven of

G: Ben evli değilim

N: Ne ama sen

G: Yani evliydim, ama sadece çocuğu evlat edinmek için, sonra boşandık.

N: Aaa

G: Noldu sen kıskandın mı?

N: Hayır hayır

G: Tabi tabi

Bir süre birbirlerine baktılar, ardından Güven, Neslihan'a daha da yaklaştı. O kadar yakındılar ki birbirlerinin nefesini hissedebiliyor, kalp atışlarını duyabiliyorlardı. Güven onu öptü. Neslihan yüzünü ellerinin arasına alırken o da ellerini saçlarının arasından geçirdi. İkisi de gülümsemeyi bıraktığında.

G: Şimdi sarhoşsun, sonradan pişman olmanı istemiyorum.

N: Hiçbir zaman olmadım ki.

G: İyi ozaman.

Güven onu öpmek için tekrar yaklaştı ama Neslihan ayağa kalktı.

N: Ama önce beni yakalamalısın Güven hocam.

G: İtirazım yok Neslihan hocam ama seni yakalarsam senin için çok kötü olur.

Güven, Neslihan'ın peşinden koşmaya başladı. Daha sonra onu kapıya yasladı ve öpmeye başladı. Neslihan, Güven'in gömleğini, Güven de Neslihan'ın elbisesini çıkarmaya başlar. Ayrılmaz çift odaya gitti, Güven Neslihan'ı yatağa yatırdı, ardından vücudunun her yerini öpmeye başladı ve o gece ikili deli gibi sevişti. Sonunda, 20 yıl sonra bedenleri ciddi bir şekilde birleşti.
...................................................................................
Sabah

İkisi de uyuyorken aniden Neslihan'ın telefonu çaldı. Hemen kalktılar, Neslihan eline telefonu aldı ve Serhan'dan 3 cevapsız çağrı gelmeden aynı anda Şebnem'i aradığını gördü.

N: Efendim Şebnem.

Ş: Nesli neredesin sen ya ?

N: Noldu?

Ş: Şimdi ben seni almaya geleceğim çünkü Serhan ve Eşref amca delirecekler.

N: Of of tamam.

G: Gidecek misin?

N: Evet ama istemiyorum.

G: Gitme ozaman.

N: Hayır gideceğim, çocuklarla konuşacağım, Serhan'la boşanma hazırlıklarını yapacağım, sonra oğlumuzla birlikte buraya geleceğim.

G: Korkuyorsun..

N: Biraz

G: Korkma ben varım artık. Herşey birlikte yapacağız...

N: İyi ki varsın...

.......

GüvNes'i bu halde görmek ve Serhan'ın bir an önce ortadan kaybolması için sabırsızlanıyorum. Hikayeyi şu ana kadar nasıl düşündüğünüzü ve gelecek bölümlerde neler okumak istediğinizi yorumlarınızı bekliyorum...
❤️❤️❤️✨️✨️✨️💕💕💕❤️‍🔥❤️‍🔥❤️‍🔥🤍🤍🤍😍😍😍

Endless love Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin