"Bir çift göze aşık olursun sonra bütün gözlere kör..."
...................................................................................
G: Neslihan gir içeri.
N: Hayır girmiyorum
G: Neslihan...
N: Sende gir,çok yağmur yağıyor hadi.
G: Benim için endişelenme. Git sen evine
N: Hayır gitmiyorum, burda kalacağım çünkü konuşacağız...
G: Konuşacak hiçbir şeyimiz yok, endişelenme Yaman bir şey söylemem ama sadece şimdi , sonra konuşacağım ben onunla.
N: ...
G: Yani ben seni anlamiyorum, neden söylemedin, neden Serhan'la evlendin, neden Neslihan... NEDEN
N: SANA SÖYLEMEK İSTEMEDİĞİM SANIYOURSUN, BÜTÜN BUNLARI SAKLAMAK İSTEMEDİĞİM SANIYOURSUN, SERHAN'LA EVLENDIĞIM İÇİN MUTLUYUM SANIYOURSUN... YOK GÜVEN YOK MUTLU DEĞİLİM HİÇ MUTLU OLAMADIM... ÇÜNKÜ...
G: Çünkü ne Neslihan...
N: ÇÜNKÜ BEN Bİ TEK SENI SEVDİM...
Güven banktan kalkıp hızla Neslihan'a yaklaşıp onu öpüyor, Neslihan da ona karşılık veriyor.
G: Bende bu hayatta bi tek seni sevdim, halada çok seviyorum...
N: Bende seni çok seviyorum...
G: Beni hiç dinlemiyorsun, ıslanmışsın, hadi içeri girelim, üşüteceksin.
N: Sende hiç dinlemiyorsun...
G: Yaman Ali bu konuda ikimize benziyor...
N: Evet.
Sonra ikisi de içeri girdiğinde bir an durdular ve birbirlerinin gözlerine baktılar, ikisi de o öpücüğü hatırladılar...
G: Sana giyecek bir şeyler vermemi bekle. Üşüyor musun ?
N: Biraz, ama sende bir şeyler giy...
G: Endişelenme bana bir şey olmaz
N: Tabi tabi
G: Al bunu giy..
(ona gömleklerinden birini verir)
Yoksa gitmek istiyorsun?N: Sen... sen gitmemi istiyor musun
G: Hayır sonsuza kadar burada kalmanı istiyorum
N: 20 yıldır burada kalıyorum ve sonsuza kadar kalmak istiyorum ama burada seninle kalmak istiyorum...
Bu kez Neslihan yanına yaklaşıp onu öpüyor. Sonra Neslihan hemen üstünü değiştirmeye gider.
G: Sana çok yakışıyor.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Endless love
Literatura FemininaAfter Ahfer story I want to write a story about one of my favorite couples Güvnes ❤️✨️