16.

218 16 13
                                    

Satoru'nun güle oynaya yanıma gelmesiyle birlikte alelacele adamdan uzaklaştım. Yanlış anlamaması için sahte bir gülümsemeyle Satoru'ya baktım.

Satoru yanıma gelip yanağımı tatlı bir şekilde sıkıp bıraktı.

"Naber bebek?" dedi.

"İ-iyii.."

"Aaa Toji hoca da buradaymış, tanıştınız mı?" dedi Gojo arkamda duran ve öğretmen olduğunu yeni kavradığım Toji isimli elemana bakarak.

"Ha? Yani evet. Ş-şey benim sınıfa gidip ödevimi tamamlamam lazım da istersen sen de gel Satoru." dedim. Amacım o adamla daha fazla rezillik içeren bir şey yaşamadan kaçmaktı.

"Ee olur tabi güzelim." diyince ikimiz birlikte sınıfa doğru ilerledik. Toji'ye yani daha doğrusu o öğretmene bakmadan hemencecik uzaklaştım. Belimde sarılı duran lacivert hırkasını Satoru farketmemişti sanırım ya da anlamamıştı onun olduğunu.

Sınıfa vardığımızda Satoruyu kendi sırama oturtturdum ve önüne yapmadığım ödevleri verdim. İyiki de dün akşam hiçbirini yapmamıştım, şuan beni iyi kurtarıyordu bu ödevler.

"Satoruşum sen bunları yapadur ben tuvalete gidip geleceğim tamam mı?" dedim ve çaktırmadan elimde duran çantamdan ped alıp sınıftan çıktım.

Hızlı adımlarla tuvalete girdim. Aynaya baktığımda yüzümün ölü gibi olduğunu gördüm. Tabi böyle olurdu bunca saçmalıktan sonra.

Oflayıp tuvalete girdim, küfrederek işlerimi hallettikten sonra çıkıp ellerimi sabunlayıp yıkadım. Tuvaletin kapısı ben ellerimi yıkarken bir anda açıldı. İki kız arladaş gülüşerek içeri giridiler.

"Ayy! bu koridorda, yürüyüşü aşırı iyi bee." dedi kızlardan biri.

"Evet yeni beden hocasıymış öbür sınıflara girmiş yarın da bize dersi varr!"

Bu konuşmaları duyunca bir anda donakaldım çünkü kız, Toji'nin bu koridorda olduğunu söylüyordu. Allahın cezası adam neden burada olmak zorundaydı ki? Şimdi nasıl çıkacaktım buradan?.

Islak ellerimi kurutarak tuvaletin kapısını hafifçe araladım. Gördüğüm kadarıyla Toji çok yakınımdaydı. Birazdan zil çalacaktı bu yüzden acele edip Gojo'nun yanına gitmem gerekiyordu. Çıkmaktan başka çarem yoktu. Derin bir nefes alıp kapıdan dışarı çıktım ve sınıfıma doğru yürüdüm normal gözükmeye çalışarak.

Normalde beş saniyelik sınıfımın yolu şuan beş saate dönüşmüştü çünkü karşıdan Toji de bana doğru geliyordu. Karşı karşıya gelinceye kadar ikimizde yürüdük. Bir kaç adım dibime geldiğinde gülümseyerek,

"Hırkam sende kalabilir, sıkıntı yok." dedi bir eliyle yanağımı okşayarak.

Ciddi bir şekilde, yüzümü kızartmadan ve sesimi titretmeden "Teşekkür ederim." deyip geçtim sınıfa.

Şuan hiçbir şekilde rezil hissetmiyordum. Çünkü bundan sonra onun benden daha rezil bir durumda olduğunu anlamıştım. Neden diye soracak olursanız o şuan bu hareketiyle ne kadar yavşak biri olduğunu ifade etmişti. Benim rezilliğim karşı tarafın rezilliğiyle sona ererdi. Şuan da tam olarak böyle olmuştu.





𝙾𝚔𝚞𝚕 [ 𝙶𝚘𝚓𝚘 𝚂𝚊𝚝𝚘𝚛𝚞 ]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin