Miron kıyafetlerini değiştirmek ve bazı lazım olan şeyleri almak için Gojo ile birlikte kaldığı yurda doğru gitmişti. Miron işlerini hallettikten sonra ikisi de forma almaya gideceklerdi çarşıya.
"Gojo sen yurda girme, zaten çok sorgulayan olacaktır. Ben iki üç dakikada hemen gelirim tamam mı?"
Gojo gözlüklerini silerken başını olumlu anlamda salladı ve Miron'un yurdunun önündeki yolda beklemeye başladı.
Miron tedirginlikle yurdun içine girdi. Kendini şuan çok baskı altında hissediyordu çünkü arkadaşlarına açıklama yapnası lazımdı Satoru ile ilgili.
En sonunda kaldığı üçüncü kattaki odaya çıktı. Yavaşça kapısının önüne geldi karşısında duran kapının üstündeki "15" yazan oda numarasına baktı. Sınıf arkadaşları Suzume ve Onima'yla birlikte kaldığı odaydı bu. Gerçeği söylemek gerekirse ikisinden de nefret ediyordu. Okulun başlarında sevmişti ama şu sıralar Gojo ile olan muhabbetinden dolayı kendini köşeye sıkışmış hissediyordu. Nefreti sadece bu yüzdendi.
Daha fazla orada beklemeden kapıyı açıp hızlıca içeri girdi. Yatakta telefona bakan iki kız da aynı anda içeri Giren Miron'a baktı. İlginç bir şekilde gözleriyle süzdüler.
"Hoşgeldin Miron!" dedi hafif kilolu olan kız yani Suzume.
"Eh. Hoşbuldum.."
Aniden yattığı yerden doğruldu Onima. Bu kız biraz fazla...
Biraz fazla kezbandı.
Onima Miron'nun dibine kadar geldi. Gözleri Miron'un üstündeki tişörtteydi. Gojo'nun tişörtü...
"Vayy, tişörtün çok güzelmiş Miron ama sanki Gojo'nun tişörtüne benziyor ha?" dedi Onima. Gojo'ya olan takıntısı onun bütün kıyafetlerini tanımasını sağlamıştı.
"Dayımlarda kaldığımı söyledim ya mesajda. Kuzenim verdi bu tişörtü." dedi Miron ve dolabına doğru yönelip çantasına bir kaç kıyafet ve ped koydu.
Odada oluşan sessizliği Suzume bozdu. İnce sesini daha da beter yaparak "Durduk yere niye dayına gittin ki?" dedi.
Miron onların bu sorularına sabrı yoktu, sesini yükselterek iki kıza dönüp " Hem sesli konuştuk hem de mesajlaştık. Olayı daha kaç defa anlatacağım size? Annem benim bayıldığımı duyunca dayımlarda kalmamı istedi. Anlamadıysanız on kere daha söyleyeyim?"
"Tamam bu ne sinir ya? Sanki ne dedik." dedi Onima.
"İyi o zaman ben çıkıyorum görüşü-.."
"YOLDA DURAN GOJO MU?" dedi Suzume camdan bakıp.
Onima heyecanla camın perdesini aralayıp baktı. Suzume doğru söylüyordu, Gojo buradaydı. Onima gözlerini kısarak Miron'a baktı. Şuan tam da bir yılana benziyordu.
"Demek Gojo'nun bizim sınıfa gelip senin çantanı alması bu yüzdendi."
"Ne? Ne diyorsun be? Hoca ondan çantamı getirmesini istedi. Hem şuanki durumumla ne alakası var çantamı getirmesi? Bunu nasıl bağdaştırdın?"
Onima Miron'un söylediklerini umursamadı ve kendi bildiği gibi konuşmaya devam etti.
"Şuan onunla dışarı çıkıcaksın değil mi?"
"Hayır ya. Onunla alakam bile yok. Geri dayımın evine gideceğim. Regl oldum diye geldim buraya, aptal mısınız"
"O halde şimdi dışarı çıktığında anlaşılır kiminle nereye gideceğin." dedi Suzume ortaya atlayarak.
"Yalancı biri değilim. Hiçbir zaman da olmayacağım. İster inanın ister inanmayın ama bu yaptığınız beni şuan çok kırdı. Ben sizin Gojo'yu sevmeze karışmıyorum ki. Onunla alakam varsa da rastgele oluşmuştur, Aranıza girecek değilim. Tabii olmayan aranıza." dedi Miron ve kapıyı açıp odadan çıktı.
Hemen telefonunu eline alıp Gojo'ya mesaj attı.
Miron : Sen sağ yoldan ilerle, ben tam ters yöneden gelirim karşılaşırız. Durum boka sardı çünkü.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
𝙾𝚔𝚞𝚕 [ 𝙶𝚘𝚓𝚘 𝚂𝚊𝚝𝚘𝚛𝚞 ]
FanfictionGojo bir anda merdivenlerde durdu. Miron bunu farkedemedi ve yüzü Gojo'nun götüyle çarpıştı. Ani şokla Miron'un gözleri sonuna kadar açıldı. Şuan aşırı rezil bir durumun içerisindeydi. Yerin dibine girebilirdi.