5. Bölüm

232 21 27
                                    

👑👑👑

👑👑👑

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

👑👑👑











Bedenine söz geçirebilmek için doğasıyla savaştı, tırnak diplerinden saç köklerine ve topuklarına dek bütün gücüyle. Aç ve vahşi bir aslanın, önüne koyulmuş lezzetli bir ceylanı yeme içgüdüsüne karşı koymaya çalışması kadar imkânsız ve aptalca bir savaştı bu. Ama içindeki insan ve vicdan duygusu vazgeçmesine mâni oluyordu.

"Bunu istemiyorum." dedi, Alfanın vicdanına dokunmak umuduyla. "Bunu yapmak için hiçbir sebebin yok. Bana zarar vermek sana hiçbir şey kazandırmayacak."

Alfa çoktan hayvanî dürtüleri tarafından ele geçirilmişti. Sararan gözlerinde mantık ve vicdan kırıntısı yoktu. Kyungsoo yine de onunla konuşmayı denedi zira kas gücüyle ondan kurtulamayacağını biliyordu.

"Kötü biri değilsin. Bunu yapmayı aslında istemiyorsun. İkimizin de hayatını mahvetmek üzeresin. Bana dokunursan Jongin seni öldürür. Hamile kalırsam hayatın boyunca bir insanın sorumluluğunu almak zorunda kalırsın. Masum bir çocuğa böyle bir travma yaratmaya hakkın yok."

Alfa, Kyungsoo'nun pantolonunu tek hamlede yırtıp attı. Hiçbir şey duymuyordu ve duygularından tamamen sıyrılmıştı. Kyungsoo'yu yatakta ters çevirdi ve bacaklarını ikiye ayırdı. Kyungsoo gözlerinden yaşlar boşalmasına engel olamadı. Bedeninden ve biyolojisinden iğrendi o an. Bütün bu yaşadıklarını neden yaşamak zorunda olduğunu sorguladı ve her şeye lanet savurdu. Kendini arzunun kollarında kaybetmesine birkaç saniye kala odanın kapısının büyük bir gürültüyle kırıldığını duyarak başını oraya çevirdi.

Gelen Chanyeol'dü. Jongin'in en yakın arkadaşı. Gözü dönmüş bir öfkeyle Alfayı arkasından yakaladığı gibi duvara fırlattı. Adamın kemiklerinden gelen çıtırtı durumun ne kadar kötü olduğunu anlamak için yeterliydi. Alfa daha kendine gelemeden Chanyeol ona doğru bir hamle daha yaptı ve seri yumrukları ile Alfanın suratını dağıttı.

Yaşadığı şok yüzünden herhangi bir tepki vermekte geciken Kyungsoo, üzerine örtülen örtü ile ancak kendine gelebilmişti. Uzun boylu, keskin çene hatlarına sahip - beta olduğunu tahmin ettiği - bir adam ona kendi ceketini uzatmıştı. Ceketi kaptığı gibi sanki dünyadaki bütün kötülüklerden kendisini koruyacak şey oymuş gibi cekete sıkı sıkıya sarıldı. Onun için çok büyük bir ceket olduğundan dolayı bacaklarının bir kısmını da örtüyordu.

Chanyeol ile esmer Alfanın savaşı dehşet verici bir boyuta ulaştığında durmaları için korkuyla çığlık attı. Çığlığının öfkeli Alfalar üzerinde hiçbir etkisi olmamıştı. Adını bilmediği Alfa başından akan kanlar ile Chanyeol'e saldırıyor, Chanyeol ise gözüne aldığı darbeye rağmen ölümcül yumruklarını adamın suratına monte ediyordu.

Kendisine ceketini veren uzun boylu betaya baktı dehşet içinde. Onları herhangi bir şekilde durdurmak niyeti yok gibi görünüyordu.

"Bir şeyler yap." dedi.

Lay Down Your Armor : Second ChanceHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin