7. Bölüm

143 23 8
                                    





👑👑👑

👑👑👑

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

👑👑👑






















Kyungsoo, kızının eteğini düzelttikten sonra minik elini tuttu ve "Biz hazırız." diye bağırdı. Beyaz elbise küçük kızın dizlerinin hemen üzerinde bitiyor, bebek mavisi örgü ceket ise dantelli üst kısmı sıkıca örtüyordu. Kyungsoo kızının kısa saçlı başını okşarken gülümsedi. "Güzel kızım benim."

"Baekhyun dayı neden gelmiyor?"

"Baekhyun dayın daima geç kalır kızım."

"Neden?"

"Çünkü assolistler en son gelir prenses." reverans ile abartılı bir çıkış yapan Baekhyun, Kyungsoo'nun cevap vermesine fırsat bırakmayarak açıklayınca hep birlikte güldüler.

"Gerçekten hazırsın değil mi?"

"Evet, abartma lütfen."

"Pekâlâ, hadi gidelim!"

İki adam küçük kızı koltukaltlarından tuttuğu gibi havaya kaldırdı, arabaya kadar koşmaya devam ettiler. Ufacık bacaklarını uçarcasına havada çırpan kızın şen kahkahaları ikisini de mutlu ediyordu.

"Çok teşekkürler Baekhyun, sen olmasan ne yapardım hiç bilmiyorum."

"Lafı bile olmaz. Ayrıca prensesimin dans gösterisini kaçıramazdım öyle değil mi?"

"Nöbet ertesisin. Dinlenmen gerekirdi."

"Dönüşte dinlenirim merak etme. Öforik hissediyorum şu an zaten." bir taraftan motoru çalıştırıp gaza bastı. Mimi'nin dans gösterisine geç kalmak istemiyordu.

Kyungsoo ile tanıştıkları o feci gece güzel bir arkadaşlık ile sonuçlanmıştı. Kyungsoo gidecek yeri olmadığını söylediğinde, Baekhyun onu hiç tanımıyor olmasına rağmen derinlerde garip bir şekilde güven duyarak ona evini açmıştı. Belki de ikisi de Omega olduğu için onunla empati kurmuştu. Sonra her nasılsa ev arkadaşı olmaya karar vermişlerdi ve dört yıldır birlikte yaşıyorlardı.

Kyungsoo uyumlu bir ev arkadaşıydı. Üstelik titizdi ve eş işlerinde - özellikle de yemek yapmakta - çok iyiydi. Baekhyun gibi dağınık birinin en çok ihtiyaç duyduğu şeydi arkasını toplayan biri. Baekhyun ilk zamanlar evin ekonomisini üstlenmişti. Buna karşılık ev işleri Kyungsoo'nundu. Kızı dört yaşına bastığında o da bir çiçekçide tezgâhtar olarak işe başlamış, kızını kreşe yazdırmıştı.

Mimi'nin doğumu yaşadıkları en büyük mucizeydi. Öngörülenin aksine sapasağlam, nur topu gibi bir bebek olarak dünyaya gelmişti Mimi. Beyaz dolgun suratını süsleyen pembe yanakları dün gibi aklındaydı genç Omeganın ve babasını evine kabul ettiği o geceye şükürler ediyordu.

Lay Down Your Armor : Second ChanceHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin