12. Bölüm

235 23 43
                                    





👑👑👑

👑👑👑

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

👑👑👑























Güzel yüzlere ilgi duyma hastalığı Korelilerin genlerinde bulunuyor olmalıydı. Kızının daha dün tanıştığı bir adamın kucağından inmek istememesini başka türlü açıklayamıyordu Kyungsoo. Gerçi kendisi de o adama yıllar önce yakışıklı yüzü sebebiyle karşı koyamamıştı. Bu yüzden kızını suçlayamıyordu bile. Yine de her ne olursa olsun bu kadar çabuk satılmış olmayı da kabullenemiyordu. Küçük hain Alfa babasını Omega babasına tercih etmişti çoktan.

"Çocuklar gerçekten acımasız yaratıklar." diye söylendi, neşeyle oynayan baba kızı izlerken.

Baekhyun, Kyungsoo'nun bakışlarını takip edince neyi kastettiğini anlayarak güldü. "Eh, kan çekiyordur şekerim. Öz babası sonuçta."

Mimi Jongin'in kucağına oturmuş neşeyle bir şeyler anlatıyor, babasının ilgili tavrı karşısında iyice şımararak o minik yaşına rağmen sevimlilikler yapıyordu. Kyungsoo küçük kızının aegyo yaptığına ilk defa şahit oluyordu. Gerçekten şaşırtıcı bir deneyimdi.

"Beni aramadı bile. Bütün gün babasıyla vakit geçirdi. Jongin'in de işi gücü yok belli ki hep evdeydi."

"Aşkım kıskançlık başına vurdu senin de. Ne güzel işte çocuk evde yalnız başına kalmamış babasıyla kaliteli vakit geçirmiş. Özlem gidermişlerdir ayrı geçen onca senenin ardından." ikili oturdukları yerden kritik yapmaya devam etti bir süre daha.

Baekhyun, arkadaşının iyi olup olmadığını merak ettiği için onu ziyarete gelmiş fakat kendini hiç beklemediği bir durumun içinde buluvermişti. Yalı beklediğinden daha sakindi. Jongin kızını çok çabuk benimsemiş görünüyordu. Onun dominant genlere sahip bir Alfa olduğu düşünüldüğünde çocuğunu görür görmez sahiplenmesi normaldi gerçi. Dominant Alfaların kendi çocuklarını sezgisel olarak tanıyabileceği tezi de böylece doğrulanmış oluyordu. Öte yandan Kyungsoo hiç de iddia ettiği kadar rahatsız durmuyordu.

"Burası iş yerime çok uzak. Her gün gidip gelmek zor oluyor. Jongin Mimi'yi eve götürmeme izin vermiyor. Bana güvenemezmiş."

"E haksız da sayılmaz."

Kyungsoo şöyle bir durup ters ters baktı arkadaşının yüzüne. "Sen kimin tarafındasın canım?"

Baekhyun omuz silkti bu ihtara. "Aman canım arkadaşsak ne olmuş, doğruya doğru." ters bakışları fark ettiğinde ise yavaşça çark etti sözünden. "Ama tabii ki sen haklısın. Ne demek ya kendi kızını sana vermemek!"

Dayanamayıp güldüğünü görünce, Kyungsoo onun omzuna hafif bir yumruk attı. "Gerçekten hergelenin tekisin."

Ortamdaki gerginliği ilk fark eden Baekhyun olmuştu. Keskin ve tehdit dolu bakışları fark etmesi gecikmedi. Jongin öfkeli Alfa hormonları salgılamaya başlamıştı ve bunu bilinçli yaptığından emin değildi Baekhyun. Ancak emin olduğu bir şey varsa o da kendilerini izleyen Alfanın Baekhyun ile Kyungsoo'nun yakınlığından zerre kadar hoşlanmadığıydı.

Lay Down Your Armor : Second ChanceHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin