†5†

178 23 6
                                    

Pov Taehyung

I-am închis apelul lui Jungkook și am ieșit din vechiul meu apartament cu bagajele și m am dus la lift, am apăsat butonul și așteaptă să ajungă la etajul meu.

Când am urcat era un om ciudat îmbrăcat tot în negru plus purta șapcă și masca neagra.Dupa ce am acesta mă analiza intr una as că m am strâns într-un colț până când liftul a ajuns la parter.

Am ieșit din lift, iar acel ciudat tot venea după mine ,că și cum mă urmărea.Am început să măresc pasul,la fel făcând și acesta în spatele meu m-am panicat foarte tare.Cand am văzut că tot după mine se tine am inceput sa fug el făcând exact la fel.

Când am ajuns pe strada Insadon, am căzut și el s-a urcat peste mine și a început să tragă de hainele mele.Am apucat telefonul și am sunat la ultimul număr,chiar daca este Jungkook am sperat sa mă ajute.

In apel

-"Alo?"spune el.

-"str-rada Insadon v-vino r-repede!"spun eu greu după primesc o palmă.

-"Cu cine vorbeai cățea!"spune nenorocitul și vrea să îmi dea hanoracul joc.

-"d-date după mine nenorocitule!"spun eu și îmi dă o palmă.

-"nu nu nu o sa te fut!"spune el și mai vrea să îmi dea o palmă,dar cineva îi prinde mana și i-o răsucește.

-"Data după el!"spune un bărbat și îl dă le ciudat jos după ii da un pumn și ăla fuge.

-"Ești bine?"spune băiatul și mă ridică de pe jos era destul de arătos.

-"D-da!"spun eu tremurând de frica.

-"Cum te cheamă?"întreba el.

-"Kim Taehyung!P-pe tine?"întreb eu.

-"Jung Joseph!"spune el.

-"Taehyung!"spune Jungkook când vine alergând și mă ia în brațe eu fiind uimit."Ești bine?"spune el speriat cea ce mă uimește.

-"D-da!"spun eu.

-"Taehyung vrei sa te duc acasă?"spune Joseph.

-"n-!"vreau sa spun eu,dar mă întrerupe Jungkook.

-"Hai Tae acasă!"spune Kook și mă ia pe sus punându-mă pe umărul lui drept,iar în mana stânga a luat bagajele mele.

-"Hey lasă-mă jos!"spune eu și îl bat cu mâinile pe spate, până când am ajuns în mașina unde m-a pus le scaunul din dreapta.











_______________________________________

Sper că va place!!






•†Bitter Rivalry, Sweet Love†•Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum