†15†

172 18 3
                                    

Pov Jungkook

-"Adica fostul secretar?"întreabă Namjoon speriat.

-"Pai nu o să mă fi secretarul meu, de luni o sa fie Taehyung secretarul meu."spun eu și în toată camera se lasă liniste, iar Namjoon se uita dezamăgit la mine.

-"Deci mă concediezi"spune Namjoon trist.

-"Am spus eu că te concediez?"întreb eu.

-"Nu..."

-"De luni iei funcția de director!"spun eu și el se uita la mine, dar nu își dădea seama"Cum as putea să îmi concediez un prieten așa bun și un om de încredere?"spun eu.

-"Mulțumesc Jungkook!"spune Namjoon și mă ia frățește în brațe.

-"Stai!"spune Jimin și toți ne uitam la el.

-"ce?"intreaba Yoongi.

-"Taehyung asta in semăna că tu ai un loc de muncă de luni!"spune Jimin și începe să sare împreună cu Taehyung și Jin râzând și tinandu-se de mâini.

-"Ce fericiți sunt pentru Taehyung!"spun eu

-"Chiar așa, pe mine nu-"vrea să spună Namjoon ceva, dar este întrerupt de Jin care se oprește din sărit și se uita la iubitul lui.

-"Joonie?AI FOST PROMOVAT CA DIRECTOR!"striga Jin si sare în brațele  lui Namjoon"Știam că o să reușești draga!"continua Jin și își sărută iubitul.

-"Auziți?Mâncăm și noi ceva?"inteba Yoongi serios

-"Chiar abia aștept să mananc cea mai buna mancare,adică cea făcută de Jin!"spune Taehyung.

-"Mă duc să aduc farduri!"spun eu și plec la bucătărie pentru a aduce farfurie, dar dupa mine vine și Taehyung.

-"Am venit să te ajut!"spune el când intră în bucătărie.

-"Mmm bine atunci scoate farfuri,iar eu scot tacâmuri!"spun eu și scot tacâmurile din sertar.

Dar când m-am uitat la Tae, vad cum se chinuia să scoată farfuri din dulap,pentru că din cauza înălțimi lui mici nu ajungea prea bine la dulap.

-"Ooff ești asa drăguț când te chinui sa ajungi la ceva prea înalt!'spun eu chicotind din spatele lui.

-"Nu e vina mea că ești tu înalt și că ai pus dulapurile așa sus.Asa că ajută-mă!"spun el roșu și întoarce capul spre mine era momentul perfect de in sărut daca eram impreuna.Dar totuși el și-a întors capul și eu am scos farfuriele










_______________________________________

Sper că va place!!!

La multi aniiiii!💕💕💕💕An nou fericit!!!!!💕💕💕💕💕💕💕💕💕

La multi aniiiii!💕💕💕💕An nou fericit!!!!!💕💕💕💕💕💕💕💕💕

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.
•†Bitter Rivalry, Sweet Love†•Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum