Pov autor
Ziua a trecut destul de repede pentru cei doi colegi de cameră, in seara asta au dormit separați, chiar daca Jungkook mai avea puțin se e duceaz peste Taehyung in camera.A decis că rămâne să citească acte pentru că mâine încep munca și în plus s-a uitat la rețete de clătite pentru că i-a promis colegului său de apartament că-i va face.
Deja a vorbit cu echipa juridică ca sa pregătească un contract pentru Taehyung, ce va începe lucru că secretarul lui Jungkook.
Dimineață Jungkook s-a trezit din cauza alarmei lui Taehyung care suna mult prea tare, zi probabil a trezit tot blocul in afara de Tae ce dormea buștean.
Kook s-a dus a făcut un dus, după a plecat sa-l trebesca ursul somnoros din camera cealaltă.
A deschis ușa camerei ușor după s-a apropriat de Taehyung ce arată că un zeu, Jeon i-a dat parul ușor după frunte și a zâmbit.
-"Taehyung, trezeste-te! Întârziem la munca!"spune și îl scutură ușor.
-"In..că...5...minute!"mormăie Taehyung cu ochii închiși.
-"Daca vrei clătite, te trezești acum, daca nu ciuciu!"spune Kook și Taehyung s-a ridicat în fund imediat și s-au frecat la ochii.
-"Ai făcut clătite?"spune el adormit.
-"Am făcut compoziția trebuie,doar sa le gătesc, dar dacă nu te pregătești pentru munca nu îți mai fac!"
-"Mmm bine! Mă duc să mă spăl pe dinți și să mă pregătesc."spune taehyung și se ridică lent din pat sub privirea lui Jungkook, ce a rămas cu bale la gura când a văzut pijamaua scurtă a băiatului , și cât de bine arata in ea.
-"Închide gura că curg balele!"spun și pleacă în baie.
-"Wow..."spune Kook și își închide gura după își șterge balele."Mă duc să fac clătite!"striga el și iese din camera.
Jungkook s-a dus la bucătărie unde a pus tigaia la încins ,a dat drumul la un videoclip pe YouTube in care cineva pregătea clătite, a pus ulei in tigaie și a început să pună compoziția.
Chiar daca nu au ieșit extrem de bine , le-a terminat la fix exact când a venit Taehyung in bucătărie, îmbrăcat extrem de sexy cu un sacou in mana, niste blugi mulați pe fund și o cămașă albă, parca vrea să-l provoace pe Kook.
-"Gata clătitele?"îl trezește din transa pe Kook ce stătea și se uita la el cu pofta.
-"Da, sunt pe masa acum sa scot ciocolata și căpșunile plus gemul de caise!"spune Jungkook și scoate din frigider.
-"Mm arata binișor, se putea și mai bine ,dar având în vedere că e prima oara când faci, se iartă!"
-"Hai gusta!"spune și Taehyung musca dintr-o clătită pregătită de către Jungkook.
-"Mmm sunt bune, dar nu mai bune de cat a lui Jin!"spune el și Jungkook se uita urat.
-"Atunci o sa iti fac clătite până o sa fie mai bune de cat a lui jin!"
-"O sa mor daca mănânc clătite zilnic, acum hai mănâncă și tu că întârziem la munca!"spune Taehyung și îi baga o clătită in gura lui Kook.
_______________________________________
N am pus capitol de 3 săptămânii cred, scuzee, dar sunt in pană de idei.
Poate o sa incep sa scriu mai des.
CITEȘTI
•†Bitter Rivalry, Sweet Love†•
RomanceDoi dușmanii din copilărie ajung sa locuiască în aceași casa. Oare ce se va întâmpla? citește și vei afla!