Pov autor
Totul a început acum 18 ani, când Taehyung și Jungkook s-au cunoscut prima oara,atunci când părinții lor le-au făcut cunoștință și se vedeau în fiecare weekend.
-"Buna, cum te clema?"întreba Taehyung încercând să nu stâlcească cuvintele prea mult.
-"Jeon Jungkook!"spune băiatul serios.
-"Eu sunt Kim Taehyung, hai sa ne jucam!"spune Taehyung și îl trage pe băiat până la el în camera unde voia să se joace."Hai sa ne jucam cu mașinuțele!Uite asta e preferata mea!"spune și i-o arata lui Jungkook,dar aceasta o ia și o baga in buzunar.
-"Acum e a mea!"spune băiatul,iar Taehyung se întristează.
Au mai trecut ani și Taehyung se chinuia să se împrietenească cu Jungkook.
Taehyung era din ce in ce mai frumos mai ales la liceu toti erau morți după el ,de la băieți la fete.Dar din păcate Jungkook acum începuse să râdă de el și să facă mișto doar pentru că este popular.
-"Ce faci ratatule?"spune Jungkook și îi pune piedică lui Taehyung când intră în școală.
-"Ce mai vrei,iar Jungkook?"spune Taehyung deja satul de toate glumele.
-"Sa râd puțin!"spune și după vine o cățea în călduri langa el.
-"Ce faci aici maestre?"spune acel băiat care a venit langa el și a început să-l mângâie.
-"Yach!"spune Taehyung,se ridică de pe jos și pleacă.
-"Du-te dracu cățea în călduri!"spune Jungkook și pleacă de lângă ăla.
-"Ce faci Tae?"spune Jimin când băiatul se pune in banca langa el.
-"Mbine"murmură Tae.
-"Iar ai dat de Jungkook?"
-"Mdea!"spune Taehyung
-"Nu-l mai baga in seama și gândește-te că la anul scăpăm de el!"incerca Jimin sa-l înveselească.
-"Dar ma enerveaza și la școala,iar că să îmi strice weekendul vine cu părinții lui de fiecare data!"spune Taehyung supărat.
-"Atunci pleacă tu de acasă când vine el și gata."spune Jimin.
-"Cu cine?"spune Tae.
-"Cum adică cu cine?Cu mine!"spune Jimin.
-"Dar-!"
-"Niciun dar!"spune Jimin.
Și așa a început Tae sa plece de acasă de fiecare data când venea Jungkook la el,chiar daca la școala băiatul mai mare îl enerva, macar avea un weekend liniștit și toate astea au durat cam un am până când Jungkook a plecat la facultate in străinătate. Așa că din păcate pentru Jungkook,iar din fericire pentru Taehyung aceștia nu s-au mai văzut.
_______________________________________
Sper că o să vă placă cartea asta!!!!!
CITEȘTI
•†Bitter Rivalry, Sweet Love†•
RomantizmDoi dușmanii din copilărie ajung sa locuiască în aceași casa. Oare ce se va întâmpla? citește și vei afla!