†14†

145 17 1
                                    

Pov Jimin

Am plecat de langa Jungkook și Taehyung și m-am dus la canapea doar că nu m-am uitat sa vad cine sta pe ea, iar când m-am uitat atent vad un băiat foarte cunoscut mie pe canapea, dar nu eram sigur că e el.

-"Taehyung, el e agust D sau sunt eu prost?"întreb eu fiind împietrit cu baitul din canapea care și-a ridicat capul din telefon și se uita la mine.

-Aa da el e Yoongi prietenul meu, dar și fratele vitreg!"Răspunde Jungkook și eu rămân  împietrit.

-"Tu ești Min Yoongi pe bune?"întreb eu inca uimit.

-"Da de ce?"întreba el.

-"Yeyyy învârtit te întâlnesc!"spun eu și sar la el în brațe.

-"Heyy stai usor vrei să mă omori?"întreabă Yoongi.

-"Oh da, să știi că sunt un mare fan chiar mi-am luat bilet vip la următorul tau concert!"spun eu și mă dau rapid jos după Yoongi.

-"Bravo, cum te cheamă?"întreabă el.

-"Park Jimin și sunt prietenul lui Taehyung colegul de apartament a lui jungkook!"spun eu și mă așez pe canapea, dar imediat suna soneria și mă duc să deschid eu pentru că Jungkook, dar și Taehyung nu sunt in camera.

Când am deschis ușa am l-am văzut pe Jin cu o pungă care sigur conține mâncare făcută de el,dar în spate lui era și un bărbat înalt.

-"Jin hyung, dar el cine e?"intrb și arat spre băiatul din spate lui

-"El este iubitul meu, Namjoon!"spune el și eu rămân gura casca.

-"WOW KIM TAEHYUNG VINO REPEDE!"strig eu uimit și prietenul lui Jin chicoteste ușor ,iar Jin se uit ciudat la mine.

-"Ne lași să intrăm?"întreabă Jin și intră în casă împreună cu Namjoon.

-"Jimin s-a întâmplat ceva?"întreba Yoongi de pe canapea.

-"Nu de fapt da, dar este treabă mea și a lui Taehyung asta.TAEHYUNG VINO RAPID!"mai strig o dată și vine Taehyung speriat in sufragerie.

-"Prietenul tau ii stârnește interesul lui Yoongi!Niciodată nu întreabă oameni daca au pățit ceva nici pe fratelui!"ii spune Namjoon lui Jin,dar destul de tare in cat să-l aud si eu.

-"Da Jimin ce s-a întâmplat?"întreabă Taehyung.

-"Jin a venit cu iubitul lui!"spun eu și Taehyung rămâne uimit și de uita la Jin și iubitul lui.

-"Namjoon?"spune Taehyung."Tu ești iubitul lui Jin hyung? Wow!Nu mă așteptam că secretarul lui Jungkook sa fie iubitul lui Jin hyung."

-"Fostul secretar!"spune jungkook și Namjoon se uita ciudat la el.










_______________________________________

Sper că va place!!

Nu am postat de mult dar nu am inspirație poate o sa pun și la lovers Or broathers capitol chiar daca nu știu ce să mai scriu!

Nu am postat de mult dar nu am inspirație poate o sa pun și la lovers Or broathers capitol chiar daca nu știu ce să mai scriu!

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.
•†Bitter Rivalry, Sweet Love†•Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum