Pov Jungkook
Dimineață când m-am trezit Taehyung încă dormea la mine pe piept, așa ca pentru a nu-l deranja m-am dus sa fac micul dejun, dar între timp m-a sunase Namjoon să mă duc puțin la firma.
După ce am făcut micul dejun am așezat totul în farfurii i-am scris lui Taehyung un bilet, m-am îmbrăcat și am plecat la firma.Cand rezolv aici mă voi duce cu Taehyung la poliție.
Pov Taehyung
M-am trezit destul de târziu, fara Jungkook langa mine așa că m-am dus să mă spăl pe dinți, dar când m-am dus spre baie am văzut că Jungkook mi-a pregătit micul dejun.
-"Mmm arată bine mă duc să mă spăl pe dinți și vin să mănânc!Nu e așa rău să fii prieten cu Jungkook"rad eu singur și mă duc la baie.
După ce m-am spălat pe dinți m-am dus la bucătărie unde mă aștepta un festin de dimineață care arata foarte bine.Cand am ajuns la masa am văzut e și un bilet langa farfurie.
"Taehyung eu am plecat pana la firma sa rezolv ceva, sper sa nu întârzi prea mult,iar când ajung vom merge la poliție sa dăm declarații!
Sper că îți place micul dejun pe ți l-am făcut!
Dragul tau prieten
Jungkook"După ce am citit mesajul am inceput mâncare care, spre surprinderea mea a fost delicioasa.Pana vine Jungkook voi incerca să îmi găsesc și un loc de muncă pentru ca nu pot sa stau așa,trebuie sa plătesc chiria, mâncarea, și alte utilități.Sper sa găsesc repede pentru că nu am chef sa merg la o groaza de interviuri.
Am strâns masa, am spălat vasele și am început să caut niste joburi, a venit și Jungkook acasă.
-"Gata ai terminat treabă?"intreb eu când Jungkook intra in apartament.
-"Da!"spune el"Tu ce faci?"întreabă el.
-"Caut niste locuri de munca!"spune eu.
-"Pai as avea eu o oferta, de secretar!"spune el si eu mă uit ciudat la el.
-"Pai Namjoon nu e secretarul tau?"
-"Ba da,dar îl voi promova săptămâna asta la postul de director!"spune el."Deci vrei?"întreba el.
-"Pai da, daca ești de acord!"spune eu.
-"Daca nu eram de acord nu te întrebam.
-"Bine atunci!Mersi!"spun eu și îi star in brațe, dar m-am retras rapid când mi-am dat seamna ce am făcut.
"Taehyung ce e in capul tau nu ești gay!"îmi spun eu in gând.
_______________________________________
Sper că va place capitolul asta e puțin cam plictisitor! Scuze!
CITEȘTI
•†Bitter Rivalry, Sweet Love†•
RomanceDoi dușmanii din copilărie ajung sa locuiască în aceași casa. Oare ce se va întâmpla? citește și vei afla!