†12†

156 19 0
                                    

Pov Taehyung

Am simțit o tensiune foarte mare între Jungkook și cel care m-a ajutat sincer nu mai știu cum îl cheamă ,chiar daca stiu ca a mai spus o data nu l-am băgat în seamna pentru că scriam declarația.

Jimin mi-a dat mesaj că are o veste și vrea să ne întâlnim.

-"Jungkook eu nu merg acasă mă duc la Jimin!"ii spun când ieșim din secție.

-"Jimin ăla pitic ,care încerca să te apere când eram la liceu?"întreba Jungkook.

-"Da!"

-"Cheamă-l la noi, nu l-am văzut de mult o sa chem ai eu niste prieteni și să dau o petrecere de bun venit in casa mea!"spune Jungkook ei eu rămân uimit.

-"Ok!"spun eu

-"Te duc eu la Jimin și mă duc după sa pregătesc pe acasă cate ceva!"spun el.

-"Nu trebuie, mă descurc!"spun eu.

-"Ohh nu, te voi duce eu sa știu că ajungi in siguranță,așa că urca în mașină și da-mi adresa!"spune el și urma in mașină, după baga adresa pe gps și pornim.

-"Mersi!"spun eu când ajung in fața blocului lui Jimin.

-"Cu plăcere, nu uitat sa mai chemi prieteni și poate in jumate de ora veniți acasă, dacă vreți mă sunați și vin să vă iau!"spune el.

-"Ok!"spun eu intru in bloc,ducabdu-ma la apartamentul lui Jimin unde bag parola pentru că o știam și întru fara să mai bat.

-"Jiminnn!!Am ajunsss!"Strig când Intru in casa și-l văd pe Jimin pe canapea.

-"TaeTae!"spune și mă ia imbrate.

-"Hai pregătește-te pentru că colegul meu de apartament vrea sa facem petrecere de bun venit."

-"Ok, dar cine este acest coleg al tau?E sexy?E frumos?Daca da combinate cu el,oricum ești singur și virgin."spune Jimin și eu mă înroșesc.

-Pe colegul meu o să-l cunoști azi și știe că nu sunt gay,....dar e și saxy și frumos!"spun eu mai in soapta.

-"Mhm daca tu nu ești gay eu sunt straight."

-"TE-AM AUZIT!"strig eu după Jimin care intrase în camera la el sa se schimbe.

-"Mi-am luat bilet vip pentru concertul lui august d!"spune el rapid scoțând capul pe ușă.










_______________________________________

Sper că va placee!!!!

Este plictisitor,dar îmi pare rau!

•†Bitter Rivalry, Sweet Love†•Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum